Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 12 oktober 2009, 20:05
MauriceW's schermafbeelding
MauriceW MauriceW is offline
Senior Member

DTV: Humax iHDR5050-C
Standaard

Pfff sinds een paar dagen hangt de Cisco zo'n beetje elke dag zodra ik de EPG oproep om een opname te programmeren.

Achtergrond zwart, kleine beeld rechtsboven blijft stilstaan en het geluid loopt door. Het enige dat helpt is de stekker eruit... En dan bedenk je weer dat het toch handig zou zijn als er gewoon een aan-/uit-knop op zou zitten...

Een reset naar de fabrieksinstellingen heeft helaas niet geholpen

Kan die stabiliteitsupdate van de firmware niet wat eerder dan eind november komen alstublieft?
Oud 13 oktober 2009, 18:30
Cor van Dijk's schermafbeelding
Cor van Dijk Cor van Dijk is offline
Junior Member

Wink Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD

Ik heb hetzelfde probleem en ik ben overgaan om ieder avond voor ik naar bed ga de stekker eruit en de volgende dag er weer in. Bij mij help het tot nu toe Groet Cor van Dijk
Oud 13 oktober 2009, 19:43
ronvm's schermafbeelding
ronvm ronvm is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Z3 / Ubee Modem / TP-Link Archer c7 Router
DTV: CI+ op LG 42LM620S LED Cinema 3D SMART TV
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cor van Dijk Bekijk bericht
Ik heb hetzelfde probleem en ik ben overgaan om ieder avond voor ik naar bed ga de stekker eruit en de volgende dag er weer in. Bij mij help het tot nu toe Groet Cor van Dijk
Ja maar daar heb je geen PVR voor natuurlijk. Ik ben benieuwd of de eerste komende update hier verandering in gaat brengen. Ik heb ook al gelezen van testen op het netwerk. Ik hoop niet dat dat waar is, je gaat toch niet op een commercieel netwerk wat in bedrijf is en waar dus je klanten voor betalen testen uitvoeren waardoor er dingen fout gaan? Ik ben zelf systeembeheerder maar zal nooit op het netwerk waarop gewerkt wordt een test uitvoeren, daar heb je andere mogelijkheden voor.
Oud 20 oktober 2009, 23:04
Red-Crusader's schermafbeelding
Red-Crusader Red-Crusader is offline
Junior Member

Ziggo Internet: interactief, cisco
Standaard vastlopende cisco decoder

Dag allemaal, newbie hier

Ik heb sinds 2 maanden interactieve TV van Ziggo. De door ziggo geleverde cisco decoder loopt regelmatig vast. Ik las op diverse foras dat het hier een structureel probleem betreft. Ik zie een hoop gemauw maar eigenlijk nergens wat klanten doen om ziggo in gebreke te stellen, of beter nog wat ziggo doet om dit binnen redelijke termijn op te lossen. Mijn klacht werd door de helpdesk afgedaan als zou ik het apparaat binnen garantie moeten terug sturen bla bla bla.

Mogelijk heb ik iets gemist en zijn zaken wel bij iedereen in beeld?

Oke fill me in!

Cheers
Oud 20 oktober 2009, 23:51
vinnie-terranova's schermafbeelding
vinnie-terranova vinnie-terranova is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 "Horizon connect & play Max''
DTV: Horizonbox
Standaard

Het is natuurlijk niet voor niets dat deze decoder binnen een paar maanden van 400, nu voor 99 euro bij een alles-in-1 pakket wordt geleverd. Daar is maar 1 reden voor....... de 1e generatie probleemdecoders voor ITV van Ziggo moeten zsm weg.

Ze moeten er vanaf!

Er zijn inderdaad tal van mensen die problemen ondervinden met de stabiliteit van deze ontvanger. Ziggo verkoopt het restant nu voor weinig en komt dan waarschijnlijk vandaag of morgen met een nieuwe generatie......

Garantie is leuk, en zal er zeker gebruik van maken. Maar als alle decoders instabiliteits-problematiek hebben, is een omruil ook niet een oplossing.
WSat dan is de kans dat het probleem zich wederom voordoet groot

Daarbij komt wel kijken dat ziggo jou een door hun gecertificeerde intvanger leverd, het apparaat moet dus kunnen waarvoor hij bedoelt is, als dit niet het geval is, hebben ze je een niet deugelijk product verkocht.

En kun je aanspraak maken op een alternatief, het enige probleem is daarweer bij dat ziggo hier waarschijnlijk niet aan mee gaat werken zonder de nodige procedures.
Oud 27 oktober 2009, 18:16
Johan Kooij's schermafbeelding
Johan Kooij Johan Kooij is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Televisie Z1, HDTV
DTV: Cisco 8455DVB
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infje Bekijk bericht
Fijn om te horen dat het nu een stuk beter gaat.

Kleine update: We blijven zowel intern als met Cisco zoeken naar verbeteringen in het netwerk om dergelijke problemen te voorkomen.

De decoder wordt uiteraard ook binnenkort weer geupdate (eind oktober/ begin november).
Beste Infje,
Wat is Ziggo allemaal aan het doen? Het is een tijdje goed gegaan, maar sinds zaterdag weer problemen. Als ik naar EPG ga, zwart scherm enz. (het gebruikelijke). Dus Cisco maar weer uit en aanzetten en dan doet ie het weer. Zondag: 2x vastgelopen, maandag 1x. Ik word hier een beetje iebel van. Dit kan toch niet voor zo'n duur apparaat.
Ik hoop echt dat de decoder snel geupdate wordt en dat we daar dan ook bericht van krijgen dat e.e.a. geregeld is.... Lijkt me niet meer dan redelijk van Ziggo na alle problemen. En dan de mensen die hun probleem niet kenbaar maken via dit forum (of misschien niet eens weten dat het er is...).

Ik hoop echt dat het snel opgelost is...
Groet,
Johan Kooij
Oud 27 oktober 2009, 18:27
Junior Member

Standaard Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD

Het probleem met de Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD heb ik ook bij Radar aangekaart en nu kreeg ik een mailtje van Ziggo dat ze mij gaan bellen. Dus afwachten maar. Als ik het goed heb gelezen zal de update pas eind november komen en niet eind oktober 2009
Oud 27 oktober 2009, 19:09
Johan Kooij's schermafbeelding
Johan Kooij Johan Kooij is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Televisie Z1, HDTV
DTV: Cisco 8455DVB
Standaard

Citaat:
Het probleem met de Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD heb ik ook bij Radar aangekaart en nu kreeg ik een mailtje van Ziggo dat ze mij gaan bellen. Dus afwachten maar. Als ik het goed heb gelezen zal de update pas eind november komen en niet eind oktober 2009
Beste Cor,

hou je ons op de hoogte???

Johan
Oud 27 oktober 2009, 21:02
Junior Member

Standaard Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD

Ik zal jullie op de hoogte houden als een en ander is gebeurd Groet Cor
Oud 28 oktober 2009, 08:27
stitch_duck's schermafbeelding
stitch_duck stitch_duck is offline
Senior Member

Ziggo Internet: TV + Internet Z2 + HBO, Arris TM702 modem
DTV: Humax 5200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Humax IR-FOX Z & Neotion Ci+
Standaard

Citaat:
Als ik het goed heb gelezen zal de update pas eind november komen en niet eind oktober 2009
Dat is toch al een tijdje bekend?
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Favorieten/bladwijzers

Labels
cisco 8455dvb

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten