Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 21 mei 2009, 15:09
Fiander's schermafbeelding
Fiander Fiander is offline
Member

Standaard

Ik hoop zelf van Larsp op een nadere uitleg van de procedure.
Als we op de normale leverancier moeten wachten......

ik wacht ondertussen 2 weken op een stikker.................................
Oud 25 mei 2009, 07:38
larsp's schermafbeelding
larsp larsp is offline
Junior Member

Standaard

Sorry ben even een weekje in normandie geweest.
Ik heb zelf een tiental ban deze boxen van nieuwe firmware voorzien.

Helaas ben ik bang dat ik de procedure hier niet mag/kan posten ivm wachtwoorden ed.

Mensen die in omgeving sneek wonen zou ik misschien kunnen helpen.

Voor de anderen zullen de box toch moeten laten omruilen.

ps: voor mensen buiten friesland (regio 1) probeer via de helpdesk een afspraak met een monteur te regelen dit dit kan uitvoeren

Laatst gewijzigd door larsp; 26 mei 2009 om 09:14
Oud 29 mei 2009, 06:01
veerlj's schermafbeelding
veerlj veerlj is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Z1 ,Hd tv ,totaal pakket
DTV: Samsung HD ontvanger ,cisco nr 3 , humax 5050
Standaard hij doet het ,bijna....

gister eindelijk de tijd om mijn nieuwe cisco aan te sluiten ,en hij doet het .Wel vreemd dat terwijl ik niets aan mijn kabels heb veranderd opeens mijn signaal 100% is en kwaliteit 100% . Dat omdat bij mijn vorige cisco het signaal niet boven de 84 % was te krijgen , dat met de duurste en beste antenne kabels ..
Wel moest een dag later om de tv theek aan de gang te krijgen de boel eerst ge reset te worden . Hij gaf een netwerk fout . Maar daarna heb ik eindelijk van de tv theek iets kunnen bekijken .
Niet alles werkte , uitzending gemist werkte niet .>Maar ja ,je kannie alles hebben .
Oud 29 mei 2009, 08:30
tja's schermafbeelding
tja tja is offline
Senior Member

Ziggo Internet: A-i-1 Plus, Modem: Ubee
DTV: LG 32LD350 (zonder CAM); Cisco 8455, Ziggo IPTV pilot, Humax Fox C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door veerlj Bekijk bericht
Wel vreemd dat terwijl ik niets aan mijn kabels heb veranderd opeens mijn signaal 100% is en kwaliteit 100% . Dat omdat bij mijn vorige cisco het signaal niet boven de 84 % was te krijgen , dat met de duurste en beste antenne kabels ..
Dat is niet vreemd, de waarde is niet gecallibreerd, en kan dus op gelijkwaardige decoders tientallen procenten verschillen bij hetzelfde signaal. Signaalsterkte is alleen te gebruiken om de niveau's van de zenders/transportstromen onderling en op verschillende tijdstippen te beoordelen op dezelfde decoder. Vergelijkingen met andere decoders zijn zinloos, en er is dus ook geen grens aan te geven waarboven de waarde moet liggen om goed beeld te hebben.
Oud 1 juni 2009, 11:46
tvkijker's schermafbeelding
tvkijker tvkijker is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Bundel alles-in-1 plus
DTV: Cisco 8455DVB
Standaard Cisco met software versie1025 omruilen

Nou ik snap hier niks van ?
Ik heb op 17--05-2009 een nieuwe cisco 8455dvb gekregen van ziggo
Maar hierin zit de vesie 1025
Nu snap ik niet waarom ze mij deze sturen terwijl ze wel weten dat deze niet goed is .
Oud 1 juni 2009, 16:40
veerlj's schermafbeelding
veerlj veerlj is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Z1 ,Hd tv ,totaal pakket
DTV: Samsung HD ontvanger ,cisco nr 3 , humax 5050
Standaard mazzelaar

als je ff hier boven kijkt zie je larsp of zo uit sneek die je misschien wel wil helpen met updaten op een speciale manier . Want als het via ziggo moet moet je 2-4 weken geduld hebben .Stuur hem maar een pb .
Oud 1 juni 2009, 20:17
roncpjovertoom's schermafbeelding
roncpjovertoom roncpjovertoom is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra, Ubee - DDM352, Compaq Router PC - pfSense
DTV: Cisco 8455DVB HD PVR, Humax IR-Fox C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door larsp Bekijk bericht
Boxen met firmware 1.0.2.5 kunnen wel degelijk geupdate worden via een geforceerde modus ( tijdens booten 2x op menu knop drukken) dan kan de firmware gewoon naar versie 1.1.0.E geupdate worden.
Volgens mij werkt dat ja, ik krijg een groen kadertje op me TV scherm met de melding enter your pincode.

Maar ik weet die pincode niet.

Zal je me op weg willen helpen hier mee?

Ik heb tot op de dag vandaag nog firmware 1.0.2.5 in me ontvanger staan.

Ron C.P.J Overtoom.

Laatst gewijzigd door roncpjovertoom; 1 juni 2009 om 20:58
Oud 1 juni 2009, 22:19
TheGrouch's schermafbeelding
TheGrouch TheGrouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Nee, glasvezel 500/500 icm Vigor2132FVn | KPN dualband WiFi AP (3x)
DTV: TV Plus + Film1 icm Humax iHDR-5050c (3x) | Humax iHDR-5200c | Neotion CI+ | Samsung DCB-H380R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roncpjovertoom Bekijk bericht
Volgens mij werkt dat ja, ik krijg een groen kadertje op me TV scherm met de melding enter your pincode.

Maar ik weet die pincode niet.

Zal je me op weg willen helpen hier mee?
Ik denk dat je dit toch 'prive' met larsp moet afhandelen.
Hij schrijft in dit bericht immers:

Helaas ben ik bang dat ik de procedure hier niet mag/kan posten ivm wachtwoorden ed.
Oud 8 juni 2009, 17:56
deddiekoel's schermafbeelding
deddiekoel deddiekoel is offline
Member

DTV: Cisco DVB 8455
Standaard

Het is eindelijk zover mijn Cisco is omgeruild.
Ik heb het buiten Ziggo om moeten doen en de afhandeling is erg goed gegaan. Pas toen er vervanging was (dat duurde wel even) heb ik mijn decoder hoeven opsturen en en binnen 3 werkdagen had ik de nieuwe retour!

Heb hem net aangesloten en hij werkte boven verwachting. Hij hing namelijk nog aan mijn 2-gats Hirschmann doos. Maar desondanks is hij toch vrolijk gaan updaten en is iTV succesvol geïnstalleerd! Ook de Ziggo Trailer kon ik meteen goed kijken. Heb direct iTV abo besteld en ze zeiden dat het binnen 48 uur acief zou zijn. Ben benieuwd. Kan ik ergens in de Cisco zien of mijn abo al actief is?

Verder ben ik momenteel heeeeel tevreden. Was nl. even bang dat ik nog wat aan mijn kabels moest doen maar Hirschmann spul is vorig jaar een hele goede keuze gebleken.
Oud 8 juni 2009, 18:00
TheGrouch's schermafbeelding
TheGrouch TheGrouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Nee, glasvezel 500/500 icm Vigor2132FVn | KPN dualband WiFi AP (3x)
DTV: TV Plus + Film1 icm Humax iHDR-5050c (3x) | Humax iHDR-5200c | Neotion CI+ | Samsung DCB-H380R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deddiekoel Bekijk bericht
Het is eindelijk zover mijn Cisco is omgeruild.
Ik heb het buiten Ziggo om moeten doen en de afhandeling is erg goed gegaan. Pas toen er vervanging was (dat duurde wel even) heb ik mijn decoder hoeven opsturen en en binnen 3 werkdagen had ik de nieuwe retour!

Heb hem net aangesloten en hij werkte boven verwachting. Hij hing namelijk nog aan mijn 2-gats Hirschmann doos. Maar desondanks is hij toch vrolijk gaan updaten en is iTV succesvol geïnstalleerd! Ook de Ziggo Trailer kon ik meteen goed kijken. Heb direct iTV abo besteld en ze zeiden dat het binnen 48 uur acief zou zijn. Ben benieuwd. Kan ik ergens in de Cisco zien of mijn abo al actief is?

Verder ben ik momenteel heeeeel tevreden. Was nl. even bang dat ik nog wat aan mijn kabels moest doen maar Hirschmann spul is vorig jaar een hele goede keuze gebleken.
Prettig dat je zo enthousiast bent, maar wees gewaarschuwd. Een deel van de VOD wordt verstuurd over het frequentiebereik die tussen radio en tv zit en gefilterd wordt in een 2-gats doos.
Je kunt dan bijvoorbeeld wel de catalogus zien, maar het ophalen van een film kan fout gaan.

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten