• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ondertiteling Zone reality

Status
Niet open voor verdere reacties.

portos

Forum Gebruiker
Berichten
25
Sinds gisteren is ineens de nederlandse ondertiteling weg bij Zone reality, het staat ook niet meer in het keuze menu van de ondertiteling alleen nog zweeds noors en deens.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sinds gisteren is ineens de nederlandse ondertiteling weg bij Zone reality, het staat ook niet meer in het keuze menu van de ondertiteling alleen nog zweeds noors en deens.
Hier, locatie Heerlen/6418, wel nederlandse ondertiteling

mvg
graanpuf
 
Sinds gisteren is ineens de nederlandse ondertiteling weg bij Zone reality, het staat ook niet meer in het keuze menu van de ondertiteling alleen nog zweeds noors en deens.
In Utrecht (ex Casema gebied) werkt het wel. Ik kan hier ook nog kiezen uit Bulgaars, Sloweens, Kroatisch en Portugees :)
 
Ik heb net zitten kijken naar medical nog wat en heb gewoon ondertiteling. Mijn woonplaats is Zeist.
 
Ik zit hier in Maastricht en nu ook nog geen ondertiteling, ik heb de panasonic decoder ook al eens van de stroom afgehaald maar helpt niet.
 
Ik zit hier in Maastricht en nu ook nog geen ondertiteling, ik heb de panasonic decoder ook al eens van de stroom afgehaald maar helpt niet.


Vreemd dat bij jouw de Nederlandse TXT ondertiteling niet aanwezig is. Deze is er gewoon en zou bij jouw het ook moeten doen.

Er zijn ook geen problemen geweest met de Nederlandse teletext ondertiteling vandaag.

Wel is er een deel van de dag geen DVB ondertiteling geweest op ZoneReality, alleen heb jij hier geen last van gehad aangezien jouw Panasonic geen DVB ondertiteling ondersteund en alleen maar TXT ondertiteling.

Sinds 18.50 (start programma "you van make a genius") heeft ZoneReality ook weer Nederlandse DVB ondertiteling. Dit probleem speelde landelijk en was dus niet netwerk gebonden.

Even terug naar jouw probleem ik vind dit erg raar, je Panasonic heeft neem ik aan wel de laatste software? zou je anders de decoder eens opnieuw kunnen installeren? Zoals je kunt lezen hebben andere gebruikers ook op het @Home netwerk gewoon de teletext ondertiteling en snap dan nu ook even niet waarom de teletekst ondertiteling op je Panasonic het niet doet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb hem nu terug gezet naar de fabrieksinstellingen hierna kon hij ZoneReality helemaal niet vinden dus nog maar eens opnieuw de zenders laten zoeken. Nu vind hij ZoneReality weer maar nog steeds geen nl ondertiteling.
Bij de discovery zenders geeft hij wel gewoon ondertiteling aan.
De laatste software update is die van een paar jaar geleden en die zit ererop.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoofddorp 2133 eveneens geen Nederlands. Het lijstje met te kiezen talen bevat 2 maal de kreet "overig". Ik krijg de indruk dat de codes niet helemaal conform specs zijn. De meeste taalkeuzes resulteren in hetzelfde.
 
2x overig
Noors
Deens
Zweeds
kan ik nog uit kiezen en de 2x overig lijkt op turks of zoiets.
 
Zojuist hier in het Brabantse land, ook regio Ziggo Limburg-Brabant, even getest.
Mijn net nieuwe Humax 5050c in de woonkamer geeft een hele keur aan teletekst talen incl Nederlands. Daarnaast geeft deze ook DVB Nederlands.

De Panasonic in de slaapkamer geeft inderdaad slechts 2x overig gevolgd door Noors, Deens en Zweeds.
Ook meteen een reset / her installatie naar fabrieksintellingen uitgevoerd maar zonder succes.

Wellicht toch nog een Bugje erbij voor de Panasonic...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan