Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Mededelingen

Humax iHDR5050-C (HD-PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze High Definition Personal Video Recorder van Humax

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 11 juni 2009, 18:08
SvenEnSabrina's schermafbeelding
SvenEnSabrina SvenEnSabrina is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
DTV: Cisco, Humax en Samsung
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joop558 Bekijk bericht
Ik heb een Sony.
Welke type nummer sony TV heb je?

Citaat:
Maar hoe update je de tv?
Dat is/kan van merk tot merk anders zijn, en zelfs van type tot type kan het anders zijn. Ook zijn er TV's die dat gewoon niet kunnen, althans niet zomaar door een een gebruiker...

Bij nieuwe TV's is het vaak relatief eenvoudig te doen via bv. een USB poort.
Ik neem even mijn huiskamer TV als voorbeeld...
USB stick in TV, tv zet bestand erop
USB stick in PC, dubbelklik op bestand, donwload start en komt op de USB stick te staan.
USB stick in TV, tv begint (zo goed als) vanzelf met updaten, klaar...
Oud 11 juni 2009, 18:20
Joop558's schermafbeelding
Joop558 Joop558 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Internet Glasvezel 100/100 KPN all in one standaard
DTV: KPN IPTV HMB2260 glasvezel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joop558
Ik heb een Sony.

Ik heb de Sony 40V3000
Oud 11 juni 2009, 18:35
Senior Member

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joop558
Ik heb een Sony.

Ik heb de Sony 40V3000
Bij jou zit er dus ook een USB poort op, mischien stieken toch hetzelfde als bij mijn TV zou het op zijn minst ff proberen...

Volgens de normale support omgeving van je TV is er geen software, http://esupport.sony.com/US/perl/swu...mdl=KDL40V3000

Als je sony's support site verder bekijkt (snap niet waarom dit nodig is, er is een update maar toch niet) moet je het bestellen, het is wel gratis!!!
Onderstaande gaat dan wel over pink (roze) maar goed, princiepe lijkt me hetzelfde te zijn.

http://esupport.sony.com/perl/news-i...mdl=KDL40V3000

Sony has developed a software update for your television which will resolve this pink screen issue. This software update is installed via a USB Self-Service Software Update that Sony will ship to you at no charge. Please note this software update only addresses the pink screen which occurs with a device connected via HDMI. Screen condition and normal television viewing will not be affected or changed. All terms of your Sony limited warranty continue to apply.

PS: Mooie TV
Oud 11 juni 2009, 18:48
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SvenEnSabrina Bekijk bericht
Volgens de normale support omgeving van je TV is er geen software, http://esupport.sony.com/US/perl/swu...mdl=KDL40V3000

Als je sony's support site verder bekijkt (snap niet waarom dit nodig is, er is een update maar toch niet) moet je het bestellen, het is wel gratis!!!
Onderstaande gaat dan wel over pink (roze) maar goed, princiepe lijkt me hetzelfde te zijn.

http://esupport.sony.com/perl/news-i...mdl=KDL40V3000
De links die je hier geeft verwijzen allemaal naar de support site van Sony voor de USA. Als er daar al firmware te downloaden is dan vooral niet doen omdat we hier in Europa andere uitvoeringen hebben van de TV's en in Europa (en/of Nederland) heeft Sony geen firmware update beleid waarbij klanten zelf nieuwe firmware updates kunnen downloaden en installeren.
Oud 11 juni 2009, 19:20
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArChie Bekijk bericht
De links die je hier geeft verwijzen allemaal naar de support site van Sony voor de USA. Als er daar al firmware te downloaden is dan vooral niet doen omdat we hier in Europa andere uitvoeringen hebben van de TV's en in Europa (en/of Nederland) heeft Sony geen firmware update beleid waarbij klanten zelf nieuwe firmware updates kunnen downloaden en installeren.
Excuseer, was ff veel te snel...

Via NL idd niets te vinden
Maar eh, het probleem in US lijkt toch verdacht veel op dit probleem dus mischien dan maar eens sony bellen ofzo?
In de US is tenslote sowieso ook niets te downloaden / updaten maar staat er hoe je een update moet verkrijgen (contact sony).

Of eventueel de tutorial voor problemen met standard / high defeniton, http://support.sony-europe.com/tv/tu...&m=KDL-40V3000.
Oud 11 juni 2009, 19:21
weetjehoe's schermafbeelding
weetjehoe weetjehoe is offline
Member

Standaard

Ik ga ook eens een software update doen voor mijn Philips tv type 42pf9641d/10 want zoals ik ook al vermelt had heb ik oop dat groene beeld met een moment van sneuw nog.
Ik weet ook niet of het kan als twee apparaten hebt met hdmi met verschillende versie's ,of je dan deze problemen kan krijgen?.
William.
Oud 11 juni 2009, 19:22
Riparius's schermafbeelding
Riparius Riparius is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArChie Bekijk bericht
Klopt helemaal. Ik vraag me alleen af wat dat straks voor consequenties gaat hebben voor de zogenaamde certificering door Ziggo van Sony Bravia TV's met een CI+ slot. Inmiddels is wel duidelijk geworden dat de firmware in de door Ziggo beproefde toestellen van Sony (en andere fabrikanten) niet dezelfde is als de firmware in CI+ toestellen van hetzelfde type zoals die momenteel in de handel zijn. Als Sony Nederland dus bij zijn beleid blijft om eindgebruikers geen firmware updates voor TV's ter beschikking te stellen, dan hebben bezitters van een Sony toestel met CI+ slot en een door Ziggo goedgekeurde CI+ module straks nog steeds geen door Ziggo goedgekeurd geheel, ook al staat het toesteltype op de lijst van door Ziggo gesanctioneerde toestellen ...
Oud 11 juni 2009, 19:39
weetjehoe's schermafbeelding
weetjehoe weetjehoe is offline
Member

Standaard

Dit heb ik nog ergens gevonden en gelezen,
Via HDMI geeft de TV alleen een egaal groen beeld

Uw TV kan waarschijnlijk niet of niet goed overweg met de digitale kopiëerbeveiliging DHCP.

Raadpleeg uw TV-fabrikant. Mogelijk kan dit probleem door middel van een software-update van uw TV worden verholpen.

Kan het kloppen dat dat mischien ook een oorzaak is een kopiëerbeveiliging.
William.
Oud 12 juni 2009, 01:08
oostpool16's schermafbeelding
oostpool16 oostpool16 is offline
Member

Standaard op het internet lees ik dat tv stuk van gaan

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door weetjehoe Bekijk bericht
Dit heb ik nog ergens gevonden en gelezen,
Via HDMI geeft de TV alleen een egaal groen beeld

Uw TV kan waarschijnlijk niet of niet goed overweg met de digitale kopiëerbeveiliging DHCP.

Raadpleeg uw TV-fabrikant. Mogelijk kan dit probleem door middel van een software-update van uw TV worden verholpen.

Kan het kloppen dat dat mischien ook een oorzaak is een kopiëerbeveiliging.
William.
op het internet lees ik dat tv stuk gaat ik vind dit wel een zeer goede kopieer beveiliging

www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=85261.0

Laatst gewijzigd door oostpool16; 12 juni 2009 om 13:49 Reden: hdmi ingang gesloopt
Oud 12 juni 2009, 09:16
Joop558's schermafbeelding
Joop558 Joop558 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Internet Glasvezel 100/100 KPN all in one standaard
DTV: KPN IPTV HMB2260 glasvezel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oostpool16 Bekijk bericht
op het internet lees ik dat tv stuk gaat ik vind dit wel een zeer goede kopieer beveiliging
Dat de tv stuk gaat hiervan geloof ik niet.
Kan ik me ook niet voorstellen.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten