Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo-Gebruikers.nl > Ziggo Gebruikers Forum

Mededelingen

Ziggo Gebruikers Forum Algemene informatie, vragen en opmerkingen over ziggo-gebruikers.nl

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 24 november 2009, 06:40
BertK's schermafbeelding
BertK BertK is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra / Netgear WNDR3700 / CISCO EPC3925
DTV: 2x CAM CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CeeS Bekijk bericht
Het heeft niet zozeer met een vast aantal bezoekers te maken, maar ook met de load. Als die hoger wordt dan een ingestelde grens dan worden geen nieuwe connecties toegelaten. Het is de laatste dagen wat drukker in de avonduren tussen 1900-2100 zie ik. Ik zal de load-limit wat ruimer zetten, maar dat heeft dan als consequentie dat de laad-tijd wat meer kan zijn gedurende die spitstijden.

We hopen in de loop van volgende week wat meer hardware in te kunnen zetten waarna we hopelijk wat meer 'lucht' krijgen.

Nog even doorbijten dus tijdens de spits....
Bedankt voor de informatie...
Oud 29 januari 2010, 17:37
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member

Standaard

Na het plaatsen van de nieuwe server hardware was het forum weer lekker snel. Helaas is daar aan het einde van deze middag toch weer de klad in gekomen gezien de pagina generatie tijden. Ik had straks bijvoorbeeld al een uitschieter richting de 9 seconden terwijl het normaal meestal onder de 0 seconde is en soms zelfs onder de 0.0 seconden. Misschien iets aan de hand op de server?
Oud 30 januari 2010, 09:23
ziggOO's schermafbeelding
ziggOO ziggOO is offline
Member

Ziggo Internet: ziggo AIE 50 mb pakket
DTV: humax irhd-500c
Standaard

wat is de nieuwe hardware configuratie en wat is er aan geüpdate?

houd er rekening mee dat de load zowel server side als klantside te beïnvloeden is ,denk daarbij aan een bottleneck in de regio bij de einduser
dit hoeft dus totaal niks met hardware te maken te hebben waar dit forum op draait
ben benieuwd of ze nog overgaan , naar vb4 ? bij mij draait het inmiddels stabiel ,maar zou er zeer zeker over nadenken ook omdat de query's beter worden aangesproken in vb4
3.6 en 3.7 zijn al EOL, 3.8 volgt snel
niet echt netjes gedaan van VB maarja tis een van de beter big board forumsoftwares

Humax IRHD-5000C
yamaha rx-v357
Oud 30 januari 2010, 16:46
CeeS's schermafbeelding
CeeS CeeS is offline
Senior Member
Site Admin

Ziggo Internet: CMax300|TC7210|Asus RT-AC87U(Merlin)
DTV: CI+1.3 LG|Horizon 7401|Humax 5050&5200
Standaard

VB4 draait hier ook al op de testconfiguratie, maar ik wacht in elk geval nog even met overzetten naar de live-site tot 4.02 uit is omdat er nog een paar vervelende bugjes in 4.01 zitten.

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo-Gebruikers.nl > Ziggo Gebruikers Forum

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten