Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 21 september 2009, 13:06
mtbdhnl's schermafbeelding
mtbdhnl mtbdhnl is offline
Junior Member

Ziggo Internet: z3
DTV: Cisco 8455 PVR
Standaard Cisco 8455 PVR

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArChie Bekijk bericht
Wat bedoel je precies met "Nadat eerst de opnamefunctie uitviel"? Was alle opname functionaliteit van de Cisco verdwenen of waren de opname menu's nog wel gewoon aanwezig, maar weigerde de Cisco om ingestelde opnames te maken?
Ik bedoelde: de menu's en alles was nog aanwezig maar de Cisco weigerde om iets hetzij via de EPG of op andere woijze op te nemen.
Oud 21 september 2009, 13:10
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mtbdhnl Bekijk bericht
Ik bedoelde: de menu's en alles was nog aanwezig maar de Cisco weigerde om iets hetzij via de EPG of op andere woijze op te nemen.
Okee, dan heb jij een ander probleem. Er is namelijk ook iemand waarbij alle opname functionaliteit sinds vorig week vrijdag verdwenen is.
Oud 21 september 2009, 20:43
Johan Kooij's schermafbeelding
Johan Kooij Johan Kooij is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Televisie Z1, HDTV
DTV: Cisco 8455DVB
Standaard

Voorheen kon ik nog wel wat surfen door het menu. Maar zojuist een opname via EPG ingesteld en hup: ik zat weer vast. Stekker eruit, stekker erin en hij doet het weer. Maar: dit kan toch niet de bedoeling zijn lijkt mij zo.......
Oud 23 september 2009, 11:38
Infje's schermafbeelding
Infje Infje is offline
Ziggo VOD Helpdesk

Standaard

Het probleem met het vastlopen van de Cisco decoder zou moeten zijn opgelost. Graag wil ik weten of jullie hier wel/geen last van hebben en zo wel: Hoe vaak per dag/uur is dit?
Oud 23 september 2009, 11:48
kakketoe's schermafbeelding
kakketoe kakketoe is offline
Junior Member

Ziggo Internet: TV & Internet Z2
DTV: CI+ CAM
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infje Bekijk bericht
Het probleem met het vastlopen van de Cisco decoder zou moeten zijn opgelost. Graag wil ik weten of jullie hier wel/geen last van hebben en zo wel: Hoe vaak per dag/uur is dit?
Heb sinds afgelopen vrijdag geen vastlopers meer,ik weet niet wat er aan gedaan is ???Maar mijn complimenten
Oud 23 september 2009, 13:12
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Standaard

Laatste vastloper is van zondag (toen wel drie keer trouwens). Sindsdien so far so good. Laat het weten als ik er weer last van heb.

Blijft het dat het natuurlijk niet netjes is dat de Cisco crashed als kennelijk het iTV platform problemen heeft. Kennelijk is de foutafhandeling van de Cisco niet echt lekker als hij zo makkelijk door netwerkstoringen crashed?

Lijkt me prio één voor de volgende FW update.
Oud 23 september 2009, 13:22
jong710's schermafbeelding
jong710 jong710 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus / Ubee
DTV: Cisco 8455DVB
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infje Bekijk bericht
Afgelopen zondag was de laatste keer dat ik een vastloper heb gehad. Gisteravond ging het beeld wel even op zwart en een paar tellen later kwam alles er weer voor. Ik was toen een opname aan het instellen via de zoek-functie. Deze opname is wel opgenomen in de opname agenda, maar de titel van het programma is verdwenen. Ik weet niet precies waarom het beeld daarna op zwart ging.
Oud 23 september 2009, 13:46
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jong710 Bekijk bericht
Gisteravond ging het beeld wel even op zwart en een paar tellen later kwam alles er weer voor. Ik was toen een opname aan het instellen via de zoek-functie. Deze opname is wel opgenomen in de opname agenda, maar de titel van het programma is verdwenen. Ik weet niet precies waarom het beeld daarna op zwart ging.
Dat is helaas een bekende bug van de Cisco die er altijd al in zat en denk ik los staat van de iTV problemen die nu hopelijk (in ieder geval voor nu) oplolost zijn.

Maakt het niet minder irritant overigens. Heb dit ook regelmatig. Erg vervelend als je in de EPG 5 dagen verder aan het programmeren was en je dus opnieuw de hele Guide kan doorzoeken (wat niet bepaald snel gaat).
Oud 23 september 2009, 15:36
snarf007's schermafbeelding
snarf007 snarf007 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus | TV-Extra | UBEE |
DTV: Cisco 8485DVB | Cisco 8455DVB
Standaard

Wanneer ITV niet werkt klopt het dat de extended EPG dan ook niet werkt?
Ik kan maar ong 48 vooruit. (Was gisteren)
Oud 23 september 2009, 15:44
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snarf007 Bekijk bericht
Wanneer ITV niet werkt klopt het dat de extended EPG dan ook niet werkt?
Ik kan maar ong 48 vooruit. (Was gisteren)
Klopt. Standaard EPG op alle decoders is 2 dagen (oud Casema) of 4 dagen (oud @Home, geen idee oud Multikabel).
iTV geeft in totaal 7 dagen EPG, maar als iTV niet werkt val je dus terug op de basis twee.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Favorieten/bladwijzers

Labels
cisco 8455dvb

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten