Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 12 augustus 2009, 19:52
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vijver Bekijk bericht
Het is bijna lachwekkend. Waar worden deze fouten gemaakt? Stel je voor dat bijvoorbeeld de KLM ook zo werkt, dan zou het een mooi boel worden. Boek je een vlucht naar Australie, zit je op de cityhopper naar Eindhoven.
Is het ook... maar wel 2 maanden gratis Eredivisie Live, alleen zoals velen hier, nog niet geactiveerd.
Toch te zot voor woorden, wil je downgraden naar Plus, krijg je in de bevestigingsbrief gewoon weer Extra. Ze hebben gewoon niet zo'n belang meer aan Extra, dus vandaar downgrade, is gewoon goedkoper.
Geef ze eens ongelijk met die 20Mbit die het toch weer wordt. Er worden geen 600 tot 800GB per maand meer gedownload nu ik weg ben hehe.
Oud 12 augustus 2009, 20:07
Vijver's schermafbeelding
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Extra Arris TM702B D-Link Dir-655
DTV: Humax IRHD-5000C & Humax IR- Fox C
Standaard

Maar al die administratieve fouten zijn gewoon onnozel. Misschien iets voor Alberto Stegeman of hoe hij dan ook heet, een aflevering Undercover Ziggo. Dat wordt een absoluut kijkcijferkanon.
Oud 12 augustus 2009, 20:19
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Standaard

Citaat:
Maar al die administratieve fouten zijn gewoon onnozel. Misschien iets voor Alberto Stegeman of hoe hij dan ook heet, een aflevering Undercover Ziggo. Dat wordt een absoluut kijkcijferkanon.
Ja, misschien. Alleen eerst maar eens kijken hoe het daar afloopt. Ander ga ik eens bellen.
Oud 12 augustus 2009, 20:27
Vijver's schermafbeelding
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Extra Arris TM702B D-Link Dir-655
DTV: Humax IRHD-5000C & Humax IR- Fox C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ed Bekijk bericht
Ja, misschien. Alleen eerst maar eens kijken hoe het daar afloopt. Ander ga ik eens bellen.
Heb je het telefoonnummer? Dat is: 0900-0730. Schrijf voor de zekerheid even op, maar wellicht wist je het al.
Oud 12 augustus 2009, 20:32
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Standaard

Citaat:
Heb je het telefoonnummer? Dat is: 0900-0730. Schrijf voor de zekerheid even op, maar wellicht wist je het al.
Afgelopen maanden niet meer hoeven bellen...
Oud 13 augustus 2009, 11:12
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Standaard

Vandaag bevestigingsbrief binnen voor ingaan Alles in 1 Plus. Standaard bericht met codes, nummerportering en dat het pakket binnen 2 weken komt. En uh, toch wel leuk dat je nu ineens berichten leest dat Plus al naar de 20Mbit/s is gegaan. Hoop het snel aan te kunnen sluiten.

Laatst gewijzigd door Ed; 13 augustus 2009 om 19:17
Oud 14 augustus 2009, 23:24
gkosters's schermafbeelding
gkosters gkosters is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-in-een Plus pakket binnen, wachten op installatiemonteur
DTV: Samsung DCB-B270R :-(
Standaard

@ Ed, het begint nu inderdaad op te schieten.

Ik heb de bevestigingsbrief van Ziggo nog niet binnen, maar de opzegbevestiging van telfort per 14 september is er wel al. Er is dus nog activiteit. Met de vernieuwde monteursafspraak van ziggo op 1 september heb ik een ruime overlap.
Oud 14 augustus 2009, 23:26
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gkosters Bekijk bericht
@ Ed, het begint nu inderdaad op te schieten.

Ik heb de bevestigingsbrief van Ziggo nog niet binnen, maar de opzegbevestiging van telfort per 14 september is er wel al. Er is dus nog activiteit. Met de vernieuwde monteursafspraak van ziggo op 1 september heb ik een ruime overlap.
Ja, er is ook al bericht van Online dat er een verzoek tot contractopzegging is binnen gekomen. Als alles goed gaat is 1 september alles geregeld (binnen nu en 2 weken installatiepakket in huis), dus er kunnen wat dubbele kosten zijn, maar die zijn zo minimaal.
Oud 15 augustus 2009, 12:54
gkosters's schermafbeelding
gkosters gkosters is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-in-een Plus pakket binnen, wachten op installatiemonteur
DTV: Samsung DCB-B270R :-(
Standaard

Ook hier is vandaag de bevestigingsbrief van Ziggo binnengekomen. Ook hier stond (hoe kan het ook anders) een fout in met betrekking tot de installatie. Ik zou namelijk een doe-het-zelf pakket ontvangen in plaats van installatie door de monteur. Direct hierna maar contact gehad met de helpdesk, zij wisten mij te verzekeren dat er gewoon een monteursafspraak stond gepland op 1 september.

Maar weer afwachten dus hoe het gaat lopen.
Oud 16 augustus 2009, 12:03
Ernie's schermafbeelding
Ernie Ernie is offline
Junior Member

Standaard

Ik probeer al sinds mei het alles in 1 pakket plus te bestellen, maar het wil maar niet lukken bij Ziggo:

- Op 24 mei telefonisch het alles in 1 pakket plus besteld met de Humax 5050C HD-PVR. Dit was volgens de verkoper mogelijk.
- Paar dagen later bevestigingsbrief gekregen met daarin een andere decoder. Bellen met de helpdesk gaf aan dat de decoder niet veranderd kon worden en dat ik het beste de hele bestelling kon annuleren. Dit dus uiteindelijk na vele telefoontjes en e-mails maar gedaan.
- Op 4 juli opnieuw alles in 1 pakket aangevraagd ditmaal met standaard decoder (zelf maar de Humax 5050C gekocht in de winkel) en nummer behoud en installatie door monteur.
- Op 8 juli kwam de monteur langs voor de installatie, maar die kon de boel helaas niet installeren aangezien Ziggo de monteur te snel had ingepland.
- Daarna hoorde ik helemaal niets meer van Ziggo: Geen decoder of smartcard, zelfs nooit een bevestiging gehad van de aanvraag. Talloze keren gebeld maar telkens het zelfde antwoord: U moet gewoon geduld hebben, komt vanzelf allemaal goed. En nee u krijgt geen bevestigingsbrief meer van ons. Op 25 juli werd mij verteld dat de aanvraag opnieuw was ingevoerd in de computer, maar waarom begrepen ze niet.
- Toen ik op 2 augustus weer belde bleek dat het dus niet goed ging. Nadat ik 12 minuten in de wacht werd gezet (a 10 cent per minuut) was het antwoord dat de aanvraag bleef 'hangen' en daarom gebeurde er niets. Toen is mijn aanvraag weer opnieuw ingediend.
- Enkele dagen later ontving ik wel een bevestigingsbrief, maar helaas had men ditmaal het nummerbehoud niet opgenomen en zou ik een nieuw telefoonnummer krijgen. Natuurlijk weer gebeld: ze gaan alsnog een verzoek tot nummer behoud indienen.
- Afgelopen week krijg ik een brief van Ziggo waarin staat "Het verwerken van uw aanvraag zal langer duren dan wat u van ons gewend bent." en "Zodra uw aanvraag verwerkt is, ontvangt u van ons een bevestigingsbrief."
- Vandaag maar weer gebeld en jawel weer het standaard antwoord: U moet gewoon wachten want het komt allemaal goed. Nummerbehoud zou binnen 1 week geregeld moeten zijn volgens de persoon aan de lijn, maar als ik vraag waarom het dan na twee weken nog niet gelukt is dan krijg ik weer het standaard antwoord dat het in het systeem staat en dat ik gewoon moet afwachten.

Kortom nog steeds geen decoder, geen smartcard, geen nummerbehoud. Telkens mag je een duur 0900 nummer bellen om te horen dat Ziggo de boel niet op orde heeft. Hoe lang moet dit nog duren ?
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten