Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Mededelingen

Humax iHDR5050-C (HD-PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze High Definition Personal Video Recorder van Humax

Bekijk resultaten enquête: Vind jij deze Bug&Wishlist nuttig?
ja 428 93,04%
nee 14 3,04%
Geen mening 18 3,91%
Aantal stemmers: 460. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 30 augustus 2009, 09:48
Bierbeer's schermafbeelding
Bierbeer Bierbeer is offline
Member

Standaard

Is er al meer bekend over de fix voor de mislukte opnames?? Ik kan geen normaal programma meer opnemen behalve NED1 of eerst 5 minuten vooraf kijken naar NED1.
Oud 30 augustus 2009, 10:28
TheGrouch's schermafbeelding
TheGrouch TheGrouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Nee, glasvezel 500/500 icm Vigor2132FVn | KPN dualband WiFi AP (3x)
DTV: TV Plus + Film1 icm Humax iHDR-5050c (3x) | Humax iHDR-5200c | Neotion CI+ | Samsung DCB-H380R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierbeer Bekijk bericht
Is er al meer bekend over de fix voor de mislukte opnames?? Ik kan geen normaal programma meer opnemen behalve NED1 of eerst 5 minuten vooraf kijken naar NED1.
Lees het stukje van Anoniem in bericht #1 van deze draad even.
Oud 30 augustus 2009, 10:41
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheGrouch Bekijk bericht
Lees het stukje van Anoniem in bericht #1 van deze draad even.
vandaar mijn vraag zit er al schot in.

http://ziggo-gebruikers.nl/forum/sho...iem#post188559

bericht is van 1 augustus dus een maand geleden. Je zou toch denken dat er zo ondertussen al een oplossing voor moet zijn. Ik ga vanaf morgen elke dag deze storing maar een bij ziggo melden denk ik, laatste keer gemeld en zou terug gebeld worden is ook nooit gebeurd.

Schandalig dat een aparaat wat moet opnemen nieteens dat doet waar het voor bedoeld is. Alhoewel dit niet aan de humax ligt maar vermoedelijk gewoon aan het netwerk van ziggo

respect voor anoniem trouwens
Oud 30 augustus 2009, 10:49
TheGrouch's schermafbeelding
TheGrouch TheGrouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Nee, glasvezel 500/500 icm Vigor2132FVn | KPN dualband WiFi AP (3x)
DTV: TV Plus + Film1 icm Humax iHDR-5050c (3x) | Humax iHDR-5200c | Neotion CI+ | Samsung DCB-H380R
Standaard

Anoniem schrijft toch dat ze bezig zijn met o.a. het fixen van de mislukte opnames en dat (waarschijnlijk) ergens in september een firmware update komt. Wat wil je dan nog meer weten?
Oud 30 augustus 2009, 10:52
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheGrouch Bekijk bericht
Anoniem schrijft toch dat ze bezig zijn met o.a. het fixen van de mislukte opnames en dat (waarschijnlijk) ergens in september een firmware update komt. Wat wil je dan nog meer weten?
ik quote het bericht

Citaat:
Wij zijn de nieuwe release al aan het testen, Humax is een aantal weken geleden begonnen met de fixes. Het verder uitbreiden van de wishlist heeft ziet zoveel zin. Humax zal zich beperken tot bufixing en heeft verder een kleine aanpassing gemaakt voor het 'media' menu en de mogelijkheid de timeshift te gebruiken voor een recording. Voor wat betrefd de wishes wordt serieus gekeken welke items toegekend kunnen worden aan een toekomstige opvolger van de 5050 HD-PVR. Ik verwacht dat de software in september beschikbaar zal komen. We zullen de komende weken verder focussen op de failed recordings

als je dus leest zul je zien dat het groene deel over de nieuwe software gaat. Het laatste deel (rood) gaat over het verder focussen van failed recordings.

Het een heeft niks met het andere te maken. Dus mijn vraag is, hoe zit het met de failed recordings die te maken hebben met de E19-4 melding als de recorder van uit stand aan gaat op zenders anders dan NED1.

Laatst gewijzigd door Bierbeer; 30 augustus 2009 om 18:52
Oud 30 augustus 2009, 12:38
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierbeer Bekijk bericht
ik quote het bericht

als je dus leest zul je zien dat het groene deel over de nieuwe software gaat. Het laatste deel (rood) gaat over het verder focussen van failed recordings.

Het een heeft niks met het andere te maken. Dus mijn vraag is, hoe zit het met de failed recordings die te maken hebben met de E19-4 melding als de recorder van uit stand aan gaat op zenders anders dan NED1.
Humax heeft het probleem met de mislukte opnames gefixed. De recorder zal bij een E19, na een bepaalde tijd een retry uitvoeren om te voorkomen dat de recording mislukt als alleen de eerste 30 sec een E19 optreedt. We zullen komende week nog een uitbreide test uitvoeren op de nieuwe software. Verder zijn we wat regressie tegen gekomen op enkele TV's v.w.b. HDMI met de nieuwe software, dit zal verder onderzocht moeten worden door Humax

Laatst gewijzigd door anoniem; 30 augustus 2009 om 12:43
Oud 30 augustus 2009, 16:50
Pier's schermafbeelding
Pier Pier is offline
Senior Member

DTV: Humax iHDR-5050C, Samsung DCB-9401
Standaard

Thnx

Laatst gewijzigd door Pier; 30 augustus 2009 om 20:47
Oud 30 augustus 2009, 20:24
DenMan78's schermafbeelding
DenMan78 DenMan78 is offline
Junior Member

DTV: Samsung P850R
Standaard groen beeld?

tja.... als we het dan toch over groen hebben.....

Wordt bij de update ook het probleem van het groene beeld opgelost?
Anoniem, weet jij dit?

Greetz...
DenMan
Oud 1 september 2009, 08:09
erik1978's schermafbeelding
erik1978 erik1978 is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
Humax heeft het probleem met de mislukte opnames gefixed. De recorder zal bij een E19, na een bepaalde tijd een retry uitvoeren om te voorkomen dat de recording mislukt als alleen de eerste 30 sec een E19 optreedt. We zullen komende week nog een uitbreide test uitvoeren op de nieuwe software. Verder zijn we wat regressie tegen gekomen op enkele TV's v.w.b. HDMI met de nieuwe software, dit zal verder onderzocht moeten worden door Humax

Hallo,
houdt dit nu in dat de complete Buglist, welke in de topicstart staat, in de volgende SW update is opgelost, of hebben ze zich alleen maar toegespitst in het oplossen van het recording probleem?
Oud 1 september 2009, 19:36
SayMr2Me's schermafbeelding
SayMr2Me SayMr2Me is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-een Plus, Ubee
DTV: Humax Humax iHDR-5050c HD decoder PVR---> 40 w4500
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erik1978 Bekijk bericht
Hallo,
houdt dit nu in dat de complete Buglist, welke in de topicstart staat, in de volgende SW update is opgelost, of hebben ze zich alleen maar toegespitst in het oplossen van het recording probleem?
je zou kunnen beginnen met het lezen van numero uno daar staat het een en ander al in.

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten