Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Mededelingen

Ziggo On Demand Vragen en opmerkingen over het originele Interactieve TV platform van Ziggo.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 7 juli 2009, 17:21
djcujo's schermafbeelding
djcujo djcujo is offline
Member

Standaard

Een heel bekend probleem....

Ik begin er inmiddels ook behoorlijk klaar mee te zijn.....

Mijn verhaal in een notendop...

Op 5 mei ITV besteld, en binnen een paar dagen lag er een briefje dat TNT iets geprobeerd had af te leveren van Ziggo... ik blij, volgende dag bleek het echter een nieuw modem te zijn.... ook leuk

Na 2 weken niets gehoord te hebben over mijn ITV maar eens bellen... en vanaf toen maar iedere week week... want... mijn vorige order (had niets besteld!) was nog niet afgerond. Dit was het kabelmodem dus wat vanuit ziggo zelf verstuurd was.

Ok het standaard verhaal iedere week weer... ("Hij staat op status 6 mijnheer, dit kan niet lang meer duren...")

Uiteindelijk 6 weken na bestelling bleek de vorige order afgerond te zijn !! Jippie !! maar.... hmmm "vreemd mijnheer, de ITV bestelling is niet automatisch doorgezet, wilt u opnieuw bestellen ? " JAA!!! ^*%#$*&*

..... een week later .... YES ! Het pakket was binnen Snel alles afzeggen voor die avond, alles installeren en kaart activeren en..... WACHTEN MAAR....

Na een week toch maar weer eens bellen, had al eens moeten werken d8 ik zelf.... en wat krijg ik te horen bij ziggo.....

"Uw kaart kan niet geactiveerd worden omdat uw vorige bestelling niet is afgerond." WAT ??? Hoe kan dit dan weer ? Ik heb helemaal niets besteld (again)

Nee, heb ik inderdaad niet. Dit was weer iets wat Ziggo zelf bepaald en in gang gezet heeft, de overgang van Internet Z3i naar alles in 1 staat nu weer in de weg... Niet te geloven dit.

Maar wat schetst mijn verbazing, na 10 min. wordt ik door deze medewerker teruggebeld: "Mag ik van u nogmaals het nummer van de kaart ? Dan ga ik het direct voor u in orde maken". WOW dit heb ik nog niet meegemaakt... Bedankt!

Maar ook dit was weer te vroeg blijkt achteraf want inmiddels zijn we al bijna weer een week verder en werkt de boel nog niet

Nog een dag en dan is ook nog eens de proefperiode verlopen van mijn kaart en kan ik er helemaal niets meer mee.... Ik vrees dat ik dan toch echt een keer minder aardig zal zijn aan de telefoon.... misschien lukt het dan wel een keer. Ben er nou een keer behoorlijk klaar mee...

Lijkt mij niet normaal dat je ruim 2 maanden bezig moet zijn om een nieuwe dienst af te nemen.
Oud 8 juli 2009, 09:12
Kitaro1's schermafbeelding
Kitaro1 Kitaro1 is offline
Ziggo VOD Helpdesk

Ziggo Internet: Geen
DTV: Samsung
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djcujo Bekijk bericht
Een heel bekend probleem....

Ik begin er inmiddels ook behoorlijk klaar mee te zijn.....

Mijn verhaal in een notendop...

Op 5 mei ITV besteld, en binnen een paar dagen lag er een briefje dat TNT iets geprobeerd had af te leveren van Ziggo... ik blij, volgende dag bleek het echter een nieuw modem te zijn.... ook leuk

Na 2 weken niets gehoord te hebben over mijn ITV maar eens bellen... en vanaf toen maar iedere week week... want... mijn vorige order (had niets besteld!) was nog niet afgerond. Dit was het kabelmodem dus wat vanuit ziggo zelf verstuurd was.

Ok het standaard verhaal iedere week weer... ("Hij staat op status 6 mijnheer, dit kan niet lang meer duren...")

Uiteindelijk 6 weken na bestelling bleek de vorige order afgerond te zijn !! Jippie !! maar.... hmmm "vreemd mijnheer, de ITV bestelling is niet automatisch doorgezet, wilt u opnieuw bestellen ? " JAA!!! ^*%#$*&*

..... een week later .... YES ! Het pakket was binnen Snel alles afzeggen voor die avond, alles installeren en kaart activeren en..... WACHTEN MAAR....

Na een week toch maar weer eens bellen, had al eens moeten werken d8 ik zelf.... en wat krijg ik te horen bij ziggo.....

"Uw kaart kan niet geactiveerd worden omdat uw vorige bestelling niet is afgerond." WAT ??? Hoe kan dit dan weer ? Ik heb helemaal niets besteld (again)

Nee, heb ik inderdaad niet. Dit was weer iets wat Ziggo zelf bepaald en in gang gezet heeft, de overgang van Internet Z3i naar alles in 1 staat nu weer in de weg... Niet te geloven dit.

Maar wat schetst mijn verbazing, na 10 min. wordt ik door deze medewerker teruggebeld: "Mag ik van u nogmaals het nummer van de kaart ? Dan ga ik het direct voor u in orde maken". WOW dit heb ik nog niet meegemaakt... Bedankt!

Maar ook dit was weer te vroeg blijkt achteraf want inmiddels zijn we al bijna weer een week verder en werkt de boel nog niet

Nog een dag en dan is ook nog eens de proefperiode verlopen van mijn kaart en kan ik er helemaal niets meer mee.... Ik vrees dat ik dan toch echt een keer minder aardig zal zijn aan de telefoon.... misschien lukt het dan wel een keer. Ben er nou een keer behoorlijk klaar mee...

Lijkt mij niet normaal dat je ruim 2 maanden bezig moet zijn om een nieuwe dienst af te nemen.
Als je mij een pb stuurt met je gegevens, dan kijk ik het na.
Oud 10 juli 2009, 09:50
djcujo's schermafbeelding
djcujo djcujo is offline
Member

Standaard

Even een update.....

Hij werkt nu naar behoren! Thanx to Kitaro
Oud 14 juli 2009, 14:20
mysteryXXX's schermafbeelding
mysteryXXX mysteryXXX is offline
Junior Member

Standaard

nou dit weer...
ik zou 2 maanden gratis filmnet en hd kanalen krijgen,nou kan ik al 3 dagen geen filmnet en hd kanalen kijken...
en die 2 maanden zijn echt nog nie om.
Oud 14 juli 2009, 15:20
Ziggo VOD Helpdesk

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mysteryXXX Bekijk bericht
nou dit weer...
ik zou 2 maanden gratis filmnet en hd kanalen krijgen,nou kan ik al 3 dagen geen filmnet en hd kanalen kijken...
en die 2 maanden zijn echt nog nie om.
Welke actie is dat dan? Is mij namelijk niet bekend.
Oud 14 juli 2009, 15:40
Junior Member

Standaard

dat is mij telefonisch toen toe gezecht.
dat ik 2 maanden die zenders kon kijken,en dan pas hoefde tebeslissen of ik ze wil nemen ja of nee.
ik denk dat ze de tijd erbij hebben getrokken dat ik geen beeld had,maar wel betaald alles..denk dat daar de fout dus weer zit.
en bellen naar de helpdesk heb ik geen zin meer in,want mijn geloof in de helpdesk is voor 99% verdwenen.

dus eigenlijk heb ik die zenders tot 26 augustus for free.
nie voor die filmnet kanalen die kanalen boeien mij nie veel ik heb zelf films genoeg...maar de hd kanalen mis ik wel als discovery liefhebber.
Oud 14 juli 2009, 15:54
Ziggo VOD Helpdesk

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mysteryXXX Bekijk bericht
dat is mij telefonisch toen toe gezecht.
dat ik 2 maanden die zenders kon kijken,en dan pas hoefde tebeslissen of ik ze wil nemen ja of nee.
ik denk dat ze de tijd erbij hebben getrokken dat ik geen beeld had,maar wel betaald alles..denk dat daar de fout dus weer zit.
en bellen naar de helpdesk heb ik geen zin meer in,want mijn geloof in de helpdesk is voor 99% verdwenen.

dus eigenlijk heb ik die zenders tot 26 augustus for free.
nie voor die filmnet kanalen die kanalen boeien mij nie veel ik heb zelf films genoeg...maar de hd kanalen mis ik wel als discovery liefhebber.
De preview is 2 weken en niet 2 maanden. Er is wel een actie 6 maanden gratis HD maar dan moet je wel in ons systeem geregistreerd staan met dit abonnement. Overigens zijn we behoorlijk off topic aangezien deze thread over interactieve televisie gaat.
Oud 14 juli 2009, 15:57
Junior Member

Standaard

nou die hd kanalen wil ik zoiezo weer terug,die filmnet boeit mij niet.
kan ik zeker weer uren met de helpdesk gaan bellen daarover?
Oud 14 juli 2009, 16:17
Ceesre's schermafbeelding
Ceesre Ceesre is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Ales in 1 Extra
DTV: Cisco 8455DVB / Router Linksys E4200
Standaard Activeren smartcard

Waarom moet het zo lang duren voordat je smartcard geactiveerd word. Verschillende keren gebeld, de ene keer na 48 uur zou het gelukt zijn, de andere keer na 2 uur. Maar nog steeds niets
Nu een brief gehad dat de aanvraag langer gaat duren.

Kan Kitaro1 hier wat aan doen??
Oud 14 juli 2009, 16:21
Ziggo VOD Helpdesk

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ceesre Bekijk bericht
Waarom moet het zo lang duren voordat je smartcard geactiveerd word. Verschillende keren gebeld, de ene keer na 48 uur zou het gelukt zijn, de andere keer na 2 uur. Maar nog steeds niets
Nu een brief gehad dat de aanvraag langer gaat duren.

Kan Kitaro1 hier wat aan doen??
Stuur me een pb met je gegevens en ik kijk het na.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten