Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen


Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 juni 2009, 16:06
amiboy's schermafbeelding
amiboy amiboy is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 17 april 2008
Locatie: holten @home/ziggo
Berichten: 338
Standaard Ziggo komt met magazine Zie

Ziggo komt met magazine Zie


Ziggo heeft vandaag haar gratis kwartaal relatiemagazine Zie van Ziggo gelanceerd.

Het blad valt de komende drie weken op de mat bij de 3,3 miljoen abonnees van de kabelexploitant. In het tijdschrift draait het vooral om home entertainment. Zie van Ziggo moet abonnees 'meenemen in de belevingswereld rondom Ziggo, positief bijdragen aan de klanttevredenheid en de bekendheid met producten en diensten van Ziggo vergroten'.

Nico Rijkhoff, Director Brand & Communications van Ziggo, zegt dat een magazine op papier voor een bedrijf als Ziggo een noodzaak is: Mensen vinden het nog steeds prettig om iets tastbaars in handen te hebben en om er doorheen te kunnen bladeren. Het roept een positieve emotie op en dat is precies waar Ziggo voor staat: beleving.'

Bron: http://www.totaaltv.nl/index.php?action=nieuws&id=2096


Ziggo lanceert Zie van ZIGGO

Ziggo lanceert vandaag haar gratis kwartaal relatiemagazine Zie van ZIGGO. Het blad valt de komende drie weken op de mat bij de 3,3 miljoen abonnees van Ziggo en is met die oplage een van de grootste bladen van Nederland. De rode draad in het tijdschrift is home entertainment. Zie van ZIGGO moet abonnees meenemen in de belevingswereld rondom Ziggo, positief bijdragen aan de klanttevredenheid en de bekendheid met producten en diensten van Ziggo vergroten. Zie van ZIGGO heeft een bereik van 7,7 miljoen personen.
Nico Rijkhoff, Director Brand & Communications van Ziggo, is van mening dat zelfs in deze tijd van allerlei vormen van elektronische communicatiemiddelen een magazine op papier voor een bedrijf als Ziggo een noodzaak is: “Mensen vinden het nog steeds prettig om iets tastbaars in handen te hebben en om er doorheen te kunnen bladen. Het roept een positieve emotie op en dat is precies waar Ziggo voor staat: beleving.”
Zie van Ziggo is een tijdschrift over zien en beleven. Het magazine helpt lezers de weg te vinden in alle middelen en content die Ziggo hun biedt. Het moet inspireren, op leuke ideeën brengen en helpen alles uit televisie, internet en telefonie te halen wat erin zit. Zowel op functioneel gebied als op inhoud. Het geeft heldere informatie over de toepassingsmogelijkheden van de producten en diensten van Ziggo en concrete tips. Verder bevat het blad beeldreportages, interviews met bekende Nederlanders en de laatste hi-tech gadgets.



Bron: http://www.ziggo.nl/klantenservice/z...kel?id=db21340

Bekijk de elektronische versie van het eerste nummer hier
  #2  
Oud 4 juni 2009, 16:46
BMWMaX's schermafbeelding
BMWMaX BMWMaX is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 21 december 2005
Locatie: Grootebroek - Multikabel
Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus, Cisco EPC3925 Modemrouter
DTV: CI+ Module
Berichten: 293
Standaard

Totaal oninteressant en zonde van het geld zulke luxe blaadjes.
__________________
Gr, Marcel
  #3  
Oud 4 juni 2009, 18:48
Damandan's schermafbeelding
Damandan Damandan is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 2 februari 2008
Locatie: Tegelen - Ziggo
Ziggo Internet: Ziggo Alles in 1 Extra + 4xTV Digitaal Basis
DTV: Twinhan Mantis Cab-CI 2033
Berichten: 252
Standaard

Inderdaad totaal onzinnig en zonde van het geld. Gebruik het geld liever voor iets goeds.
  #4  
Oud 4 juni 2009, 20:30
pboes's schermafbeelding
pboes pboes is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 14 november 2004
Locatie: Den Helder
Ziggo Internet: Office Basis ZZ3
DTV: Diversen
Berichten: 963
Standaard

Ik zag er ook niets bijzonders in staan. Ik zou tegen Ziggo willen zeggen dat ze mijn brievenbus wel over mogen slaan.
  #5  
Oud 4 juni 2009, 21:46
om1's schermafbeelding
om1 om1 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Locatie: Heemstede Multikabel
Ziggo Internet: Connect Max, Cisco EPC3928AD
Berichten: 663
Standaard

Zal wel mijn techneutische inslag zijn, maar ik heb een regelrechte hekel aan dit soort blaadjes. En gratis bestaat niet. We betalen ervoor zonder dat we gevraagd worden of we het willen.

Ik herhaal maar weer eens wat ik al eerder heb gezegd: wat mij betreft, marketingbudget naar beneden, helpdesk en aanverwante zaken budget omhoog. Daar hebben klanten echt wat aan.
  #6  
Oud 4 juni 2009, 21:52
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 juli 2005
Locatie: -
Berichten: 3.916
Standaard

Volgens pagina 6 is Nico Rijkhoff de uitgever, dus die zal in zijn vrije tijd of in de baas zijn tijd wel wat bijverdienen met dit blaadje. Het zijn zware tijden moet je maar denken...
  #7  
Oud 5 juni 2009, 06:56
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 februari 2008
Locatie: Utrecht (oud Casema)
Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Berichten: 4.974
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door om1 Bekijk bericht
Ik herhaal maar weer eens wat ik al eerder heb gezegd: wat mij betreft, marketingbudget naar beneden, helpdesk en aanverwante zaken budget omhoog. Daar hebben klanten echt wat aan.
Even afgezien van dat ik zelf ook niet echt op zo'n blaadje zit te wachten is dit wat kortzichtig.

Minder marketing = minder klanten = minder omzet = minder geld voor service, helpdesk en kwaliteit. Daar schieten klanten dus niets mee op.
  #8  
Oud 5 juni 2009, 07:40
om1's schermafbeelding
om1 om1 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Locatie: Heemstede Multikabel
Ziggo Internet: Connect Max, Cisco EPC3928AD
Berichten: 663
Standaard

Dat is de redenering die je altijd hoort. Maar vooral van mensen die zelf in de marketing hoek zitten. Ik denk toch dat het belangrijker is eerst je producten en service op orde te hebben. Dat zijn de echte klantenbinders.
  #9  
Oud 5 juni 2009, 09:41
Manolito's schermafbeelding
Manolito Manolito is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 17 mei 2008
Locatie: Tilburg / Ziggo
Ziggo Internet: Connect & Play Max /Ubee EVW320 modem / Netgear X4/Synology DS215j nas
DTV: Samsung ci+ icm Popcornhour A200 / Humax hd-pvr 5200/Horizonbox
Berichten: 1.836
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pboes Bekijk bericht
Ik zag er ook niets bijzonders in staan. Ik zou tegen Ziggo willen zeggen dat ze mijn brievenbus wel over mogen slaan.
Ik zag er daarentegen wel wat interresants instaan.
Interactive tv met decoder en dat je dan vast zit aan een tweejarig abonnement. (pagina 26)

Wat betreft op papier uitbrengen, laat de keuze aan de consument, ik ben al tevreden als ik, zoals daarnet, het blad online kan lezen.
Zo stuurt mijn visclub zijn nieuwsbrief, uit financiele overwegingen en milieu, voor diegene die dat willen, ook rond.
__________________
Soms zit het mee en soms zit het..... http://allestoringen.nl/top10/
  #10  
Oud 5 juni 2009, 10:04
CeeS's schermafbeelding
CeeS CeeS is offline
Senior Member
Site Admin
 
Geregistreerd: 22 september 2002
Locatie: NH (Multikabel gebied)
Ziggo Internet: CMax300|TC7210|Asus RT-AC87U(Merlin)
DTV: CI+1.3 LG|Horizon 7401|Humax 5050&5200
Berichten: 12.489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manolito Bekijk bericht
Ik zag er daarentegen wel wat interresants instaan.
Interactive tv met decoder en dat je dan vast zit aan een tweejarig abonnement. (pagina 26)
Omdat je een enorme korting krijgt op de prijs van de daarvoor benodigde ontvanger. Je kunt ook een abonnement zonder opzegtermijn nemen, maar dan moet je zelf de ontvanger kopen.
__________________
The difference between theory and practice in practice is greater than the difference between theory and practice in theory....
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen


Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09.


© 2016 - Ziggo-Gebruikers.nl