Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 19 juli 2009, 13:47
hvanbeek's schermafbeelding
hvanbeek hvanbeek is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1-Extra
DTV: Cisco 8485 PVR
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MauBro Bekijk bericht
Bij mij is de klok vandaag op 04:40 blijven steken. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de Cisco's op dezelfde tijdstippen vastlopen.
Sinds mijn actie van gisteravond (terug naar fabrieksinstellingen) is de Cisco niet meer vastgelopen.klop..klop

Herman
Oud 19 juli 2009, 14:39
marcelm's schermafbeelding
marcelm marcelm is offline
Member

Ziggo Internet: internet/telefonie:Z2
DTV: cisco 8455DVB
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chriscross Bekijk bericht
Hallo,

Sinds 3 dagen loopt mijn Cisco 8455DVB vast. Als ik de stekker er dan even uittrek en weer in doe doet hij het weer. Maar als ik dan naar bed ga en ik doe de ontvanger gewoon met de afstandsbediening uit en de volgende dag wil ik hem weer gebruiken dan kan ik al aan de tijd zijn dat hij is vastgelopen. Hij staat dan bijvoorbeeld op 01:13 uur terwijl het 10.00 uur is... Hij reageert dan ook nergens op, dus ik trek de stekker er dan maar uit.

Zijn er meer gebruikers die dezelfde problemen hebben en is hier een oplossing voor. Wat mij opvalt in die paar dagen dat hij vastloopt, dat dit dus 's nachts gebeurt. Hij staat dan op de standby-stand

Groet,
Chris
hey ja dat had ik ook had meerder malen dat vastloopt had paar keer de stekker uit getrokken en 2 keer naar fabriek instelling gedaan bijna half jaar goed gedaan krijgt ik nu wat anders te maken van de tv-theek
als ik via de menu tv-theek film wil kijken,krijgt ik soms in beeld te staan netwerk fout of probeer later eens,doe ik dat krijgt ik zelfde melding
gistere deed ie midden in een film dat foutmelding krijgt probeer laters eens heb ik gedaan krijgt ik nu steeds netwerk fout,nix anders krijgt ik te zien als ik films wil kijken naar fabriekinstelling doen helpt ut nie krijgt alles weer zelfde te zien ligt soms bij ziggo??,dat zwaksignaal is!!!!
hoop dat gauw opgelost,is zo kan ik geen films kijken in de tv-theek van interactieve diensten
Oud 20 juli 2009, 01:02
tja's schermafbeelding
tja tja is offline
Senior Member

Ziggo Internet: A-i-1 Plus, Modem: Ubee
DTV: LG 32LD350 (zonder CAM); Cisco 8455, Ziggo IPTV pilot, Humax Fox C
Standaard

Hier wou hij vanmorgen geen beeld geven. Display reageerde wel, maar beeld (via scart, heb nog een oude TV) bleef en geluid weg. Na een reset alles weer werkend, en tot nu toe stabiel.
Oud 20 juli 2009, 20:44
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hvanbeek Bekijk bericht
Sinds mijn actie van gisteravond (terug naar fabrieksinstellingen) is de Cisco niet meer vastgelopen.klop..klop

Herman
de vraag is nog voor hoelang blijft ie goed doen dat is altyd de vraag je weet nooit hoe de apparaat gaat doen dus
Oud 20 juli 2009, 21:52
hvanbeek's schermafbeelding
hvanbeek hvanbeek is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1-Extra
DTV: Cisco 8485 PVR
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcelm Bekijk bericht
de vraag is nog voor hoelang blijft ie goed doen dat is altyd de vraag je weet nooit hoe de apparaat gaat doen dus
tot op heden blijft het goed gaan
Oud 20 juli 2009, 22:41
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hvanbeek Bekijk bericht
tot op heden blijft het goed gaan
ja tot heden nu afwachten
Oud 23 juli 2009, 12:02
Chriscross's schermafbeelding
Chriscross Chriscross is offline
Junior Member

Ziggo Internet: All in one
DTV: Cisco en Samsung HD
Standaard oplossing

Ik heb het volgende gedaan waardoor ik het probleem niet heb weer gehad:

Toen ik de decoder geinstalleerd heb, heb ik ook de versterker gebruikt die er bij zit. Aan de versterker zitten een 4 of 5 tal uitgangen verdeelt in aantal meters (3, 5, 10 15 ofzo), in welke ik de decoder had weet ik niet meer maar ik heb de coaxkabel van de radio en tv omgewisseld (tip van Collega). Vervolgens heb ik de stekker eruit getrokken en na een half uur er weer ingedaan... Sindsdien heb ik geen vstloper meer gehad.

Voor degene die het wil proberen..., Succes!

Groet,
Chris
Oud 29 juli 2009, 19:25
Peter-linda's schermafbeelding
Peter-linda Peter-linda is offline
Junior Member

Standaard

Ook hier een aantal vastlopers, dit probleem sinds een week. Hiervoor dit nog nooit gehad. Ook luister ik vaak radio via de decoder, recentelijk springt de decoder na een paar uur over op tv. Dan speelt er dus tv audio door de versterker. Ik vind dit de irritantste problemen tot nu toe met dit apparaat.
Oud 29 juli 2009, 19:28
Peter-linda's schermafbeelding
Peter-linda Peter-linda is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chriscross Bekijk bericht
Ik heb het volgende gedaan waardoor ik het probleem niet heb weer gehad:

Toen ik de decoder geinstalleerd heb, heb ik ook de versterker gebruikt die er bij zit. Aan de versterker zitten een 4 of 5 tal uitgangen verdeelt in aantal meters (3, 5, 10 15 ofzo), in welke ik de decoder had weet ik niet meer maar ik heb de coaxkabel van de radio en tv omgewisseld (tip van Collega). Vervolgens heb ik de stekker eruit getrokken en na een half uur er weer ingedaan... Sindsdien heb ik geen vstloper meer gehad.

Voor degene die het wil proberen..., Succes!

Groet,
Chris
Dit klinkt toch wel erg vreemd. Lijkt hetzelfde als: loop drie rondjes om de salontafel als decoder vastloopt, daarna zal het nooit meer gebeuren.
Oud 29 juli 2009, 19:55
Chriscross's schermafbeelding
Chriscross Chriscross is offline
Junior Member

Ziggo Internet: All in one
DTV: Cisco en Samsung HD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter-linda Bekijk bericht
Dit klinkt toch wel erg vreemd. Lijkt hetzelfde als: loop drie rondjes om de salontafel als decoder vastloopt, daarna zal het nooit meer gebeuren.
Tja wie niet waagt die niet wint, bij mij heeft het geholpen en bij een collega van mij ook. Kijk als je de decoder dichtbij de versterker hebt en je stopt toch de coaxkabel in de uitgang van 15 meter kan dat misschien problemen geven. Sinds ik dus die stekker omgewisseld heb is de decoder niet meer vastgelopen en daar gaat het om...
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Favorieten/bladwijzers

Labels
cisco 8455dvb

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten