Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Mededelingen

Humax iHDR5050-C (HD-PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze High Definition Personal Video Recorder van Humax

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
Oud 6 april 2009, 22:00
quad250's schermafbeelding
quad250 quad250 is offline
Junior Member

DTV: Humax 5050
Standaard "Opname is versleuteld"

Bij bepaalde opnames zie ik een bliksemlichtje staan. Als ik deze opnames probeer af te spelen krijg ik de melding "de opname is versleuteld". Ik kan echter niets afspelen maar alleen verwijderen. Bovendien staat de duur van de opname op 0 min.

Heeft iemand een idee? Is het wellicht hetzelfde probleem als anderen gemeld hebben tav "mislukte opnames" ?
Oud 6 april 2009, 22:08
TheGrouch's schermafbeelding
TheGrouch TheGrouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Nee, glasvezel 600/600 icm Vigor1000Vn | Linksys WRT320N (als AP) | VigorAP800
DTV: TV Extra + Film1 icm Humax iHDR-5050c (3x) | Humax iHDR-5200c | Neotion CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quad250 Bekijk bericht
Bij bepaalde opnames zie ik een bliksemlichtje staan. Als ik deze opnames probeer af te spelen krijg ik de melding "de opname is versleuteld". Ik kan echter niets afspelen maar alleen verwijderen. Bovendien staat de duur van de opname op 0 min.

Heeft iemand een idee? Is het wellicht hetzelfde probleem als anderen gemeld hebben tav "mislukte opnames" ?
Dat is hem inderdaad.
Met een beetje zoeken had je dat zelf kunnen vinden in dit bericht

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Favorieten/bladwijzers

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten