Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 7 oktober 2009, 01:48
movado's schermafbeelding
movado movado is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1/motorola?
DTV: 360 HD Samsung
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.bruiker Bekijk bericht
Weet heel goed waar ik de optie kan vinden,maar in Casema gebied is ie niet selecteerbaar.
Ik ben ook enthousiast gaan kijken, maar ook hier (PC 4824) is de functie software opwaarderen nog niet beschikbaar. Maar ik zal het eens proberen door het kastje een paar uur uit te hebben staan... Misschien dat dat scheelt...
Oud 7 oktober 2009, 06:43
henklbr's schermafbeelding
henklbr henklbr is offline
Senior Member

Ziggo Internet: All1One-Extra/Ubee EVM3200/Linksys Smart Wi-Fi EA6500
DTV: Horizon/Samsung UE48H8000SLXXN
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pio Bekijk bericht
Ben wel benieuwd naar de paar mensen die geen lipsync problemen hadden in eerdere posts.
Ik had geen problemen met lipsync op NL1-2-3 HD (wel af en toe op Eurosport HD), maar deze zijn na de update ook over!
Decoder: Samsung SMT-C7140B | Ver. F/W 1.01/1119 | Ver. S/W 025.002.657 (2015/08/25)
Internet/Telefoon: Ubee EVM3200
Router: Linksys Smart Wi-Fi EA6500 | firmware: 1.1.29.162351
Oud 7 oktober 2009, 09:04
maceddy's schermafbeelding
maceddy
Guest

Standaard

Bij mij was de nieuwe software wel beschikbaar, maar de download ging 8 minuten duren.. Dat kwam mij op dat moment niet uit hehe...

Zal het vanavond eens proberen.
Oud 7 oktober 2009, 09:20
Jean's schermafbeelding
Jean Jean is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE+
DTV: DCB H360RA / Samsung LE46A558
Standaard

Bye bye lipsync! Anoniem tis gelukt. Zowel op nl 1,2,3 als op eurosport. Op die laatste nu tennis waar je de bal ziet opslaan op hetzelfde moment dat je het geluid ervan hoort. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Oud 7 oktober 2009, 09:50
buisj's schermafbeelding
buisj buisj is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra, Ubee320B
DTV: Samsung met C+ modulekaart
Standaard

Wordt deze software ook in het oud-Multikabel gebied beschikbaar gesteld ?
Oud 7 oktober 2009, 09:56
krekel's schermafbeelding
krekel krekel is offline
Member

Ziggo Internet: Premium Plus icm Netgear WNR3500
DTV: Cisco 8455DVB HD PVR i.c.m. Sony 40W4000
Standaard

Zoals al eerder vermeld zijn na de update de lipsync problemen over.
Wel heb ik ook het probleem dat het geluid zachter is op Ned. 1,2,3 HD in vergelijking met alle andere zenders. Dit was overigens ook voor de update al zo. Ik moet de versterker fors harder zetten op Ned. 1,2 en 3 HD.
Op zich niet zo`n probleem, alleen lastig wanneer je zapt dat het geluid de speakers "uitknalt" wanneer je van Ned. 1,2 of 3 naar andere zender zapt.
Oud 7 oktober 2009, 09:59
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krekel Bekijk bericht
Zoals al eerder vermeld zijn na de update de lipsync problemen over.
Wel heb ik ook het probleem dat het geluid zachter is op Ned. 1,2,3 HD in vergelijking met alle andere zenders. Dit was overigens ook voor de update al zo. Ik moet de versterker fors harder zetten op Ned. 1,2 en 3 HD.
Op zich niet zo`n probleem, alleen lastig wanneer je zapt dat het geluid de speakers "uitknalt" wanneer je van Ned. 1,2 of 3 naar andere zender zapt.
Daarom heb ik het geluid maar weer op PCM staan ( humax)
Oud 7 oktober 2009, 10:04
Frank-NL's schermafbeelding
Frank-NL Frank-NL is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Je begrijpt me verkeerd,het werd aangekondigd als een test via een speciaal testnetwerk zodat "gewone" mensen niet bij die test firmware konden.
Nu is de firmware dus voor iedereen bereikbaar en is er dus geen sprake van een test,dat bedoelde ik.
Wij weten dat het testfirmware is,maar mensen die dit forum niet volgen en de update proberen,weten niet dat ze een testversie binnen halen waar problemen in kunnen zitten.
Die weten niet dat het test firmware is, oh een upgrade, lekker effe installeren.
Zo zou het niet gaan,zo was het niet aangekondigd.
Ja ik ben het met je eens dat er weinig test aan is zo, waarschijnlijk zijn ze dan toch overtuigd van de kwaliteit van deze firmware. Aangezien Caiway 'm r ook al op heeft staan en ik nergens iets heb gelezen over problemen na updaten.

Ik ben zeer benieuwd in ieder geval, ik heb zelf nog een ander probleem op NED3HD en wellicht dat deze firmware daar ook invloed op heeft.

-edit- Ben ook nieuwsgierig of er een changelog is, maar ik verwacht niet dat we dat ooit te zien krijgen.
Oud 7 oktober 2009, 10:35
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Ik hoop dat de oud casema mensen ook snel mogen meedoen,vind het wel een beetje jammer want juist mensen met wat meer technische kennis,zoals bijvoorbeeld Archie,kunnen nu dus niet meedoen.
Het werd hier gebracht als een test voor iedereen via een testnetwerk,maar daar is dus totaal geen sprake van.
Ik beschik niet over een Samsung DCB-H360R, dus kan ik sowieso niet mee testen. Ik vind het echter wel vreemd dat deze test beperkt wordt tot het Ziggo/@Home gebied. In eerste instantie werd immers door een Ziggo medewerker aangegeven dat de problemen met de DCB-H360R helemaal niet zouden spelen in Ziggo/@Home gebied en zich voornamelijk voordeden in Ziggo/Casema en Ziggo/Multikabel gebied. Als dat echt zo was, waarom ligt de nadruk van het testen van de nieuwe firmware voor de DCB-H360R dan niet op de Ziggo/Casema en Ziggo/Multikabel gebieden? Het lijkt mij dan het meest zinvol om juist in die gebieden te testen om een goed beeld te krijgen of de firmware update echt helpt.
Oud 7 oktober 2009, 10:42
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Standaard

Zojuist nog een scan gedaan,maar in het oud Casema gebied is de update niet beschikbaar terwijl ik 2 van deze samsungs heb staan om ze te testen,die beiden het probleem hebben.
Jammer, ik hoop dat het nog in het Casema gebied gaat komen want zoals Archie al zei de meeste problemen zijn juist in dit netwerk en er was door anoniem gezegd dat de software voor iedereen beschikbaar zou zijn.
Het is jammer,want met 1 had ik de gok wel willen wagen.

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten