Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iRHD-5000 (HD-Tuner)

Mededelingen

Humax iRHD-5000 (HD-Tuner) Ervaringen, vragen en opmerkingen over de iRHD-5000 High Definition kabel ontvanger van Humax

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 16 augustus 2009, 20:31
Renatus's schermafbeelding
Renatus Renatus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Max / Technicolor TC7210
DTV: Horizon / Humax 5200c / CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vijver Bekijk bericht
De olympics op Eurosport in native hd zien er iig strak uit.
Hopelijk voor jou bedoel je de WK atletiek, anders loopt je decoder een jaar achter.

Veel plezier met de humax, heb zelf nu zo'n 3 maanden de 5050 en heb er nog geen dag spijt van gehad.
Oud 16 augustus 2009, 20:58
Vijver's schermafbeelding
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Extra Arris TM702B D-Link Dir-655
DTV: Humax IRHD-5000C & Humax IR- Fox C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renatus Bekijk bericht
Hopelijk voor jou bedoel je de WK atletiek, anders loopt je decoder een jaar achter.

Veel plezier met de humax, heb zelf nu zo'n 3 maanden de 5050 en heb er nog geen dag spijt van gehad.
Nu ik weer kijk, lijkt het meer op het WK atletiek. Ik heb subsessievelijk wat oude signalen ontvangen gereflecteerd via een verdwaalde planeet of ander hemellichaam. Je weet hoe dit met radiosignalen en de lichtsnelheid werkt. Hoe dit dan weer mijn humax heeft te bereiken via het kabelnetwerk, daar moet ik een antwoord op schuldig blijven.
Oud 15 oktober 2009, 22:37
NterBraak's schermafbeelding
NterBraak NterBraak is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
DTV: Humax IRHD-5000C en Humax IR-Fox
Standaard HD-dolby geluid nu wel te regelen?

Kan ik nu eindelijk 's avonds weer doorschakelen naar HD-zenders via HDMI aansluiting ZONDER de politie op de stoep te krijgen wegens geluidsoverlast?
Oud 16 oktober 2009, 14:11
NastyNate's schermafbeelding
NastyNate NastyNate is offline
Junior Member

DTV: irHD5000
Standaard Vastloper HD5000

Ik heb ook vastlopers met de IRHD-5000.

Eens in de paar weken loopt hij compleet vast, reageert nergens meer op en de enige remedie is om de stekker eruit te trekken en er weer in te doen.

Mijn HD5000 loopt via hmdi naar mijn hardman kardon receiver en wordt zo doorgelust naar mijn Panasonic tv.

Het is irritant maar ben er al aan gewend, ff de stekker erin en eruit na enkele weken/maand en hij werkt weer perfect.

Ben verder uitermate tevreden over de decoder.
Oud 17 oktober 2009, 13:29
ronvm's schermafbeelding
ronvm ronvm is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Z3 / Ubee Modem / TP-Link Archer c7 Router
DTV: CI+ op LG 42LM620S LED Cinema 3D SMART TV
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NastyNate Bekijk bericht
Ik heb ook vastlopers met de IRHD-5000.

Eens in de paar weken loopt hij compleet vast, reageert nergens meer op en de enige remedie is om de stekker eruit te trekken en er weer in te doen.

Mijn HD5000 loopt via hmdi naar mijn hardman kardon receiver en wordt zo doorgelust naar mijn Panasonic tv.

Het is irritant maar ben er al aan gewend, ff de stekker erin en eruit na enkele weken/maand en hij werkt weer perfect.

Ben verder uitermate tevreden over de decoder.
Na problemen met de Cisco ontvanger heb ik deze maar gekocht. En nu ben IK eens blij dat ik totaal geen enkel probleem heb. Deze ontvanger werkt perfect en heeft geen tekortkomingen!! Sorry maar ik vind het eens heerlijk om dit te kunnen melden.
Oud 17 oktober 2009, 13:41
boeskool's schermafbeelding
boeskool boeskool is offline
Senior Member

DTV: humax 5200c
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronvm Bekijk bericht
Na problemen met de Cisco ontvanger heb ik deze maar gekocht. En nu ben IK eens blij dat ik totaal geen enkel probleem heb. Deze ontvanger werkt perfect en heeft geen tekortkomingen!! Sorry maar ik vind het eens heerlijk om dit te kunnen melden.
Precies,ik heb ook geen enkele problemen met deze decoder,gewoon een geweldig product,klasse.Ik heb hem nu negen maanden in mijn bezit.
Oud 21 oktober 2009, 13:05
ellyenjanvanloon@home.nl's schermafbeelding
ellyenjanvanloon@home.nl ellyenjanvanloon@home.nl is offline
Junior Member

Ziggo Internet: 3 in 1
DTV: humax 5000
Standaard update hoe doe ik dat

in het tv scherm komt fabrieksinstellingen en software opwarderen.fabrieksinstellingen gaat want dat staat vet gedrukt, maar software opwarderen is licht gedrukt,dus kun je niet aanklikken.
ik wacht op antwoord. groetjes jan
Oud 21 oktober 2009, 13:39
ronvm's schermafbeelding
ronvm ronvm is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Z3 / Ubee Modem / TP-Link Archer c7 Router
DTV: CI+ op LG 42LM620S LED Cinema 3D SMART TV
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ellyenjanvanloon@home.nl Bekijk bericht
in het tv scherm komt fabrieksinstellingen en software opwarderen.fabrieksinstellingen gaat want dat staat vet gedrukt, maar software opwarderen is licht gedrukt,dus kun je niet aanklikken.
ik wacht op antwoord. groetjes jan
Jan, dan is er geen nieuwe firmware voor handen en dus ook niet te downloaden. Als dit wel aan te klikken is, dan wel.
Oud 9 november 2009, 15:16
Danielsan's schermafbeelding
Danielsan Danielsan is offline
Junior Member

Ziggo Internet: basis / motorola kabelmodem
DTV: Humax-5000C
Standaard

Hallo allemaal,

Ben sinds 2 dagen in het bezit van een Humax 5000c kabelontvanger. Ik ben over het beeld en de bediening zeer tevreden t.o.v. van mijn oude Samsung Hd ontvanger, echt een openbaring!!

Ik probeer het maar via deze weg want ben bang dat ik anders een kapitaal kwijt ben aan het bellen met de support desk van Ziggo.

Ik heb het probleem waarom dit topic gestart is. Ned1/2/3 + Ned 1/2/3HD vallen na een paar seconden weg. Ik heb inmiddels de opstart procedure zoals beschreven op myhumax.nl uitgevoerd maar dit heeft geen resultaat.
De software versie die op mijn decoder draait is 1.00.04 versie. Uit eerdere berichten heb ik begrepen dat er een 1.00.09 versie is. Deze is echter niet beschikbaar in het update menu van mijn decoder. Ik woon in Groningen en zit op het voormalig @home net. Alle instellingen van frequentie en ID kloppen allemaal. Heb de decoder net via Ziggo aangeschaft.

Mijn vraag is hoe komt het dat ik deze versie beschikbaar voor downloaden op mijn decoder?? Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik deze versie wel in mijn bezit krijg?? (dit is misschien een vraag voor de Ziggo medewerkers op dit forum).

Graag advies of een oplossing voor dit probleem. Verder ben ik zeer content met de decoder!

Alvast bedankt voor de medewerking in deze.

Gr,
Danielsan
Oud 10 november 2009, 19:33
Esy ®'s schermafbeelding
Esy ® Esy ® is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra - Cisco EPC3928
DTV: Humax iRHD-5200C / Samsung UE46F8000
Standaard

Ik zou even heel snel naar de winkel terug gaan en vragen om een exemplaar welke niet een jaar in het magazijn heeft gelegen.

Zelf heb ik afgelopen vrijdag deze Humax gekocht en die heeft (uit de doos) de 'nieuwste' firmware 1.00.09 van 24 februari 2009

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iRHD-5000 (HD-Tuner)

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten