Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 1 mei 2009, 21:04
veerlj's schermafbeelding
veerlj veerlj is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Z1 ,Hd tv ,totaal pakket
DTV: Samsung HD ontvanger ,cisco nr 3 , humax 5050
Standaard bijna thuus

Wedstrijdje ??? ,verliezer laat de hond uit ! .
Oud 4 mei 2009, 17:48
deddiekoel's schermafbeelding
deddiekoel deddiekoel is offline
Member

DTV: Cisco DVB 8455
Standaard

Een vriend van me had de Cisco paar weken terug besteld en heeft hem inmiddels binnen (nieuw dus geen omruil).
Ben voor de zekerheid toch maar even langs gegaan om te checken of het aan mijn verbinding kon liggen. Maar (gelukkig?) deed mijn Cisco daar ook niets. Hoop dat Cisco snel ook begint met omruilen!
Oud 5 mei 2009, 19:48
veerlj veerlj is offline
Senior Member

Standaard cisco omruilen bij cisco?

Heeft cisco zelf dan nog geen omruilactie ?, wat raar .

Mijn cisco is dus nu bij ziggo en als het bij sommige mensen bij bestellen zo'n 2 weken duurde ben ik benieuwd of ze mensen die ze dus een verkeerde cisco met verkeerde software in de maag gesplits hadden ,sneller helpen .

Ik zit nu op een kleine week nadat ik hem opgestuurd heb .Keep joe op de heugte .

Niet dat je in den helder er iets aan hebt want als je bij bestellen van interactieve tv kijkt op de site staat er nog steeds : niet beschikbaar !.
Oud 6 mei 2009, 09:18
Mvanwyns's schermafbeelding
Mvanwyns Mvanwyns is offline
Junior Member

Standaard

De omruilactie van Cisco België komt op gang.

Maar omdat de nieuwe firmware units nog niet zijn binnengekomen heb ik deze actie bewust nog niet opgestart, zodat u het toestel niet te lang hoeft te missen.

Van zodra ik 100% zeker weet wanneer ik deze ontvang zal ik hier op het forum de procedure tot omruiling via Cisco noteren.

Groeten

Cisco België medewerker
Oud 7 mei 2009, 23:13
veerlj veerlj is offline
Senior Member

Standaard interactieve tv in den helder

Gossie ,zit ik net op de bestel pagina bij bestellen van interactieve tv . Er staat niet meer bij dat het in den helder nog niet beschikbaar is . Het zou toch niet zo zijn dat het eindelijk werkt en beschikbaar is in den helder ?!?!.

Heb ik weer ,mijn cisco is ergens bij ziggo .Al meer dan een week weg per postduif . Ben benieuwd waneer ik hem terug krijg . Of een andere die wel werkt natuurlijk ,met de goede software .

Wacht met bestellen van interactieve tv totdat ik hem weer terug heb ,je weet maar nooit .

Je kon trouwens ook op die site invullen of je op de hoogte gehouden wou worden ,nog niets gehoord . Dus nog niets officiels .
Oud 7 mei 2009, 23:19
onno72's schermafbeelding
onno72 onno72 is offline
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door veerlj Bekijk bericht
Het zou toch niet zo zijn dat het eindelijk werkt en beschikbaar is in den helder ?!?!.
Niet te vroeg juichen. Dat het beschikbaar is betekent niet dat het werkt..... Of dat het werkt, betekent niet dat het blijft werken....

Zit na paar maanden met functionerende ITV nu al een paar weken tegen een niet functionerende ITV aan te kijken... Krijg nu een spontane reset waarna het modem opnieuw geprovisined moet worden????
Oud 12 mei 2009, 14:51
veerlj veerlj is offline
Senior Member

Standaard cisco al terug?

heeft ppiening of iemand anders zijn cisco al retour van ziggo ? .Mijn cisco is eind van de week 2 weken bij ziggo . Wordt tijd dat hij terug komt .Nu betaal ik mijn hd abo voor niets.
Oud 12 mei 2009, 15:53
Fiander's schermafbeelding
Fiander Fiander is offline
Member

Standaard

Tja, ipv service ( eerst nieuwe opsturen naar betalende klanten, en dan de oude retour ) leveren, moest het op de ziggo manier.

Van de week maar eens gebeld met de helpdesk, en het meisje daar vond twee weken zonder decoder niet vreemd, ze vond het ook niet vreemd dat je zelf achter compensatie aanmoet en dergelijk.
Ze wist me wel te vertellen dat ze het wat druk hebben met deze actie, en dat ze momenteel de twee weken niet eens redden.

Ik wacht nog wel even met opsturen totdat het wat beter geregeld is, en Firmware 1.1.0.E beschikbaar is ( volgende week donderdag )
Oud 12 mei 2009, 22:18
ppiening's schermafbeelding
ppiening ppiening is offline
Member

Ziggo Internet: Arris Touchstone TM702 Alles in 1 Extra, netgemist
DTV: Cisco 8455 HDTV
Standaard ppiening nog niet

ik heb de onvanger verstuurd maar de tnt is hem kwijt.........

duss

word denk ik de hond van veer uitlaten...
Oud 12 mei 2009, 22:37
veerlj veerlj is offline
Senior Member

Standaard wie is het kwijt?

De hond heeft zijn riem al om .Maar wie is hem kwijt ,ziggo of tnt .Als het de post is en je hebt het bonnetje is het hun probleem .Krijg je een nieuwe cisco van tnt ,en dan maar hopen dat de juiste software er op staat !.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten