Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 16 mei 2009, 00:05
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
Dit heeft ziggo er nu uitgesloopt, waarom zouden we.. ?

De zgn middleware die noodzakelijk is voor de interactiviteit ondersteunt geen dual recording. Later dit jaar zal een nieuwe versie middleware beschikbaar komen, waarin dual recording wel ondersteund zal gaan worden
Goed nieuws.

Overigens denk ik dat ik voor de meesten hier spreek dat ik liever tot de nieuwe versie van de middleware er is de interactiviteit eruit gesloopt zie als daardoor dual recording wel werkt
Oud 16 mei 2009, 15:16
MauriceW's schermafbeelding
MauriceW MauriceW is offline
Senior Member

DTV: Humax iHDR5050-C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xahmol Bekijk bericht
Overigens denk ik dat ik voor de meesten hier spreek dat ik liever tot de nieuwe versie van de middleware er is de interactiviteit eruit gesloopt zie als daardoor dual recording wel werkt
Ik denk dat het zo niet werkt De Cisco wordt immers gepositioneerd als interactieve decoder met PVR-mogelijkheden.

Maar inderdaad goed nieuws dat het eraan zit te komen dit jaar
Oud 16 mei 2009, 19:27
Bartje's schermafbeelding
Bartje Bartje is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
DTV: Cisco 8455DVB
Standaard

Citaat:

De zgn middleware die noodzakelijk is voor de interactiviteit ondersteunt geen dual recording. Later dit jaar zal een nieuwe versie middleware beschikbaar komen, waarin dual recording wel ondersteund zal gaan worden
Kijk! Dit is het nieuws dat we willen horen!

Jullie mogen best vaker dit soort nieuws hier communiseren; kan geen kwaad toch om te vertellen waar aan wordt gewerkt?
Oud 17 mei 2009, 00:43
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MauriceW Bekijk bericht
Ik denk dat het zo niet werkt De Cisco wordt immers gepositioneerd als interactieve decoder met PVR-mogelijkheden
Weet ik wel, was wishful thinking.

Denk nml dat de meeste bezitters van de Cisco deze decoder niet zozeer hebben gekocht vanwege iTV, maar vanwege het feit dat het lange tijd de enige PVR voor HDTV was.
Denk eerlijk gezegd dat de meeste Cisco kopers inmiddels voor de Humax zouden kiezen.
Oud 18 mei 2009, 23:28
rickytt3's schermafbeelding
rickytt3 rickytt3 is offline
Member

DTV: Cisco 8455DVB HD PVR
Standaard

Citaat:
Citaat:
Denk nml dat de meeste bezitters van de Cisco deze decoder niet zozeer hebben gekocht vanwege iTV, maar vanwege het feit dat het lange tijd de enige PVR voor HDTV was.
Denk eerlijk gezegd dat de meeste Cisco kopers inmiddels voor de Humax zouden kiezen.
Beide keren de spijker op z'n kop. iTV interesseert mij geen , zeker niet tegen de huidige tarieven. Er was tot voor kort simpelweg geen alternatief als je een HD tuner met PVR wilde op het Ziggo-netwerk.

Hééééél blij dat er dus waarschijnlijk een oplossing komt om alsnog twee opnames tegelijk te kunnen maken. Dan zijn we waarschijnlijk ook van de irritante eigenschap af dat aaneengesloten opgenomen programma's een minuut missen!
Oud 19 mei 2009, 15:41
peter_db's schermafbeelding
peter_db peter_db is offline
Member

DTV: Samsung
Standaard

Citaat:

Anoniem!

Zitten er in die nieuwe middleware nog meer dingen die wij eventueel intressant zouden vinden?????

Trouwens helemaal top dat je dat dual recording al gemeld hebt!
Oud 22 mei 2009, 23:27
Royz's schermafbeelding
Royz Royz is offline
Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Plus
DTV: Cisco 8455DVB
Standaard

Citaat:

Zodra dit het geval is kan ik eindelijk de decoder weer naar beneden halen
Oud 13 juni 2009, 22:37
KoenH's schermafbeelding
KoenH KoenH is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:

Beste Anoniem,

Is er enig tijdspad aan te geven voor het implementeren van de Dual Recording? je spreekt over 'later dit jaar': is dit al bij de geplande update rond 17 juni of pas bij een latere firmware versie?

Alvast bedankt voor de info.

Met vr. gr.,

Koen Hak
Oud 14 juni 2009, 12:00
Randstad's schermafbeelding
Randstad Randstad is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1-plus; Cisco EPC3925
DTV: Cisco 8485DVB/Humax iHDR5200c
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KoenH Bekijk bericht
is dit al bij de geplande update rond 17 juni
NEE: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=17772

Voortaan eerst kijken, dan vragen.
Oud 14 juni 2009, 12:05
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KoenH Bekijk bericht
Beste Anoniem,

Is er enig tijdspad aan te geven voor het implementeren van de Dual Recording? je spreekt over 'later dit jaar': is dit al bij de geplande update rond 17 juni of pas bij een latere firmware versie?

Alvast bedankt voor de info.

Met vr. gr.,

Koen Hak
Dual recording maakt geen deel uit van de eerst volgende firmware release. Dual recording wordt waarschijnlijk pas in Q4 ondersteund, zoals reeds per PM gemeld, aangezien je me de vraag ook per PM heb gesteld.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Favorieten/bladwijzers

Labels
2 programma's, cisco, tuners

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten