Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 30 oktober 2009, 23:07
tja's schermafbeelding
tja tja is offline
Senior Member

Ziggo Internet: A-i-1 Plus, Modem: Ubee
DTV: LG 32LD350 (zonder CAM); Cisco 8455, Ziggo IPTV pilot, Humax Fox C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andretje Bekijk bericht
nou wat zijn de verschillen dan
Waarom zou het in het etth gebied minder werken dan in een ander gebied??
Ik zie weinig verschillen alleen dat ze nu alles aktief hebben gemaakt voor een betere c/n
Vergeet niet dat je nu ook alle zooi van de klanten (ruis) in het netwerk krijgt
Iedereen met wat bende in huis kan complete wijken plat gooien zolang er nog een aantal wijken geclusterd zitten..
Maar vertel me eens waarom jij denkt dat het storings gevoeliger is???

gr Andrétje
In een wijkcentrum dat zowel voor Docsis als Etth geschikt is, zit allerlei extra apparatuur, om beide systemen te scheiden, die weer voor extra ruis zorgt. Hierdoor is de C/N / SNR in een gecombineerde wijk standaard al 6-8 dB slechter dan in een gewone Docsis wijk, en zorgt de minste of geringste 'zooi' van een klant al direct voor een desastreuse daling van de SNR, terwijl er in pure Docsis wijken vaak nog wel marge is om de eerste klap op te vangen.
Oud 31 oktober 2009, 20:51
andretje's schermafbeelding
andretje andretje is offline
Junior Member

Ziggo Internet: geen
DTV: geen
Standaard @tja

Slechte snr door etth pure onzin ! dit geloof je zelf toch niet hoop ik....

In het wc zitten filters en verdelers voor de upstream en downstream
Hier komt echt geen ruis uit anders zou ik dat vroeger toch eens gemeten moeten hebben...Het downstream signaal loopt idd door de node maar dit geeft echt geen ruis...

De ruis komt uit de verschillen van producten dus bijv koper en zilver of met andere legering en niet te vergeten de ontkoppeling van stroomkoppel filters dit is een belangrijke factor!
Het aktief maken van alles maakt alles veel kwetsbaarder want zelfs bij sommige klanten die nu vod hebben die hebben ook de hele binnen install.. erachter hangen!wat dus achter een retour versterker zit dit word dan ook nog eens versterkt (nog meer ruisssss)
Dus als die klant op bijv 50.5 mhz een signaal zou produceren dan ligt er de hele wijk uit en als je pech hebt zelfs meerder als er meerdere wijken geclustert zitten!

dus....
Oud 3 november 2009, 20:12
movinghead's schermafbeelding
movinghead movinghead is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Digitaal Totaal
DTV: Samsung 360
Standaard

Count me in, 5831,

Tijd voor iets nieuws wat wel goed loopt en gesupport wordt.
Oud 15 november 2009, 13:30
BGS8's schermafbeelding
BGS8 BGS8 is offline
Junior Member

Cool mail komt niet aan (etthome)

Heb ik dat alleen???
regelmatig komen mailtjes niet bij mij aan
Heel irritant want je vertrouwt inmiddels op dit medium.
Probleem bekend??????????
Ik ga morgen ook de helpdesk maar eens bellen.
Oud 16 november 2009, 19:56
marc75's schermafbeelding
marc75 marc75 is offline
Inactieve account

Standaard

hoi,

je zou ook eens kunnen proberen om ja antispam-niveau aan te passen. standaard worden spam-mails niet doorgelaten. Maar ik heb het wel eens gehad dat mails (zelfs mail afkomstig van andere ett-gebruikers!!) onterecht als spam gemarkeerd werden.

via de webmail-instellingen kun je dit aanpassen zodat spammails alleen gemarkeerd worden als spam en niet automatisch verwijderd worden.
dan zie je tenminste welke mails er als spam aangezien worden.

ik hoop dat dit helpt.
laat eens weten of dit het probleem oplost

Marc
Oud 30 november 2009, 19:18
BGS8's schermafbeelding
BGS8 BGS8 is offline
Junior Member

Standaard hoelang nog?

Op 26 oktober schrijft rbouwm :
En ook daarvoor hebben wij ons hardgemaakt. Houdt je brievenbus in de gaten, want hier wordt iets aan gedaan!!!

We zijn ruim een maand verder, maar nog niets in de brievenbus. Ik snap niet dat er geen openheid kan zijn. We worden zo toch aan het lijntje gehouden?
Oud 30 november 2009, 20:10
rbouwm's schermafbeelding
rbouwm rbouwm is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
DTV: Humax iHDR-5050c
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BGS8 Bekijk bericht
Op 26 oktober schrijft rbouwm :
En ook daarvoor hebben wij ons hardgemaakt. Houdt je brievenbus in de gaten, want hier wordt iets aan gedaan!!!

We zijn ruim een maand verder, maar nog niets in de brievenbus. Ik snap niet dat er geen openheid kan zijn. We worden zo toch aan het lijntje gehouden?
Dat klopt idd, kan niet anders zeggen. We gaan maar weer eens zelf aan de bel trekken ;-)
Oud 1 december 2009, 21:34
oranjebird's schermafbeelding
oranjebird oranjebird is offline
Junior Member

Ziggo Internet: z2
Standaard Het lange wachten voorbij?????

Hoi Rbouwm,

Ik kreeg vandaag een super kleurenfolder van ZIGGO alles in een in de bus vallen. Is dat het schrijven wat jij bedoelden van dat we van Ziggo een schrijven zouden krijgen binnenkort?

( ga ik proberen me aan te melden krijg ik wederom te lezen Alles-in-1 pakketten zijn nog niet leverbaar op je adres, hou mij op de hoogte.
Ik snap er geen pepernoot meer van. Wie nog wel?
Oud 1 december 2009, 23:19
lucsax's schermafbeelding
lucsax lucsax is offline
Junior Member

Standaard Ziggo folder Boxmeer

Hallo,

Deze week een monteur van Ziggo aangesproken. Hij stond met een Ziggo-auto bij ons in de straaten was aan het werk in de auto met 2 laptops.

Hij vertelde mij, dat er in februari gestart gaat worden met het ombouwen van het oude systeem naar de nieuwe Ziggo. Rond de zomervakantie zou iedereen in Boxmeer gebruik moeten kunnen maken van alles in 1, volgens de planning. Dat zou vorige week door het hoofdkantoor besloten zijn. Maar door wederom het huis aan huis verspreiden van de folder alsof alles hier mogelijk is, lijkt Ziggo niet van zijn eigen fouten te kunnen leren. Na de vorige reclamecampagne was ik ook al bijna overgestapt, totdat bleek dat het bij de buurman niet mogelijk was, ondanks uitgebreid doorvragen ivm scepcis van zijn kant. Maar toen was zijn andere abbo al afgekoppeld...

Samenvattend blijft de vraag aan Ziggo: Wat is het plan en de planning mbt alles in 1 voor heel Boxmeer?

lucsax
Oud 25 december 2009, 09:57
rbouwm's schermafbeelding
rbouwm rbouwm is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
DTV: Humax iHDR-5050c
Standaard

Kijk hier:
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=21756

Echter gaat het allemaal trager dan gehoopt, maar had dat wel verwacht
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Favorieten/bladwijzers

Labels
alles-in-1, etthome, klacht, klachtenafhandeling ziggo

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten