Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 31 oktober 2009, 07:43
abacoziggo's schermafbeelding
abacoziggo abacoziggo is offline
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pogo Bekijk bericht
Ik ben blij dat ik hier even nog even kijk en ontdek dat ik niet de enige ben, want ik word echt he-le-maal gestoord van die Cisco van ons. Ze verkopen hem als een geweldig apparaat met dito prijskaartje. Erg sneu als je dan merkt dan je eigenlijk elke 2 dagen de stekker uit de decoder moet halen omdat hij steeds trager wordt en uiteindelijk op de EPG vastloopt. Je lopende opname is dan ook meteen in de soep gelopen, met boze gezinsleden tot gevolg. Die problemen zijn al vanaf het begin bekend maar het heeft kennelijk geen prioriteit, anders was het al lang opgelost.

Kan het kwaad om hem achter een tijdklok te hangen die elke nacht even preventief een kwartier de box stroomloos maakt? Of gaan er dan andere dingen mis?
Zal een tipje van de sluiten oplichten, wij halen de apparaten elke nacht van stroom maar dan loopt de tuner ook nog elke dag vast.
Dit was nooit maar sinds de update is het bij ons dus ook raak
Oud 31 oktober 2009, 12:39
pjutr's schermafbeelding
pjutr pjutr is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
DTV: Philips 42PDL7906 Cisco8455 Samsung SMT-C7140A
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maestro Bekijk bericht
Heb Cisco (als tester) sinds eind vorig jaar, en vind Cisco nog steeds de moeite waard (als HD decoder en PVR). Heb via "Alles-in-1" zelfs een 2e Cisco gekocht (99EUR, incl. smartcard en compleet iTV installatie-pakket). Alleen aan onderdelen al een koopje. Mogelijk verschil in stabiliteit binnen Ziggo netwerk (ex-Casema regio Breda). Ben nl. de laatste weken continu films van Film1 (via EPG) aan het programmeren/opnemen/bekijken zonder noemenswaardige problemen. Ben ik dan een uitzonder(l)ing?

PS: weleens "Geen signaal" en iTV-netwerk werkt niet altijd 100% optimaal, maar waar wel? UPC/KPN? Denk van niet; wat van collega's daar over hoor (qua kwaliteit/klantenservice) is Ziggo niet zoveel slechter.
Ik herken mij in bovenstaande (ook ex-Casema Breda) Wel 1 Csico, want zo goed is-ie ook weer niet. Dat "Geen signaal" vooral bij de reg. omroepen maar soms ook bij alle kanalen buiten de basiszenders vind ik onacceptabel. Het programmeren/opnemen via EPG gaat hier ook probleemloos, net asls ITV. Dat is dan sinds ik mijn antennekabel zoveel mogelijk weg van andere (stroom)kabels houd.

En ik krijg gelukkig een nieuwe afstandsbediening van Ziggo want die vertoont wel kuren als je hem ook voor TV gebruikt.
Oud 1 november 2009, 08:44
razor151987's schermafbeelding
razor151987 razor151987 is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kitaro1 Bekijk bericht
Dat euvel kun je zelf niet oplossen. Als je mij een PB stuurt met je naw gegevens en het serienummer van de Cisco, dan zorg ik ervoor dat je niet alleen een retoursticker krijgt maar ook binnen paar dagen een nieuwe Cisco.
Bedankt voor alle hulp, maar ik heb mijn eigen connectie in Groningen er al over gesproken, en die heeft mij een complete nieuwe gestuurd! Dank jullie wel voor de reacties! Michel
Oud 2 november 2009, 09:43
jongetje's schermafbeelding
jongetje jongetje is offline
Senior Member

DTV: Cisco 8455 & 8485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pjutr Bekijk bericht
Dat is dan sinds ik mijn antennekabel zoveel mogelijk weg van andere (stroom)kabels houd..
Dan is je kabel niet goed afgeschermd. Probeer eens wat dikkere en beter afgeschermde kabel te gebruiken.
Oud 5 november 2009, 17:01
PieterPatrick's schermafbeelding
PieterPatrick PieterPatrick is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Telefonie Z1
DTV: Cisco 8455DVB HD PVR
Standaard Vastlopende Cisco

Goedendag ,

Sinds een week ben ik blij met m'n nieuwe pakket van Ziggo.
Maar.....
...Inderdaad, m,n Cisco loopt regelmatig vast!
Zolang ik niet teveel loop te prutsen, gaat het meestal wel lang goed.
Maar bij het gaat mis als de Cisco meerdere dingen tegelijk moet doen.
Tja en dan kan alleen de stekker er nog uit...

Wat is de huidige status van de problematiek?
Ondertussen heb ik de Cisco maar aangesloten op het 3meter-signaal.
Ergens las ik die tip.
Oud 5 november 2009, 17:11
ronvm's schermafbeelding
ronvm ronvm is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Z3 / Ubee Modem / TP-Link Archer c7 Router
DTV: CI+ op LG 42LM620S LED Cinema 3D SMART TV
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PieterPatrick Bekijk bericht
Ondertussen heb ik de Cisco maar aangesloten op het 3meter-signaal.
Ergens las ik die tip.
Op het 3-meter signaal??? Hebben we een 'oude' radio-piraat in ons midden?
In elk geval komt er eind november een software-update die alles goed zou moeten maken. Dan zouden we van de ellende af moeten zijn.
Oud 7 november 2009, 01:00
marcel234's schermafbeelding
marcel234 marcel234 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: alles-in-1 plus
DTV: Samsung smt-c7140c met ubee modem
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kitaro1 Bekijk bericht
Dat euvel kun je zelf niet oplossen. Als je mij een PB stuurt met je naw gegevens en het serienummer van de Cisco, dan zorg ik ervoor dat je niet alleen een retoursticker krijgt maar ook binnen paar dagen een nieuwe Cisco.
Krankzinnig! bij ip-tv van kpn kreeg je (als je een defecte stb had, 1 keer gehad) binnen 5 werkdagen een andere toe gestuurt, en met de oude doos kon je de defecte retour sturen.

Nu mag je vrolijk eerst je stb gaan opsturen en als je veel geluk hebt krijg je pas na 2 weken een vervangende, met als resultaat: 2 weken geen ip-tv en zelfs geen digitale tv. Dus dubbel ellende.

Dit MOET gewoon anders gaan worden, want ik heb ook een probleem bij het epg bekijken secu vastlopen, maar heb toch geen trek om misschien wel 3 weken geen digitale tv te kijken, en! mag daarna natuuurlijk nog vrolijk tig brievn gana schrijven om het geld terug te vangen.

Sorry ziggo, waardeloze service dit!
Oud 7 november 2009, 18:08
mcclane's schermafbeelding
mcclane mcclane is offline
Junior Member

Standaard

Zo, ben net nieuw in het Ziggo wereldje. Nu telfort inet+bellen en 1 tv thuis op ziggo normale tv. Gister alles in 1 plus besteld met 99 euro voor de cisco decoder. Ik lees hier iTV pakket erbij... ik mag hopen dat ik geen extra maandkosten ga betalen voor iptv of wat het ook is. Ik kijk enkel nld123 en rtl4, eventueel in digitale kwaliteit via hdmi, meer wil ik niet.

Dat hele tv on demand kan me gestolen worden. Neem aan dit ik dit er neit bij hoef te nemen he. En mocht de cisco niet bevallen gaat ie voor 200 op marktplaats.

thx lui
Oud 7 november 2009, 18:37
TheGrouch's schermafbeelding
TheGrouch TheGrouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Nee, glasvezel 500/500 icm Vigor2132FVn | KPN dualband WiFi AP (3x)
DTV: TV Plus + Film1 icm Humax iHDR-5050c (3x) | Humax iHDR-5200c | Neotion CI+ | Samsung DCB-H380R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mcclane Bekijk bericht
Ik lees hier iTV pakket erbij... ik mag hopen dat ik geen extra maandkosten ga betalen voor iptv of wat het ook is.
Er zit een installatiepakket interactieve televisie bij: enkelgats aop en 4-voudige breedbandversterker. zie hier blz 3
Dus geen abonnement op iTV.
Oud 21 november 2009, 12:40
Johan Kooij's schermafbeelding
Johan Kooij Johan Kooij is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Televisie Z1, HDTV
DTV: Cisco 8455DVB
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cor van Dijk Bekijk bericht
Red-Crusader
Ze hebben mij gezegd doo r de telfoon dat ze hem binnen een paar dagen op zullen sturen Groet
Hallo Cor,

heb je inmiddels al een nieuwe ontvangen en werkt die wel goed?? Ben heel benieuwd!
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Favorieten/bladwijzers

Labels
cisco 8455dvb

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten