Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Mededelingen

Humax iHDR5050-C (HD-PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze High Definition Personal Video Recorder van Humax

Bekijk resultaten enquête: Vind jij deze Bug&Wishlist nuttig?
ja 428 93,04%
nee 14 3,04%
Geen mening 18 3,91%
Aantal stemmers: 460. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 29 juni 2009, 08:43
jeroenkw's schermafbeelding
jeroenkw jeroenkw is offline
Junior Member

DTV: Humax 5200c (voorheen 5050c)
Standaard

Hoi,

Deze is voor The Grouch:

Je zei:

Er is toch al een stap functie. Blz 40 van de manual:

7. Systeeminstellingen
3. Opname Opties
U kunt een eerdere begintijd en latere eindtijd instellen voor het geval dat de opname eerder begint of later eindigt dan verwacht.

U kunt ook de tijd instellen voor instant herhaling of skip vooruit met de toets HERHALING of SKIP.
1. Selecteer Opname Opties en druk op OK.
2. Kies Extra begintijd/eindtijd of Tijdsprong terug/vooruit en druk op OK.
3. Kies de tijd met de toets OK .

----------------

Ik bedoelde een frame skip functie. Ik ben gewend dat als je op pause zet dat je dan met play verder gaat en met nogmaals pause een frame vooruit gaat. Zit in al mijn voorgaande apparaten vandaar dat ik het hier mis.

Is voor mij een wish. sorry voor de verwarring!

Jeroen
Oud 29 juni 2009, 13:11
hjbaard's schermafbeelding
hjbaard hjbaard is offline
Junior Member

Standaard Font grootte aanpassen in guide

Is het mogelijk de font grootte aan te passen van de guide (EPG)?
Ik heb zelf een grote tv (50 inch). Als ik de font size kan verkleinen passen er meer gegevens in de guide waardoor je beter kan lezen wat voor programma's er komen.
Oud 29 juni 2009, 14:15
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hjbaard Bekijk bericht
Is het mogelijk de font grootte aan te passen van de guide (EPG)?
Ik heb zelf een grote tv (50 inch). Als ik de font size kan verkleinen passen er meer gegevens in de guide waardoor je beter kan lezen wat voor programma's er komen.
Je kunt wel de knop WIDE gebruiken om meer gegevens (programma's) in de guide te krijgen. Nadeel is dan dat de tekst zo ingekort wordt dat je in het vakje het programma bijna niet meer kunt lezen.
Oud 29 juni 2009, 14:41
Junior Member

Standaard

Ik zou eigenlijk het tegenovergestelde willen zien.
Dus veel gegevens waarbij de programma titels kleiner (font grootte) getoond worden.
Ik heb ook een mediacenter met EPG waarbij veel meer informatie wordt getoond. Vandaar mijn vraag
Oud 29 juni 2009, 19:34
CineSmurf's schermafbeelding
CineSmurf CineSmurf is offline
Member

Ziggo Internet: alles in één plus
DTV: Samsung 360, Humax 5050
Standaard

Vandaag weer mijn zoontje in tranen omdat het jeugdjournaal - weer eens - niet is opgenomen: komt de melding "opname is versleuteld".

Wat is dat voor gezeik, dat je Nederland 3 niet eens kan opnemen.
Oud 29 juni 2009, 20:00
TheGrouch's schermafbeelding
TheGrouch TheGrouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Nee, glasvezel 500/500 icm Vigor2132FVn | KPN dualband WiFi AP (3x)
DTV: TV Plus + Film1 icm Humax iHDR-5050c (3x) | Humax iHDR-5200c | Neotion CI+ | Samsung DCB-H380R
Standaard

Helaas ben je niet de enige. Lees deze draad maar eens door:
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=18011
Oud 29 juni 2009, 22:35
SayMr2Me's schermafbeelding
SayMr2Me SayMr2Me is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-een Plus, Ubee
DTV: Humax Humax iHDR-5050c HD decoder PVR---> 40 w4500
Thumbs up

ik wil graag onderstaande mensen bedanken voor het positief beantwoorden van de Poll, dit is steeds weer een motivatie om de lijst bij te houden.

ook een waardering van 4.71 uit 7 stemmen is erg leuk:d ook daarvoor mijn dank... uiteraard hoop ik deze waardering nog omhoog te krijgen... en anders doe ik weer een nieuwe poging met de opvolger van deze thread. de Bug&Wishlist na Eerste Update.

Voorlopig gaan we nog even vrolijk verder met deze Bug&Wishlist maar ik merk toch heel duidelijk dat het aantal nieuwe Bugs en wishes afnemen...

0505, aaigie, Ad58, adewitt, aeon, Affy, albov, aleg, AlexanderP, alma, Alternative, antartic, Anton83, Ardana, bartvv, basbink, BenJ, bergmans, BertvanHorck, bluesbroeder, boer020, boxy, brock15, Bunker37, BVGorp, candymirror, Carel, CineSmurf, congo, copymaster, cozijnsenaj, Cybertom, de boekhouder, delta10, denzel2005, DevMan, DigitalTv, dirk200, dirkbeen, Dokie, domkotsky, Double J, drboonstra, D_aniel, emklap, enbroerse, ericdere, Erik_79, eskimo030272, fblemans, fchut, ferro, Fietsbel, Fladder, Flyguy, fmokveld, Fonzarelli, fourth44, frenny, Full_HD, g.kater, gdornick, geerten, gees, GolfTouch, GraveR, grijs, guido123, HanL, hariooo, Harm10, Harold de 1e, havdveen, hbeck, Hengelerweend, Henk Poley, Henk56, HenkJanssen, Henry1970, hevaro, hijglander, Hillpet, Him, HMK, Huneker, iNSaNe-oNe, Iwan M, jackkuipers, JackTheRipper, Jan Smit, janbussum, JanD, jansfotos, Jan_Assen, jeroenkw, jlooman, joepke-m, john1985, Johnb053, JohnSch, jonkf, Joop558, jovel, kalehenkie, kappel, klaas, kleinhorst, kriek, lerris, MaikelCrutzen, Maks, marcel030nl, marijnacht, martin1, masquerain, mgmarts, microkid, MMichelMM, mrjojo, Mr_Parker, mxhans, nathalia, Nick Delion, Ninendal, Nosmo King, notascold, Olaf.Braxhoofden, olretomba, p750mmx, Paros, pbi, pboes, pdenijs@ziggo.nl, Peeties, PeLe, Petie81, phartman, Pieke62, Pier, pierre1, pietrucci, pipo33, plieshout, pointblank, pr123, Raimond, Rally, RdP, rebel777, regenhond, Reind, renpetra, Rhodanos, ritomaro, rkrythe, rmjanzen, Rob421, Robertdehoop, robg, Roelski, RoMo, ronbrax, rotseblok, RunningArchie, rutger89, r_bakker1, sailor648, SayMr2Me, Scavy, Sjaool, Sjors, slayer007, Smartin, snowdrop, Soef, Soepie, Speky, spookje10, spotterplane, steeg370, sunnie1979, sverzijl, svmnb, sweetman, Tempus, thamaus, TheGrouch, Theunissen, The_Hees, toedeloe, trio, ttonie01, TVAS, TVdigitaal, TweedeHans, UltraSub, vaneev, verypsb, vinkje007, voho-2009, watcher, wessiez, willow40, Wim8347, wincook, wolderingr, wolfje55, wrcveen, ziggo_moose, zwollenaar

en uiteraard wil ik iedereen bedanken die een bijdrage heeft geleverd aan deze lijst.

Keep on going....
Oud 1 juli 2009, 08:51
Junior Member

Standaard Naamgeving opnames

De naam van een opname wordt overgenomen van de naam die in de agenda staat. Dit is volgens mij niet wenselijk.
Wat je zou willen is dat de naam van een opname overeen komt met de EPG naam tijdens de echte opname.

Dit is misschien wat onduidelijk dus ik zal het uitleggen met een voorbeeld.

Ik heb een dagelijkse opname gescheduled voor Discovery HD van 2:00 - 3:00 uur. De naam die voor al deze opnames wordt gebruikt is de naam die in de EPG stond toen ik de opname in de scheduler zette.
Hierdoor hebben alle opnames dezelfde naam en lijkt het of steeds hetzelfde programma wordt opgenomen.

Wat ik dus graag zou willen is dat de naam van de daadwerkelijke opname wordt gehaald uit de EPG op dat moment en niet uit de naam van de geplande opnamelijst.

Ik hoop dat dit een beetje duidelijk was
Oud 1 juli 2009, 08:58
Junior Member

Standaard Wat gebeurt er met de bug & wishlist?

Mijn vraag staat al in de header.
Wat gebeurt er met de bug & wishlist?
Wordt dit doorgegeven aan de software ontwikkelaars bij Humax?
Oud 1 juli 2009, 09:19
SayMr2Me's schermafbeelding
SayMr2Me SayMr2Me is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-een Plus, Ubee
DTV: Humax Humax iHDR-5050c HD decoder PVR---> 40 w4500
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hjbaard Bekijk bericht
De naam van een opname wordt overgenomen van de naam die in de agenda staat. Dit is volgens mij niet wenselijk.
Wat je zou willen is dat de naam van een opname overeen komt met de EPG naam tijdens de echte opname.

Dit is misschien wat onduidelijk dus ik zal het uitleggen met een voorbeeld.

Ik heb een dagelijkse opname gescheduled voor Discovery HD van 2:00 - 3:00 uur. De naam die voor al deze opnames wordt gebruikt is de naam die in de EPG stond toen ik de opname in de scheduler zette.
Hierdoor hebben alle opnames dezelfde naam en lijkt het of steeds hetzelfde programma wordt opgenomen.

Wat ik dus graag zou willen is dat de naam van de daadwerkelijke opname wordt gehaald uit de EPG op dat moment en niet uit de naam van de geplande opnamelijst.

Ik hoop dat dit een beetje duidelijk was

Mij is het geheel duidelijk en het is dan ook een terecthe wish

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten