Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 16 oktober 2009, 18:30
rbouwm's schermafbeelding
rbouwm rbouwm is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
DTV: Humax iHDR-5050c
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oranjebird Bekijk bericht
Lees nu dat mogelijk de prijs alvast zou worden bij gesteld..
ik neem aan dat het dan bij etthome gebruikers naar beneden is
Dat is wel de bedoeling. Maandag weten we meer!!!
Oud 17 oktober 2009, 23:49
Ziggoloos's schermafbeelding
Ziggoloos Ziggoloos is offline
Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra - TV extra - Ubee
DTV: Samsung P850R, Cisco 8485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rbouwm Bekijk bericht
Dat is wel de bedoeling. Maandag weten we meer!!!
Zou ik zowaar bijna willen dat het maandag was!

en dat er een update kwam.....

Laatst gewijzigd door Ziggoloos; 20 oktober 2009 om 20:29
Oud 22 oktober 2009, 11:08
bbird's schermafbeelding
bbird bbird is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Etthome
DTV: Phlips
Standaard

Tja, ik zou in ieder geval nog geen echte toezeggingen verwachten. Heb vaker bij dat soort gesprekken gezeten. Ze zullen een en ander aangehoord hebben en dat gaan evalueren denk ik. Ronald? al nieuws?
Oud 22 oktober 2009, 18:16
BGS8's schermafbeelding
BGS8 BGS8 is offline
Junior Member

Angry Aan het lijntje?

Ik dacht dat afgelopen maandag de grote doorbraak zou komen. vergadering niet doorgegaan?
Ziggo weer met niks gekomen?
We staan inmiddels eigenlijk gewoon voor paal.
Kan de gemeente daar dan helemaal niks aan doen? Ze verlenen toch toestemming aan Ziggo om hier actief te zijn. Hoe kan er dan binnen één gemeente ongelijkheid bestaan. Is toch vreemd?
Oud 22 oktober 2009, 22:44
rbouwm rbouwm is offline
Member

Standaard

Mensen, we hebben wel degelijk een vergadering gehad met Ziggo en de uitkomst is positief. Ziggo neemt de problemen zeer serieus en gaat ook echt met een oplossing komen. Uiteindelijk kan dus iedereen in Boxmeer Ziggo alles in 1 aanvragen. Wij zullen nauw betrokken zijn bij deze operatie en oa via deze weg iedereen op de hoogte houden. Ook zal Ziggo zelf de klanten gaan informeren over de wijzigingen (zeer binnenkort), maar zodra ik de feiten op een rijtje heb, zal ik ze ook hier publiceren.
Inmiddels heb ik wel al de officiële postcode lijst van Ziggo ontvangen van de wijken waarin op dit moment nog uitsluitend etthome verkrijgbaar is. Dit betreft zoals al eerder vernoemd 5 wijken, maar nu is ook duidelijk welke. De overige postcodes kunnen dus zowel etthome als ziggo (eurodocsis) aanvragen.
Indien je graag wilt weten of jouw postcode daarbij zit, stuur dan even een pb, dan kijk ik het even na.

Meer informatie volgt snel!!!! Dus heb nog even geduld.
Oud 22 oktober 2009, 23:09
marc75's schermafbeelding
marc75 marc75 is offline
Inactieve account

Standaard postcodelijst

is het niet mogelijk om hier even de postcodes te vermelden die voorlopig nog uitsluitend met ett kunnen internetten. aangezien het er maar 5 zijn...

maar vanaf wanneer kunnen de andere postcodes dan ziggo docsis aanvragen?? en is dit dan al docsis3?
Oud 23 oktober 2009, 19:11
rbouwm rbouwm is offline
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marc75 Bekijk bericht
is het niet mogelijk om hier even de postcodes te vermelden die voorlopig nog uitsluitend met ett kunnen internetten. aangezien het er maar 5 zijn...

maar vanaf wanneer kunnen de andere postcodes dan ziggo docsis aanvragen?? en is dit dan al docsis3?
We zijn bezig om iets te publiceren, het gaat nl om de combinatie postcode + huisnummer. Dit wordt dan een postcodecheck van ons Het gaat om 5 complete wijken, niet om 5 postcodes helaas
Zodra deze klaar is zal ik de link hier ook publiceren!

Ronald

PS BBIRD, in dit geval zijn er iig harde toezeggingen gedaan mbt tot de oplossing voor deze problematiek. De planning moet echter worden uitgewerkt zodat wij deze ook kunnen publiceren. even geduld nog

Laatst gewijzigd door rbouwm; 23 oktober 2009 om 19:18
Oud 24 oktober 2009, 10:00
andretje's schermafbeelding
andretje andretje is offline
Junior Member

Ziggo Internet: geen
DTV: geen
Standaard etth

Het zijn idd een wijk of 5 die niet doxis aan kunnen

Die wijken zijn passief/inplaats van aktief en er zou een retour samen koppel versterker geplaatst moeten worden in de wijk kast
Voor de 5 wijken is het een paar dagen werk om het om te bouwen naar doxis
Wel erg jammer dat ze het niet onder controle krijgen Ook al is het misschien een beetje eigen schuld !
(Ik weet nog 2 wijken uit het hoofd waar het doxis niet werkt en dat is omgeving spoorstraat en omgeving jan v galen)Helaas heb ik all doc ervan weggegooit dus kan ik de andere wijken niet meer achterhalen...

Maar moeilijk is de etth techniek niet helemaal niet zelfs
Ik had het ze graag uitgelegd had ze een hoop ellende gescheeld!
Maargoed eigenwijs is ook wijs!
Doxis draaid goed dus als dat er is zal het probleem wel opgelost zijn

Hopelijk komt het goed in boxmeer

gr André
Oud 24 oktober 2009, 13:16
rbouwm rbouwm is offline
Member

Standaard

Het gaat idd goedkomen. Helaas heeft dit meer tijd nodig als we hadden gehoopt, maar het eind is nu in zicht . Uiteindelijk zal de gemeente Boxmeer weer helemaal DOCSIS3 ready zijn!
Zodra we meer info hebben die we mogen publiceren, zetten we dat er meteen op!
Oud 25 oktober 2009, 13:42
StarGoose's schermafbeelding
StarGoose StarGoose is offline
Junior Member

Ziggo Internet: allen in een
DTV: cisco
Thumbs down etth/docsis

Beste rbouwm,
ik heb nu sinds begin augustus de nieuwe alles in 1 extra van zippo maar... tot nu toe heb ik nog niet een week een stabiele verbinding gehad. Ik ben beniewd of andere mensen in de gemeente deze ervaring met de docsis modems ook hebben. Vandaag was het weer raak. Sinds middernacht ongeveer tot 1100 geen netwerk. Modem staat een beetje te knipperen en herstart zich om de minuut ongeveer. Dus om nou te zeggen alle komt goed??? Hier gaan het toch naar toe in boxmeer???

Als je het mij vraagt hebben de monteurs van zippo niet zoveel kaas gegeten van het kabelnetwerk. Vroeger (jaartje terug) ging alles nog veel beter, toen kwam de firma Hirschmann nog eens aan de deur met meet apparatuur en die wisten tenminste van wanten.
Paar weken geleden kwam er een zippo-mobiel voorrijden, had echt met de monteur te doen. Hij had een sticker op z'n laptop geplakt omdat hij anders denk ik gegevens zou vergeten... het waren zijn naam en zijn 06 nummer....

We zijn in boxmeer gewoon genaa?d door zippo. Er komt maar nix en ze blijven maar roepen dat het aan alles ligt behalve aan hun-zelf.

met de groente van hak.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Favorieten/bladwijzers

Labels
alles-in-1, etthome, klacht, klachtenafhandeling ziggo

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten