Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 6 augustus 2009, 09:27
Bullet NL's schermafbeelding
Bullet NL Bullet NL is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles-In-1 Extra 120/10Mbit, Ubee EMV3200B, D-LINK DIR 855
DTV: Digtaal TV Totaal, HD Pakket & Eredivisie Live, Humax 5050C, Samsung DCB-H360RA, Smit CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stresskiller Bekijk bericht
zal ik dan ook maar even me gal spuwen

7 juli alles in 1 extra besteld

op mijn ziggo staat lever datum 14 juli

vandaag voor de derde x gebeld en wist men te vertellen dat ze deze week de draadloze routers weer verwachten en dat dan pas alles opgestuurd zou worden ..
Tja, wees aan de ene kant blij dat je even moet wachten op de "nieuwe"draadlose routers, kreeg gisteren bij de Ziggo HD te horen dat het wachten was op routers die een doorvoer hebben van meer dan 120mb Wan/Lan. De ouder routers hadden hier nog wat moeite mee.

Denk dus dat het helemaal niet zo erg is, anders moet je over een aantal maand/jaar zelf weer een nieuwe router aanschaffen om gebruikt te kunnen maken van de nu al aangekondigde snelheidsverhoging.
Oud 6 augustus 2009, 09:32
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bullet NL Bekijk bericht
Tja, wees aan de ene kant blij dat je even moet wachten op de "nieuwe"draadlose routers, kreeg gisteren bij de Ziggo HD te horen dat het wachten was op routers die een doorvoer hebben van meer dan 120mb Wan/Lan. De ouder routers hadden hier nog wat moeite mee.

Denk dus dat het helemaal niet zo erg is, anders moet je over een aantal maand/jaar zelf weer een nieuwe router aanschaffen om gebruikt te kunnen maken van de nu al aangekondigde snelheidsverhoging.
Yes, dan hebben ze er eindelijk iets mee gedaan! Thanx Kingpin!
Oud 7 augustus 2009, 21:20
bogwer's schermafbeelding
bogwer bogwer is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles in 1 plus
DTV: besteld
Standaard leveringsdatum

op 15 juli alles in een plus pakket gekocht, zou 5 werkdagen duren

smartcard was er inderdaad maar de hd recorder blijft maar weg 2x gebeld waarom bij mijn producten leveringsdatum 21 julli staat en er nog steeds niets is?
reactie van ziggo ach meneer even geduld komt beslist nog wel.
Oud 7 augustus 2009, 21:46
Vijver's schermafbeelding
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Extra Arris TM702B D-Link Dir-655
DTV: Humax IRHD-5000C & Humax IR- Fox C
Standaard

Was het "ach meneer even geduld komt beslist nog wel", letterlijk? Ik ben zelf namelijk zo blij dat ik eindelijk iets bij mijn lopende orders zie, vanaf 28 juni. Enfin, ik zie het 12 Augustus wel.
Oud 8 augustus 2009, 09:58
MrIV's schermafbeelding
MrIV MrIV is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bogwer Bekijk bericht
op 15 juli alles in een plus pakket gekocht, zou 5 werkdagen duren

smartcard was er inderdaad maar de hd recorder blijft maar weg 2x gebeld waarom bij mijn producten leveringsdatum 21 julli staat en er nog steeds niets is?
reactie van ziggo ach meneer even geduld komt beslist nog wel.
Hier hetzelfde. 12 juli de bestelling geplaatst en niemand bij Ziggo kan mij vertellen hoe of wat, zelfs geen indicatie. Notabene via google ben ik erachter gekomen dat de HD ontvangers via een extern bedrijf worden geleverd en dat de levertijd 2 tot 4 weken bedraagd, die overigens nu voorbij zijn. Komende alweer bellen dus.

Vind het niet erg dat het wat langer duurt, maar dat niemand mij daar wat informatie kan verstrekken
Oud 8 augustus 2009, 13:07
eisbaer's schermafbeelding
eisbaer eisbaer is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Z2+tv, UBEE evw320B
DTV: humax irhd 5000c
Standaard

Op 25 juli heb ik all in one plus aangevraagd. Op mijnziggo stond dat het pakket op 4 augustus geleverd zou worden. Op 4 augustus heb ik het pakket ontvangen. Een werkende smartcard en hd ontvanger had ik al. Internet werkte direct. Telefonie volgt nog ivm nummerbehoud.
In mijn geval heeft ziggo dus netjes volgens afspraak geleverd en best snel ook vind ik. Het verschil zal zijn dat ik de standaard humax fox er bij geleverd kreeg die ze waarschijnlijk voldoende op voorraad hebben.
Oud 10 augustus 2009, 01:01
stresskiller's schermafbeelding
stresskiller stresskiller is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles in 1 extra
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrIV Bekijk bericht
Hier hetzelfde. 12 juli de bestelling geplaatst en niemand bij Ziggo kan mij vertellen hoe of wat, zelfs geen indicatie. Notabene via google ben ik erachter gekomen dat de HD ontvangers via een extern bedrijf worden geleverd en dat de levertijd 2 tot 4 weken bedraagd, die overigens nu voorbij zijn. Komende alweer bellen dus.

Vind het niet erg dat het wat langer duurt, maar dat niemand mij daar wat informatie kan verstrekken
tja als ze zo'n mooie website hebben met order status zou het toch niet te veel moeite mogen kosten om per besteld item de status te vermelden , nu staat er in behandeling .. lever datum 14 juli 2009. mischien zijn ze vergeten de blaadjes van de kalender te scheuren
Oud 11 augustus 2009, 11:56
meatlove100's schermafbeelding
meatlove100 meatlove100 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles in 1 extra
DTV: samsung DCB H380R
Standaard

ik ben begin juli abonee geworden en ook alles op tijd geleverd gekregen.
echter alles verkeerd had een Humax hd ontvanger besteld en een samsung gekregen.
verder nog het oude type modem gekregen terwijl in de advertentie staat per 1 juli snelheid verhoging.
ben nu al al die tijd bezig om alles geruild te krijgen, maar wordt van het bekende kastje naar de muur gestuurd.
verder verteld men even vrolijk dat men stuurt wat op voorraad is?

ook is het niet mogelijk om mijn hd ontvanger te ruilen?

ik had nog steeds zo iets van de klant is toch koning?

maar schijnbaar is ZIGGO koning.
:e vil::evi l: :e vil:
Oud 11 augustus 2009, 12:14
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meatlove100 Bekijk bericht
ik ben begin juli abonee geworden en ook alles op tijd geleverd gekregen.
echter alles verkeerd had een Humax hd ontvanger besteld en een samsung gekregen.
verder nog het oude type modem gekregen terwijl in de advertentie staat per 1 juli snelheid verhoging.
ben nu al al die tijd bezig om alles geruild te krijgen, maar wordt van het bekende kastje naar de muur gestuurd.
verder verteld men even vrolijk dat men stuurt wat op voorraad is?

ook is het niet mogelijk om mijn hd ontvanger te ruilen?

ik had nog steeds zo iets van de klant is toch koning?

maar schijnbaar is ZIGGO koning.
Tja, wat zal ik zeggen, leuk eerste bericht joh.

Ten eerste stuurt Ziggo de decoders naar gelang de voorraad, dus je kan helemaal niet kiezen welke decoder je wil. Kan wel, maar doen ze niet aan.

Ten tweede ben je niet de enige die nog een oud modem krijgt als nieuw abonnee. Misschien is jouw wijk nog helemaal niet gereed voor Docsis 3. Er kunnnen zoveel factoren meespelen.
Maar troost je (met je boze koppie), voor 1 september (tot die tijd duurt het totdat de complete snelheidsverhoging van Alles in 1 Extra afgerond is) heb je 'm wel hoor.
Oud 12 augustus 2009, 09:33
gkosters's schermafbeelding
gkosters gkosters is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-in-een Plus pakket binnen, wachten op installatiemonteur
DTV: Samsung DCB-B270R :-(
Standaard

Hier 2 augustus het AiO Plus pakket via internet aangevraagd. Tot op heden nog geen bevestigingsbrief mogen ontvangen. Een aantal keer gebeld, de laatste persoon die ik aan de lijn had wist mij te vertellen dat deze order nog definitief doorgevoerd moest worden door 'afdeling' overstapservice.

Nu maar afwachten wanneer ik enig teken van leven ontvang.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten