Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 12 augustus 2009, 10:06
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gkosters Bekijk bericht
Hier 2 augustus het AiO Plus pakket via internet aangevraagd. Tot op heden nog geen bevestigingsbrief mogen ontvangen. Een aantal keer gebeld, de laatste persoon die ik aan de lijn had wist mij te vertellen dat deze order nog definitief doorgevoerd moest worden door 'afdeling' overstapservice.

Nu maar afwachten wanneer ik enig teken van leven ontvang.
Hier ook, 31 juli besteld, schijnt iets te zijn wat het overstappen tegenhoudt. Van Online naar Ziggo.
Oud 12 augustus 2009, 10:22
stresskiller's schermafbeelding
stresskiller stresskiller is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles in 1 extra
Standaard

gisteren ziggo , maar weer gebeld : ja het lijkt er op dat het nog niet wil lukken , ik mooi zo dan mag je het houden ook dan maar geen kabel internet , moet er niet aandenken dt als je storingen krijgt dat je net zolang kan gaan zitten wachten.

dus een ieder sterkte met je aansluiting ik hou het voorlopig nog even bij mijn adsl
Oud 12 augustus 2009, 14:58
gkosters's schermafbeelding
gkosters gkosters is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-in-een Plus pakket binnen, wachten op installatiemonteur
DTV: Samsung DCB-B270R :-(
Standaard

Net een bericht teruggehad dat mijn bestelling helemaal niet terug te vinden is in het systeem. Er is dus iets fout gegaan met de aanmelding. Nu dus de aanmelding telefonisch geregeld. De dame aan de telefoon zei dat het nu wel goed zal lopen.

Het wordt weer afwachten.
Oud 12 augustus 2009, 15:08
stresskiller's schermafbeelding
stresskiller stresskiller is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles in 1 extra
Standaard

dat doet me denken aan de periode dat ik bij Orange aan de helpdesk zat , daar riepen we dat iedere dag [we moesten letterlijk de klant maar zoet houden ] het zijn standaard helpdesk procedures tegenwoordig om geen gezeik met consumenten organisaties te krijgen doen ze net alsof ze er heel druk mee zijn
Oud 12 augustus 2009, 17:38
amersfoort's schermafbeelding
amersfoort amersfoort is offline
Member

Ziggo Internet: Ziggo Internet: Z2 | Cisco EPC3925
DTV: Sony 32W4000 + CAM | 46Z4500 + CAM | Humax iHDR5050-C (1TB) | VU+ Ultimo (1xDVB-S & 2xDVB-C)
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gkosters Bekijk bericht
Net een bericht teruggehad dat mijn bestelling helemaal niet terug te vinden is in het systeem. Er is dus iets fout gegaan met de aanmelding. Nu dus de aanmelding telefonisch geregeld. De dame aan de telefoon zei dat het nu wel goed zal lopen.
Een soortgelijk verhaal bij mij m.b.t. een verhuizing. De verhuisopdracht was niet in het systeem gekomen. Op zich vrij bijzonder, want de schriftelijke bevestiging van de verhuizing was op het nieuwe verhuisadres al wel in de brievenbus gevallen. Administratief is loopt 't kennelijk niet helemaal op rolletjes.
Oud 12 augustus 2009, 18:48
Vijver's schermafbeelding
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Extra Arris TM702B D-Link Dir-655
DTV: Humax IRHD-5000C & Humax IR- Fox C
Standaard

Volgens lopende orders in mijn ziggo zou vandaag mijn nog steeds ontbrekende hd-receiver afgeleverd worden. Dit neem ik natuurlijk totaal niet serieus, zo is ook gebleken, want hij is er niet. Maar wat veel leuker is, ik kreeg vandaag wel post van ziggo. Weer opnieuw de aanmeldbrief in drievoud, met alle abonnementsgegevens enzovoort. Alleen met dit verschil, dat de hd-receiver nu voor 199,- in het overzicht staat ipv 99,-. Ik heb bijna zoiets van laat maar komen voor dat bedrag, maar stuur hem dan ook. Doe ik bij nader inzien maar niet, hij ligt voor minder gewoon in de winkel. Dus er is weer werk aan de winkel voor mij. Het lijkt nog het meest op een intensieve bezigheidstherapie dit gedoe. Uiteraard alleen voor de echte liefhebber.
Oud 12 augustus 2009, 19:08
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vijver Bekijk bericht
Volgens lopende orders in mijn ziggo zou vandaag mijn nog steeds ontbrekende hd-receiver afgeleverd worden. Dit neem ik natuurlijk totaal niet serieus, zo is ook gebleken, want hij is er niet. Maar wat veel leuker is, ik kreeg vandaag wel post van ziggo. Weer opnieuw de aanmeldbrief in drievoud, met alle abonnementsgegevens enzovoort. Alleen met dit verschil, dat de hd-receiver nu voor 199,- in het overzicht staat ipv 99,-. Ik heb bijna zoiets van laat maar komen voor dat bedrag, maar stuur hem dan ook. Doe ik bij nader inzien maar niet, hij ligt voor minder gewoon in de winkel. Dus er is weer werk aan de winkel voor mij. Het lijkt nog het meest op een intensieve bezigheidstherapie dit gedoe. Uiteraard alleen voor de echte liefhebber.
Mijn ex ook, heeft Alles in 1 Extra verlaagd naar Plus, wat krijgt ze ter bevestiging: Alles in 1 Extra
Oud 12 augustus 2009, 19:23
Vijver's schermafbeelding
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Extra Arris TM702B D-Link Dir-655
DTV: Humax IRHD-5000C & Humax IR- Fox C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ed Bekijk bericht
Mijn ex ook, heeft Alles in 1 Extra verlaagd naar Plus, wat krijgt ze ter bevestiging: Alles in 1 Extra
Het is bijna lachwekkend. Waar worden deze fouten gemaakt? Stel je voor dat bijvoorbeeld de KLM ook zo werkt, dan zou het een mooi boel worden. Boek je een vlucht naar Australie, zit je op de cityhopper naar Eindhoven.
Oud 12 augustus 2009, 19:47
MrDroopy's schermafbeelding
MrDroopy MrDroopy is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect&Play Max | Ziggo CH7465LG Connect Box | d-link dir-855
DTV: Horizon | Humax 5200c | Cisco 8455 | Samsung dcb-h360r | FireDTV
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vijver Bekijk bericht
Het is bijna lachwekkend. Waar worden deze fouten gemaakt? Stel je voor dat bijvoorbeeld de KLM ook zo werkt, dan zou het een mooi boel worden. Boek je een vlucht naar Australie, zit je op de cityhopper naar Eindhoven.
http://mobiel.nu.nl/pda/opmerkelijk/152201-Nederlanders-vliegen-naar-verkeerde-Sydney.html
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/15.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
Oud 12 augustus 2009, 19:50
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrDroopy Bekijk bericht
http://mobiel.nu.nl/pda/opmerkelijk/152201-Nederlanders-vliegen-naar-verkeerde-Sydney.html
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/15.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
Sydney Canada ja, las het van de week, maar goed, laten we maar niet al te veel offtopic gaan
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten