Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 29 november 2009, 18:10
BitByter's schermafbeelding
BitByter BitByter is offline
Senior Member

Standaard Ziggo levering.

Tevreden met Ziggo hier. Bij mij zoon is een "doe het zelf alles in 1 plus pakket" 3 dagen maar te laat bezorgd door TNT. Alles aangesloten en het werkt allemaal. Geen klachtten.
Oud 1 december 2009, 13:03
marco3key's schermafbeelding
marco3key marco3key is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 extra
DTV: cisco
Standaard

ben benieuwd van deze kant , mijn leverdatum staat op 5 december hoop dat de sinterklaaspost niet mijn huisje voorbij rijd zaterdag
Oud 1 december 2009, 21:34
Erwin0502's schermafbeelding
Erwin0502 Erwin0502 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles in 1 plus
DTV: nog niets ontvangen
Standaard afspraken levering alles in 1 pakket

Ik ben eens benieuwd hoeveel mensen er zijn met wie Ziggo afspraken heeft gemaakt inzake levering van het alles in 1 pakket. De aanhef van de bevestigingsbrief is leuk, alleen jammer dat Ziggo zichzelf niet aan hun afspraken houdt. Wil ik na jaren trouwe dienst bij KPN/PLANET overstappen naar Ziggo, kunnen ze de spullen niet eens leveren! Ik begin al spijt te krijgen van de overstap. Laten we hopen dat Ziggo me enigzins tegemoet gaat komen in de extra kosten die ik moet maken om een internet aansluiting te behouden. Ziggo wordt eens wakker en los dit nou eens op!!!!!!!
Oud 2 december 2009, 00:52
Junior Member

Standaard

Ik ben ook overgestapt na jaren { vanaf 2002 } xs4all en dat lijntje houd op te bestaan vanaf 28 december, ik zal wel posten of ik mijn pakket op tijd heb gekregen...
Oud 2 december 2009, 08:03
Sogan's schermafbeelding
Sogan Sogan is offline
Junior Member

Ziggo Internet: AIE plus - tv extra
DTV: Humax 9200 duovision PVR / Cisco PVR / Humax 5200 IHDR / Philips 37pfl5603
Standaard

November, Zondag de 8e aangemeld (telefonisch). Inclusief portering KPN nummer.
Donderdag de 12e bevestiging per brief dat ik alles de 17e zou ontvangen.
Maandagavond de 16e bezorging TNT.
Alles geinstalleerd zaterdag de 21e, alles werkt , maandag de 30e ook telefoonnummer geporteerd naar Ziggo en kan dus nu ook bellen.

Niets dan lof en dus is een compliment aan Ziggo op z'n plaats.
Oud 2 december 2009, 08:17
Gizmo©'s schermafbeelding
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member

Standaard

Soms zit het mee, soms zit het tegen.Vaak ben je afhankelijk van de bezorgservice. Daar kan Ziggo niks aandoen.
Oud 2 december 2009, 13:57
johnbb's schermafbeelding
johnbb johnbb is offline
Junior Member

DTV: Samsung DCB-B270R
Standaard

Op 20 november telefonische contact gehad Ziggo, mij werd verteld dat het 5 tot 7 werkdagen zou duren voor een Alles-in-one pakket. Ik heb al TV, dus alleen nog internet + telefonie. Voor 99 euro extra heb ik de HD reciever erbij besteld.

Bestelling werd netjes afgerond en op mijn Ziggo staat levering 3 december.

Vandaag contact gehad met de klantenservice. Zij vertelde mij dat de levering pas in de eerste week van januari staat gepland! Reden is dat de modems niet op voorraad zijn, maar de Cisco HD is wel op voorraad. Ziggo wil mij niet alvast de HD reciever opsturen
Oud 3 december 2009, 11:15
iris030's schermafbeelding
iris030 iris030 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles in 1
Standaard Uitlevering installatiepakket Alles in 1

Mijn installatiepakket, inclusief die mooie HD recorder zou met ingangsdatum van 14 november bij mij afgeleverd moeten zijn. Nog niets ontvangen. ( 3 december ). Ik heb er een telefoontje aan gewaagd een week of wat geleden. Op het antwoord apparaat wisten ze te vermelden dat door vertraging in uitlevering van de apparatuur er vertraging is ontstaan in de uitlevering. Het zou zo "snel mogelijk" uitgeleverd worden.
Ik heb dus nog steeds niets. Maar wel krijg je alvast een email dat "iedereen" reeds eerder had ontvangen dat de prijzen omhoog gaan. Hallo! ik ben nieuwe klant, heb gereageerd op een AANBIEDING voor een bepaalde prijs, en ze wijzigen de prijzen al, misschien zelfs al voor ik mijn installatie pakket heb! Hoe kan ik internet of wat dan ook afnemen als ik geen router/modem heb ontvangen.
Ik heb wel expliciet gevraagd of dat indien de snelheid van het internet daadwerkelijk ( zoals op speedtest.nl te zien is ) de helft is ofdat ik dan mijn abo kan veranderen naar een die meer met de maximale te behalen snelheid van internet in mijn dorp overeenkomt. Hij gaf aan geen reden te zien waarom ik niet de snelheid zou kunnen krijgen en dat ik vanzelfsprekend de abo kan omzetten indien dit het geval is. Dit zullen we dan nog wel zien dacht ik zo...eens kijken of ze zo klantvriendelijk zijn als de internetsnelheid veel te laag is ofdat ze gaan zeggen "aan ons ligt het niet" etc.

Ik wacht nog steeds, voordat mijn abo in zal gaan en ook de kwaliteit van ziggo's diensten kan ondervinden.

m.vr.gr.
Oud 5 december 2009, 07:30
Junior Member

Standaard

Als ik de reacties van jullie lees heb ik weinig hoop dat tnt vandaag op de stoep staat met mijn spulletjes hier in rijswijk. Het is wel vaag dat bij de een het pakket zelfs voor de datum afgeleverd wordt en de ander te horen krijgt dat de modems op zijn , nou dit gaat nog wat worden. Ik denk dat ik beter de boel via een ziggo dealer had moeten nemen dan had ik het pakket al gehad maar ok we zien wel vandaag ik hou de moed er voorlopig in.
Oud 5 december 2009, 10:10
paps56's schermafbeelding
paps56 paps56 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles in één extra
Standaard

leverdatum vanaf 4 dec, geleverd op 4 dec. Top van ziggo en dat mag ook eens gezegd. Ps alles werkt ook nog direct.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten