Ontvangen e-mail

  • Onderwerp starter Joop Heerink
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Joop Heerink

Ik krijg een e-mail dat TheGrouch gereageerd heeft op een door mij gedane reactie. Als ik echter op de link klik, kom ik nier terecht bij wat TheGrouch mij te vertellen heeft, echter ik beland in een algemene discussie. Vervolgens zie ik door de vele bomen het bos niet meer. Kan dat niet anders ? :roll: [email protected]
 
Ik krijg een e-mail dat TheGrouch gereageerd heeft op een door mij gedane reactie. Als ik echter op de link klik, kom ik nier terecht bij wat TheGrouch mij te vertellen heeft, echter ik beland in een algemene discussie. Vervolgens zie ik door de vele bomen het bos niet meer. Kan dat niet anders ? :roll: [email protected]

Je komt dan terecht in de discussie waar jij reageerde en waar blijkbaar TheGrouch een nieuwe reactie heeft geplaatst. Die email is dus om aan te geven dat er nieuwe berichten in de discussie zijn sinds jij daar de laatste keer hebt gekeken.

Die waarschuwingsemail bij nieuwe reacties kun je in je profiel instellen of uitzetten door op 'Gebruikersinstellingen' te klikken bovenaan.

Wil je meer weten over alle mogelijkheden van dit forum kun je ook op "FAQ" klikken bovenaan, daar vind je verschillende help-bestanden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan