Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 21 april 2009, 17:45
richardr's schermafbeelding
richardr richardr is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Z3
Standaard

Het gaat om ETTHOME. Deze club opereert alleen in Boxmeer en enkele wijken van Cogas Kabel in Oldenzaal.
Het is dan wel Ziggo, maar bij Ziggo kennen ze ETTHOME helemaal niet.

Volgens mij is het een organisatie die best aangepakt kan worden via de media. Als er een grote groep mensen te mobiliseren is (het gaat maar om zo'n 1000 aansluitingen), heeft dat volgens mij best kans van slagen.

Erbij neerleggen en overstappen naar een andere provider kan altijd nog.

Richard
Oud 21 april 2009, 19:26
rbouwm's schermafbeelding
rbouwm rbouwm is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
DTV: Humax iHDR-5050c
Standaard

Ben het met je eens, niet geschoten is altijd mis, dus neem maar contact met me op ;-)

Laatst gewijzigd door rbouwm; 23 april 2009 om 19:27
Oud 13 juni 2009, 17:33
rbouwm rbouwm is offline
Member

Standaard

UPDATE:
Na zes maanden proberen en heen en weer bellen dacht ik dat ik eindelijk alles in 1 kon aanvragen en had zaterdag 6 juni de installatieafspraak om alles-in-1 te installeren. Aangezien dit niet werkte, zat ik 3 dagen zonder internet en op dinsdag 9 juni kwam de storingsmonteur, die mij wederom uit de droom hielp door aan te geven dat ik helaas in 1 van de 5 wijken in Boxmeer woon waar Ziggo internet niet mogelijk is. Volgens de monteur is het slechts 1.5 uur werk om in mijn straat de aansluitingen geschikt te maken voor Ziggo internet, echter deze aanpassingen zijn tegen het huidige beleid en mogen dus niet. Met het directe nadeel voor de klant wordt geen rekening gehouden. Ook de monteurs hebben volgens zijn zeggen al regelmatig aangegeven dat dit zo niet werkt, maar er gebeurd niets.
Echter, heb het wel voor elkaar gekregen om alles in 1 te bestellen voor iemand anders die al Ziggo internet had, een paar straten verderop. Het is al iets, maar we zijn er nog lang niet! Het is echt te gek voor woorden wat hier gebeurd:
Het volgende voorbeeld illustreert mijn huidige situatie:
·Etthome Z3 (47,95), 10 mbit zonder webspace, nieuwsgroepen en extra mailboxen
·Etthome Telefonie (4,95 na korting)
·Ziggo digitale TV (16,95) zonder extra zenders
Een totaalbedrag van 69,85 per maand.

Een Ziggo “alles in 1” extra abonnement kost 64,95 per maand en hierin zit:
·Etthome 20 mbit (vanaf 1 juli 50 mbit!!!!!) incl webspace, nieuwsgroepen en extra mailboxen
·Etthome Telefonie
·Ziggo digitale TV incl 5 extra zenders
Oud 13 juni 2009, 18:40
FullHD's schermafbeelding
FullHD FullHD is offline
Inactieve account

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rbouwm Bekijk bericht
UPDATE:
Na zes maanden proberen en heen en weer bellen dacht ik dat ik eindelijk alles in 1 kon aanvragen en had zaterdag 6 juni de installatieafspraak om alles-in-1 te installeren. Aangezien dit niet werkte, zat ik 3 dagen zonder internet en op dinsdag 9 juni kwam de storingsmonteur, die mij wederom uit de droom hielp door aan te geven dat ik helaas in 1 van de 5 wijken in Boxmeer woon waar Ziggo internet niet mogelijk is. Volgens de monteur is het slechts 1.5 uur werk om in mijn straat de aansluitingen geschikt te maken voor Ziggo internet, echter deze aanpassingen zijn tegen het huidige beleid en mogen dus niet. Met het directe nadeel voor de klant wordt geen rekening gehouden. Ook de monteurs hebben volgens zijn zeggen al regelmatig aangegeven dat dit zo niet werkt, maar er gebeurd niets.
Echter, heb het wel voor elkaar gekregen om alles in 1 te bestellen voor iemand anders die al Ziggo internet had, een paar straten verderop. Het is al iets, maar we zijn er nog lang niet! Het is echt te gek voor woorden wat hier gebeurd:
Het volgende voorbeeld illustreert mijn huidige situatie:
·Etthome Z3 (47,95), 10 mbit zonder webspace, nieuwsgroepen en extra mailboxen
·Etthome Telefonie (4,95 na korting)
·Ziggo digitale TV (16,95) zonder extra zenders
Een totaalbedrag van 69,85 per maand.

Een Ziggo “alles in 1” extra abonnement kost 64,95 per maand en hierin zit:
·Etthome 20 mbit (vanaf 1 juli 50 mbit!!!!!) incl webspace, nieuwsgroepen en extra mailboxen
·Etthome Telefonie
·Ziggo digitale TV incl 5 extra zenders

Als Ziggo abonnee ben je altijd benadeeld. Ziggo rekent altijd na zich toe niet van zich af. Ik heb vorig jaar ook het alles in 1 pakket aangeschaft, kennelijk moeten de eerste de duurste zijn.
Maar als je namen etc. wil, dus "beslissingsbevoegde" (geen callcenter mutsjes) heb ik wel adressen voor je.
Oud 13 juni 2009, 18:43
thomas999's schermafbeelding
thomas999 thomas999 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles In Een Extra - Arris modem
DTV: Humax PVR
Standaard

Je moet niet alles geloven wat zo'n monteur zegt. (voorbeelden te over op dit forum )
Als Ziggo kans ziet zo veel mogelijk mensen van hun diensten te voorzien, zullen ze het echt niet laten,. Er zal ongetwijfeld een andere oorzaak aan ten grondslag liggen.
Oud 13 juni 2009, 19:49
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomas999 Bekijk bericht
Je moet niet alles geloven wat zo'n monteur zegt. (voorbeelden te over op dit forum )
Als Ziggo kans ziet zo veel mogelijk mensen van hun diensten te voorzien, zullen ze het echt niet laten,. Er zal ongetwijfeld een andere oorzaak aan ten grondslag liggen.
Dat is juist, het netwerk in delen van boxmeer moet namelijk eerst omgebouwd worden.
Oud 13 juni 2009, 20:30
Jam's schermafbeelding
Jam Jam is offline
Banned User

Ziggo Internet: alles in 1 extra Ubee [nieuwe type]
DTV: Cisco 8455DVB
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FullHD Bekijk bericht
Als Ziggo abonnee ben je altijd benadeeld. Ziggo rekent altijd na zich toe niet van zich af.
ben ik niet met je eens, bij zeer langdurige problemen is ZIGGO best wel bereid om mensen redelijkerwijs te compenseren.

ik weet dit inmiddels uit ervaring, ik ben al 2x gecompenseerd.
dat gebeurt wel meestal achteraf, als die problemen verholpen zijn.

mijn ervaringen hiermee zijn zeer positief.
Oud 14 juni 2009, 18:07
rbouwm rbouwm is offline
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
Dat is juist, het netwerk in delen van boxmeer moet namelijk eerst omgebouwd worden.
Dat klopt, dat is ook precies wat de monteur heeft aangegeven. Dit was een zeer ervaren monteur die met beide technologieën bekend is. Ook zij hebben last van deze problematiek. Met name omdat in bepaalde delen van Boxmeer het wel kan. Boxmeer is geen hele grote gemeente dus dit kun je niet aan de mensen verkopen. Ook de Ziggo dealers klagen hierover, want zij kunnen de producten niet aan de klanten verkopen.
Het is echter schandalig (kan het niet anders verwoorden) dat dit niet wordt aangepast. Etthome was/is tenslotte een proef (dus hadden ze nooit de reguliere vorm mogen afsluitenen) en deze is stopgezet qua ontwikkeling.
Heb nogmaals een brief gestuurd naar Ziggo tav van een door jouw eerder gegeven persoon (nog bedankt daarvoor). Verder is er een email met de complete problematiek gestuurd naar het hoofd TD Zuid Nederland. Het nadeel is dat je als klant nooit een tweede lijn van support kunt bereiken en de meeste mensen zich door de klantenservice laten afschepen omdat zij het gewoon niet weten. Hierdoor komt de problematiek ook niet aan het licht bij het senior management (wat ook bevestigd is).
Is er inmiddels al bekend om welke 5 wijken dat het gaat?
Oud 1 juli 2009, 14:40
bbird's schermafbeelding
bbird bbird is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Etthome
DTV: Phlips
Standaard

Ik heb dus onlangs hetzelfde probleem aangekaart bij de helpdesk. Niet veel verder gekomen dan 1e lijn die terugbelt en aangeeft dat er niks gaat gebeuren. Niet met de snelheid en niet met het tarief. Op mijn vraag hoe zij vinden dat dat de rechtvaardigen is had de medewerker geen antwoord. Had ook niet veel zin om daar verder mee in discussie te gaan en heb aangegeven dat ik dan wel weer overstap op ADSL.

Eigenlijk heb ik daar geen trek in. In principe bevalt Ziggo voor wat betreft de verbinding prima. Daarbij wil ik eigenlijk (net als jullie waarschijnlijk) die 50MB down en 5 MB up van het Alles-In-1 pakket

Zijn er mensen die adressen/namen hebben van mensen wat hoger in de boom? Met die zolderkamer helpdesk van Etthome komen we niet verder helaas. En het is inderdaad SCHANDALIG
Oud 1 juli 2009, 15:45
rbouwm rbouwm is offline
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bbird Bekijk bericht
Ik heb dus onlangs hetzelfde probleem aangekaart bij de helpdesk. Niet veel verder gekomen dan 1e lijn die terugbelt en aangeeft dat er niks gaat gebeuren. Niet met de snelheid en niet met het tarief. Op mijn vraag hoe zij vinden dat dat de rechtvaardigen is had de medewerker geen antwoord. Had ook niet veel zin om daar verder mee in discussie te gaan en heb aangegeven dat ik dan wel weer overstap op ADSL.

Eigenlijk heb ik daar geen trek in. In principe bevalt Ziggo voor wat betreft de verbinding prima. Daarbij wil ik eigenlijk (net als jullie waarschijnlijk) die 50MB down en 5 MB up van het Alles-In-1 pakket

Zijn er mensen die adressen/namen hebben van mensen wat hoger in de boom? Met die zolderkamer helpdesk van Etthome komen we niet verder helaas. En het is inderdaad SCHANDALIG
We zijn bezig om op de een of andere manier gegevens te verzamelen van alle mensen die dit als een probleem ervaren en dat te bundelen en aan te bieden aan Ziggo. Zodra daar meer over bekend is, laat ik dat zeker even weten.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Favorieten/bladwijzers

Labels
alles-in-1, etthome, klacht, klachtenafhandeling ziggo

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten