Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 23 september 2009, 15:56
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xahmol Bekijk bericht
Klopt. Standaard EPG op alle decoders is 2 dagen (oud Casema) of 4 dagen (oud @Home, geen idee oud Multikabel).
iTV geeft in totaal 7 dagen EPG, maar als iTV niet werkt val je dus terug op de basis twee.
Standaard EPG bij geheel Ziggo is tegenwoordig 2+2 dagen, dat wil zeggen twee dagen volledige EPG met uitgebreide beschrijvingen en twee dagen alleen de programma namen met aanvangstijden. Bij de Cisco halen ze de eerste twee dagen met volledige EPG inclusief uitgebreide beschrijvingen uit de standaard EPG en dat wordt dan met 5 dagen aan extra EPG informatie aangevuld vanuit een andere bron waar kennelijk een Internet verbinding via het ingebouwde kabelmodem voor noodzakelijk is. Als die verbinding niet tot stand gebracht kan worden heeft de Cisco dus maar twee dagen aan EPG informatie die uit de standaard EPG voor alle ontvangers wordt gehaald.
Oud 23 september 2009, 16:00
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArChie Bekijk bericht
Standaard EPG bij geheel Ziggo is tegenwoordig 2+2 dagen, dat wil zeggen twee dagen volledige EPG met uitgebreide beschrijvingen en twee dagen alleen de programma namen met aanvangstijden
Archie, wellicht dat ik me vergis, maar volgens mij gold dit alleen voor oud @Home en oud Multikabel en niet oud-Casema. Maar zal vanavond mijn Humax IR-Fox eens checken hoe ver mijn EPG gaat. Het was iig tot kort geleden altijd maar twee dagen.
Oud 23 september 2009, 17:17
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Archie, wellicht dat ik me vergis, maar volgens mij gold dit alleen voor oud @Home en oud Multikabel en niet oud-Casema. Maar zal vanavond mijn Humax IR-Fox eens checken hoe ver mijn EPG gaat. Het was iig tot kort geleden altijd maar twee dagen.
Ziggo/Casema en Ziggo/Multikabel hebben hetzelfde signaal dat in de headend van Ziggo/Casema gemaakt wordt. Na jarenlang zeuren is per mei 2009 de EPG in het gehele Ziggo gebied gelijk gemaakt aan het 2+2 systeem van Ziggo/@Home.

Zie hier een voorbeeld van de EPG data zoals verstuurd op 12 september 2009 vanuit de headend van Ziggo/Casema in Ziggo/Casema/Multikabel gebied:
http://gathering.tweakers.net/forum/...32926#31632926
Oud 23 september 2009, 18:52
ATZE's schermafbeelding
ATZE ATZE is offline
Junior Member

DTV: Cisco 8455DVB HD PVR
Standaard Vastlopen Cisco

Inderdaad sinds een paar dagen geen vastloper meer.

Met de EPG hou ik me niet bezig, ik neem altijd met tijdsopname op.

Opname via EPG wil wel eens niet op tijd beginnen en nog belangrijker
te vroeg eindigen

Groet Atze
Oud 23 september 2009, 21:29
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ATZE Bekijk bericht
Opname via EPG wil wel eens niet op tijd beginnen en nog belangrijker
te vroeg eindigen
De Cisco kun je standaard zo instellen dat hij voor 5 minuten en na tot 30 minuten opneemt. Dan moet een programma wel erg niet op tijd beginnen.

Geen enkele reden dus om omslachtig handmatig op tijd in te stellen (behalve als iTV er uit ligt en je maar twee dagen EPG hebt).
Oud 24 september 2009, 10:27
Marcel F's schermafbeelding
Marcel F Marcel F is offline
Member

Ziggo Internet: Alles in 1 plus
DTV: Cisco 8455DVB
Standaard Dramatisch.....

Ik zit hier met hetzelfde probleem.
De cisco deed het redelijk tot de laatste smartguide update.
Wat een drama zet.
Continue vastlopers (minimaal 1 keer per dag)
Het ding al meerdere malen teruggezet naar fabrieksintellingen, Itv opnieuw geactiveerd, maar blijf de vastlopers houden......

En dit komt echt door de laatste update.
Misschien een idee voor Ziggo om deze laatste update niet meer beschikbaar te stellen en de versie ervoor weer terug te plaatsen. Want op deze manier wordt de (relatief) "slechte" naam van de Cisco in rap tempo nog slechter!
Oud 24 september 2009, 10:48
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marcel F Bekijk bericht
Ik zit hier met hetzelfde probleem.
De cisco deed het redelijk tot de laatste smartguide update.
Wat een drama zet.
Continue vastlopers (minimaal 1 keer per dag)
Heb je hier nog steeds last van?
Bij mij zijn de vastlopers nml sinds maandag verdwenen. Waarschijnlijk omdat Ziggo de issues met hun iTV servers voorlopig opgelost heeft.
Oud 24 september 2009, 10:53
KoenH's schermafbeelding
KoenH KoenH is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Bij mij zijn de vastlopers nml sinds maandag verdwenen. Waarschijnlijk omdat Ziggo de issues met hun iTV servers voorlopig opgelost heeft.
Ook hier al een 2-tal dagen grote geen problemen meer. Hopelijk hebben ze het nu echt opgelost en BLIJFT het ook zo . En gaat niet straks een of andere knurft weer iets 'leuks' implementeren, waardoor de handel in elkaar stort
Oud 24 september 2009, 12:52
Marcel F's schermafbeelding
Marcel F Marcel F is offline
Member

Ziggo Internet: Alles in 1 plus
DTV: Cisco 8455DVB
Standaard

Citaat:
Gisteren had ik het probleem nog wel.
Zal het eens even aankijken
Oud 24 september 2009, 21:30
snarf007's schermafbeelding
snarf007 snarf007 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus | TV-Extra | UBEE |
DTV: Cisco 8485DVB | Cisco 8455DVB
Standaard

geen problemen, maar wel eerst weer eens een keer naar fabrieks instellingen. Dan lijkt he stabiel.

EPG wel erg traag.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Favorieten/bladwijzers

Labels
cisco 8455dvb

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten