Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 25 oktober 2009, 13:55
ZGFhenk's schermafbeelding
ZGFhenk ZGFhenk is offline
Junior Member

Ziggo Internet: standaard digitaal+HD; CI+
DTV: 42PFL9664H12
Standaard

Ik hoor het al: blij dat ik niet over KAN stappen op Ziggo (of @home). Ik heb nu ADSL en ISDN (ook vanwege mijn bedrijf aan huis) en moet per se mijn 4 nummers kunnen behouden, of al mijn drukwerk veranderen etc.

Als ik overgestapt zou zijn, zou dat betekenen dat ik het enorme risico zou lopen met mijn bedrijf nauwelijks meer bereikbaar te zijn.

Niet alleen instabiele telefonie, maar ook geen emails? ik moet er niet aan denken.

Ik blijf dus lekker bij KPN, al zo'n 10 jaar en hoogst zelden een klein probleem met verbindingen. Ondanks allerlei telefonische beloftes van ziggoverkopers die altijd tijdens het avondeten weten te bellen.
Oud 25 oktober 2009, 21:25
rbouwm's schermafbeelding
rbouwm rbouwm is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
DTV: Humax iHDR-5050c
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StarGoose Bekijk bericht
Beste rbouwm,
ik heb nu sinds begin augustus de nieuwe alles in 1 extra van zippo maar... tot nu toe heb ik nog niet een week een stabiele verbinding gehad. Ik ben beniewd of andere mensen in de gemeente deze ervaring met de docsis modems ook hebben. Vandaag was het weer raak. Sinds middernacht ongeveer tot 1100 geen netwerk. Modem staat een beetje te knipperen en herstart zich om de minuut ongeveer. Dus om nou te zeggen alle komt goed??? Hier gaan het toch naar toe in boxmeer???

Als je het mij vraagt hebben de monteurs van zippo niet zoveel kaas gegeten van het kabelnetwerk. Vroeger (jaartje terug) ging alles nog veel beter, toen kwam de firma Hirschmann nog eens aan de deur met meet apparatuur en die wisten tenminste van wanten.
Paar weken geleden kwam er een zippo-mobiel voorrijden, had echt met de monteur te doen. Hij had een sticker op z'n laptop geplakt omdat hij anders denk ik gegevens zou vergeten... het waren zijn naam en zijn 06 nummer....

We zijn in boxmeer gewoon genaa?d door zippo. Er komt maar nix en ze blijven maar roepen dat het aan alles ligt behalve aan hun-zelf.

met de groente van hak.
In het geval dit nog niet is gedaan, graag een melidng maken bij Ziggo zelf. Ik weet dat de klantenservice niet altijd even gemakkelijk is, maar des te meer meldingen er binnenkomen, des te eerder wordt het probleem opgelost. Ik kan het eens navragen aan, maar kan niets beloven.
Het zou iets met de veroudering van het netwerk in Boxmeer te maken kunnen hebben, maar dat durf ik niet te zeggen. Zijn er meerdere mensen in de straat die hetzelfde probleem hebben? Stuur anders even een PB-tje
Oud 25 oktober 2009, 21:53
tja's schermafbeelding
tja tja is offline
Senior Member

Ziggo Internet: A-i-1 Plus, Modem: Ubee
DTV: LG 32LD350 (zonder CAM); Cisco 8455, Ziggo IPTV pilot, Humax Fox C
Standaard

Door de aanwezigheid van EttH is de kwaliteit van Docsis moeilijk op peil te houden. Vandaar dat er in de Docsiswijken van het EttH gebied relatief vaker storingen zijn dan in de rest van het Ziggo netwerk.

PS: De monteurs die het netwerk verzorgen zijn nog altijd dezelfde. Dat stickertje op zijn laptop zal er vooral op geplakt zijn omdat al zijn collega's precies dezelfde laptop hebben, en er anders dus snel de verkeerde laptop meegenomen wordt.
Oud 26 oktober 2009, 09:26
bbird's schermafbeelding
bbird bbird is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Etthome
DTV: Phlips
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rbouwm Bekijk bericht
PS BBIRD, in dit geval zijn er iig harde toezeggingen gedaan mbt tot de oplossing voor deze problematiek. De planning moet echter worden uitgewerkt zodat wij deze ook kunnen publiceren. even geduld nog
Ik wacht rustig af Heb verder geen klachten over het hele verhaal, behalve
dat we dus in verhouding veel betalen voor minder bandbreedte
Oud 26 oktober 2009, 09:37
rbouwm rbouwm is offline
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bbird Bekijk bericht
Ik wacht rustig af Heb verder geen klachten over het hele verhaal, behalve
dat we dus in verhouding veel betalen voor minder bandbreedte
En ook daarvoor hebben wij ons hardgemaakt. Houdt je brievenbus in de gaten, want hier wordt iets aan gedaan!!!
Oud 26 oktober 2009, 09:39
rbouwm rbouwm is offline
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ZGFhenk Bekijk bericht
Ik hoor het al: blij dat ik niet over KAN stappen op Ziggo (of @home). Ik heb nu ADSL en ISDN
Ik zie aan uw profiel dat u uit Sevenum komt. De problematiek die hier wordt besproken heeft alleen betrekking op de gemeente Boxmeer waar ook etthome geleverd wordt. Over Sevenum heb ik geen informatie
Oud 27 oktober 2009, 05:46
andretje's schermafbeelding
andretje andretje is offline
Junior Member

Ziggo Internet: geen
DTV: geen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tja Bekijk bericht
Door de aanwezigheid van EttH is de kwaliteit van Docsis moeilijk op peil te houden. Vandaar dat er in de Docsiswijken van het EttH gebied relatief vaker storingen zijn dan in de rest van het Ziggo netwerk.

PS: De monteurs die het netwerk verzorgen zijn nog altijd dezelfde. Dat stickertje op zijn laptop zal er vooral op geplakt zijn omdat al zijn collega's precies dezelfde laptop hebben, en er anders dus snel de verkeerde laptop meegenomen wordt.
nou wat zijn de verschillen dan
Waarom zou het in het etth gebied minder werken dan in een ander gebied??
Ik zie weinig verschillen alleen dat ze nu alles aktief hebben gemaakt voor een betere c/n
Vergeet niet dat je nu ook alle zooi van de klanten (ruis) in het netwerk krijgt
Iedereen met wat bende in huis kan complete wijken plat gooien zolang er nog een aantal wijken geclusterd zitten..
Maar vertel me eens waarom jij denkt dat het storings gevoeliger is???

gr Andrétje
Oud 29 oktober 2009, 19:37
nickveekens's schermafbeelding
nickveekens nickveekens is offline
Junior Member

DTV: samsung
Thumbs down alles in 1 helaas niet.

Jammer dat alles-in-1 hier (in boxmeer) niet te vergkrijgen is. Zou het graag bestellen. Vooral interactieve tv lijkt me leuk.

Heb een tijdje internet gehad van etthome. Werkte prima maar was nogal prijzig in vergelijking met adsl.

Weet iemand of er al ontwikkelingen zijn mbt alles-in-1 in Boxmeer?

KPN is het enige alternatief voor int. tv. maar dat zie ik niet echt zitten daar dit zwz 5 mb van je snelheid opslokt. Ook is het zenderaanbod van ziggo beter. De beeldkwalitiet ook heb ik vernomen.

Ik heb nu tele en adsl van Alice. Werkt prima en kost niet veel maar ik zou liever alles van Ziggo hebben.

Jammer, jammer jammer. Wat zo mooi leek enige tijd geleden is nu een fiasco.........
Oud 30 oktober 2009, 10:15
rbouwm rbouwm is offline
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickveekens Bekijk bericht
Jammer dat alles-in-1 hier (in boxmeer) niet te vergkrijgen is. Zou het graag bestellen. Vooral interactieve tv lijkt me leuk.

Heb een tijdje internet gehad van etthome. Werkte prima maar was nogal prijzig in vergelijking met adsl.

Weet iemand of er al ontwikkelingen zijn mbt alles-in-1 in Boxmeer?

KPN is het enige alternatief voor int. tv. maar dat zie ik niet echt zitten daar dit zwz 5 mb van je snelheid opslokt. Ook is het zenderaanbod van ziggo beter. De beeldkwalitiet ook heb ik vernomen.

Ik heb nu tele en adsl van Alice. Werkt prima en kost niet veel maar ik zou liever alles van Ziggo hebben.

Jammer, jammer jammer. Wat zo mooi leek enige tijd geleden is nu een fiasco.........
Hey Nick

Houdt je brievenbus in de gaten. Ziggo komt zeer binnenkort met een update. Ze gaan in Boxmeer behoorlijk wat aanpassingen verrichten die het wel mogelijk zouden moeten maken. Ik heb een postcode lijst die kan afwijken van de postcode check, dus stuur maar een PB dan kijk ik even voor je.

Ronald
Oud 30 oktober 2009, 16:04
rbouwm rbouwm is offline
Member

Standaard Nieuw Topic geopend

Voor iedereen die de ontwikkelingen wil volgen over de toekomst van EttHome / Ziggo in de Gemeente Boxmeer wil volgen heb ik een nieuw topic geopend waar ik de laatste updates zal weergeven over het project in Boxmeer. In dit topic zal dus vanaf nu voorl verwezen worden naar: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/sho...405#post223405 om niet alles dubbel te hoeven doen en om een centrale plaats van informatie te hebben.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Favorieten/bladwijzers

Labels
alles-in-1, etthome, klacht, klachtenafhandeling ziggo

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten