Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 22 november 2009, 01:29
euro-force's schermafbeelding
euro-force euro-force is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
DTV: Cisco 8485DVB HD DVR
Standaard

Vandaag ook de Cisco PVR ontvangen met de bedoeling deze in te ruilen voor mijn Smansung PVR met twintuner (deze begon erg traag te worden). Helaas kom ik er nu dus pas achter dat dual recording niet mogelijk is met deze decoder en dat Ziggo al sinds 2008 erover heeft dat de Cisco deze functie wel zal krijgen.

Maar een slechte koop dus voor nu. Want wat heb je aan een twintuner in je apparaat als je deze niet optimaal kunt gebruiken.

UPC adverteert met hun HD ontvanger wel met deze specificaties:
"Twee tv-programma’s tegelijkertijd opnemen, live pauzeren en terugspoelen"

En nu? Terugsturen naar Ziggo? Wachten? Andere ontvanger kopen?
Oud 22 november 2009, 09:36
TheGrouch's schermafbeelding
TheGrouch TheGrouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Nee, glasvezel 500/500 icm Vigor2132FVn | KPN dualband WiFi AP (3x)
DTV: TV Plus + Film1 icm Humax iHDR-5050c (3x) | Humax iHDR-5200c | Neotion CI+ | Samsung DCB-H380R
Standaard

Als je hem terugstuurt en €200 bijlegt, kun je de humax5050c kopen.
Die heeft wat jij verwacht (tenzij je interactieve tv wilt)
Oud 10 december 2009, 02:08
rickytt3's schermafbeelding
rickytt3 rickytt3 is offline
Member

DTV: Cisco 8455DVB HD PVR
Standaard

Je kunt de Cisco ook op Marktplaats zetten en de 5050c bestellen voor een kleine €320 incl. verzenden (http://www.kieskeurig.nl/digitale_de...04352/#prijzen).

Lijkt me namelijk stug dat je via MP niet meer dan €120 kunt vangen voor de Cisco. Niet iedereen in NL weet dat het een apparaat is
Oud 10 december 2009, 10:51
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rickytt3 Bekijk bericht
Lijkt me namelijk stug dat je via MP niet meer dan €120 kunt vangen voor de Cisco. Niet iedereen in NL weet dat het een apparaat is
Ja, fijn, komen ze vervolgens bij mij verhaal halen omdat dat ding niet werkt zoals geadverteerd.
Oud 10 december 2009, 13:02
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xahmol Bekijk bericht
Ja, fijn, komen ze vervolgens bij mij verhaal halen omdat dat ding niet werkt zoals geadverteerd.
Ligt er aan wat je adverteert....

Je kunt ook nog de weg bewandelen zoals ik het nu doe. Accepteren dat de Cisco niet bied wat je hoopte. De Cisco gebruiken als uitstekende, maar helaas instabiele, HD-decoder voor direct TV kijken. De Cisco daarbij incidenteel gebruiken voor een opname. De rest van wat je wilt zien, bij ons voornamelijk series, downloaden in HD-kwaliteit. Scheelt ook nog een berg reclame kijken
Oud 10 december 2009, 13:17
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Standaard

Citaat:
Ligt er aan wat je adverteert....

Je kunt ook nog de weg bewandelen zoals ik het nu doe. Accepteren dat de Cisco niet bied wat je hoopte. De Cisco gebruiken als uitstekende, maar helaas instabiele, HD-decoder voor direct TV kijken. De Cisco daarbij incidenteel gebruiken voor een opname. De rest van wat je wilt zien, bij ons voornamelijk series, downloaden in HD-kwaliteit. Scheelt ook nog een berg reclame kijken
Is in principe ook wat ik doe, alleen voor NL programma's gaat dat wat lastiger.

En ik neem altijd ook programma's op die ik direct wil kijken, zodat ik 15 minuten later kan starten en daardoor juist alle reclames door kan spoelen...
Tip: zet hiervoor de skip interval van de Cisco op 30 seconden, dan skip je per knop indrukken bijna precies één commercial door.

Maar in januari komt er bij mij een Humax 5050C. Heb het helemaal gehad met de Cisco (al moet ik zeggen dat afgelopen week ik waarempel geen vastlopers heb gehad. Wel de gebruikelijke HDMI handshake issues, maar daar ben ik al aan gewend).
Oud 10 december 2009, 15:05
groennom's schermafbeelding
groennom groennom is offline
Senior Member

DTV: Cisco
Standaard

Citaat:
Maar in januari komt er bij mij een Humax 5050C. Heb het helemaal gehad met de Cisco (al moet ik zeggen dat afgelopen week ik waarempel geen vastlopers heb gehad. Wel de gebruikelijke HDMI handshake issues, maar daar ben ik al aan gewend).
Inderdaad wat een aparaat. En de support....

Aparaat is enorm, enorm traag... Het is onvoorstelbaar wat ze met de huidige stand van techniek voor stroperige zooi weten te maken. Om te huilen. En gisteren nam hij opeens niets meer op. 41% vrij, wel een rood rec teken op het display maar niets terug te vinden in de lijst met opnames. Daar ging Spangas en Klokhuis, kids weer blij!

Stekker eruit en er in en na 10 minuten was het aparaat weer tot leven en de opnames doen het weer. Zucht..... Wat een aparaat!
Oud 11 december 2009, 15:05
Member

Standaard

Citaat:
Maar in januari komt er bij mij een Humax 5050C. Heb het helemaal gehad met de Cisco
Klinkt heel bekend. Ik twijfel nog, als ik het forumdeel over de 5050 lees krijg ik een behoorlijk deja-vu. Daar vind je veel berichten over geen tot weinig ondersteuning, om firmware smekende gebruikers en zelfs ook verdwijnende opnames.

Hij zal ongetwijfeld beter zijn dan de Cisco en kan (on topic ) zeker twee opnames tegelijkertijd maken. Maar een stabiel werkende HD-PVR voor het Ziggo netwerk lijkt nog vér, vér weg....
Oud 11 december 2009, 16:16
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Hij zal ongetwijfeld beter zijn dan de Cisco en kan (on topic ) zeker twee opnames tegelijkertijd maken. Maar een stabiel werkende HD-PVR voor het Ziggo netwerk lijkt nog vér, vér weg....
Wat ik hoor van de mensen die ervaring hebben met beiden heeft de Humax oneindig minder issues dan de Cisco. Maar helaas, kennelijk is ook de Humax niet perfect (than again, welk modern HDMI apparaat is dat wel?)
Oud 11 december 2009, 16:33
Member

Standaard

Citaat:
than again, welk modern HDMI apparaat is dat wel?
M'n PS3 bijvoorbeeld, jammer dat daar geen DVB-C tuner in zit ;-)
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Favorieten/bladwijzers

Labels
2 programma's, cisco, tuners

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten