Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Mededelingen

Humax iHDR5050-C (HD-PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze High Definition Personal Video Recorder van Humax

Bekijk resultaten enquête: Vind jij deze Bug&Wishlist nuttig?
ja 428 93,04%
nee 14 3,04%
Geen mening 18 3,91%
Aantal stemmers: 460. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 24 juni 2009, 13:21
mod-5's schermafbeelding
mod-5 mod-5 is offline
Full Moderator

Standaard Houd het on-topic

Dringend verzoek om het on-topic te houden.
Oud 24 juni 2009, 14:01
Harm10's schermafbeelding
Harm10 Harm10 is offline
Member

DTV: Humax iHDR5050C
Standaard

Ik heb weer een wish: bij mij lijkt de audio iets later te komen dan het beeld (TV aangesloten via scart); aan de in te stellen audiovertraging heb ik dus niets. Is het mogelijk ook een audioversnelling (of beeldvertraging) te krijgen zodat ik dit synchroon kan krijgen?

BTW mijn al eerder geuite wish voor een grotere favorietenlijst (of een andere mogelijkheid om de zenders waarop je niet geabonneerd bent over te slaan) staat nog niet in de opsomming van de wishes. Momenteel is het maximum 100 zenders per favorietenlijst.
Oud 24 juni 2009, 15:48
SayMr2Me's schermafbeelding
SayMr2Me SayMr2Me is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-een Plus, Ubee
DTV: Humax Humax iHDR-5050c HD decoder PVR---> 40 w4500
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harm10 Bekijk bericht
Ik heb weer een wish: bij mij lijkt de audio iets later te komen dan het beeld (TV aangesloten via scart); aan de in te stellen audiovertraging heb ik dus niets. Is het mogelijk ook een audioversnelling (of beeldvertraging) te krijgen zodat ik dit synchroon kan krijgen?

BTW mijn al eerder geuite wish voor een grotere favorietenlijst (of een andere mogelijkheid om de zenders waarop je niet geabonneerd bent over te slaan) staat nog niet in de opsomming van de wishes. Momenteel is het maximum 100 zenders per favorietenlijst.
ik heb ze toegevoegd.
excuus voor de vertraging
Oud 24 juni 2009, 17:46
Harm10's schermafbeelding
Harm10 Harm10 is offline
Member

DTV: Humax iHDR5050C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SayMr2Me Bekijk bericht
ik heb ze toegevoegd.
Thanks!
Oud 25 juni 2009, 12:49
cilo's schermafbeelding
cilo cilo is offline
Junior Member

Standaard

heb nog een wish, als je vooruit wilt spoelen gaat dit per 30 sec.(of een andere hoeveelheid zoals ingesteld) maar als ik nu 5 minuten vooruit wil spoelen, bijvoorbeeld een reclameblok, moet ik dus 10x op het knopje sprong vooruit klikken.
kan het nou niet zo ingesteld worden dat als je de knop sprong vooruit (dus niet het knopje versneld afspelen) of sprong terug ingedrukt blijft houden dat hij dan door blijft springen (met de door mij ingestelde sprongen van 30sec.) tot ik het knopje los laat?
het lijkt een futiliteit maar voor iemand met beginnende rsi-klachten is het wel prettig als het aangepast kan worden

Laatst gewijzigd door cilo; 25 juni 2009 om 16:11
Oud 25 juni 2009, 16:04
Joop558's schermafbeelding
Joop558 Joop558 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Internet Glasvezel 100/100 KPN all in one standaard
DTV: KPN IPTV HMB2260 glasvezel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cilo Bekijk bericht
heb nog een wish, als je vooruit wilt spoelen gaat dit per 30 sec.(of een andere hoeveelheid zoals ingesteld) maar als ik nu 5 minuten vooruit wil spoelen, bijvoorbeeld een reclameblok, moet ik dus 10x op het knopje sprong vooruit klikken.
kan het nou niet zo ingesteld worden dat als je de knop sprong vooruit (dus niet het knopje versneld afspelen) of sprong terug ingedrukt blijft houden dat hij dan door blijft springen (met de door mij ingestelde 30sec.) tot ik het knopje los laat?
het lijkt een futiliteit maar voor iemand met beginnende rsi-klachten is het wel prettig als het aangepast kan worden
En als het blok 2 minuten of 3 of 6 minuten is?

Ik vind 15 seconder perfect.
7 seconder heb ik voor terug ingegesteld.
Oud 25 juni 2009, 16:19
cilo's schermafbeelding
cilo cilo is offline
Junior Member

Standaard

heb ff mijn post aangepast "kan het nou niet zo ingesteld worden dat als je de knop sprong vooruit (dus niet het knopje versneld afspelen) of sprong terug ingedrukt blijft houden dat hij dan door blijft springen (met de door mij ingestelde sprongen van 30sec.) tot ik het knopje los laat?"

ik bedoel dus dat als je het knopje sprong vooruit ingedrukt blijven houden dat de pvr dan ook blijft doorspoelen/springen (en niet 1 sprongetje voor elke druk op de knop) net zoals je bijvoorbeeld een nummer doorspoeld op een cd-speler het desbetreffende knopje vast blijven houden tot je op het punt bent aangekomen waar je wilt zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joop558 Bekijk bericht
En als het blok 2 minuten of 3 of 6 minuten is?

Ik vind 15 seconder perfect.
7 seconder heb ik voor terug ingegesteld.
vooruit is bij mij 30sec en terug 15sec (als ik de waarde van vooruit lager ga zetten betekend dit dat ik alleen maar meer keer op het desbetreffende knopje moet drukken en dat is nou net iets wat ik niet wil)
Oud 25 juni 2009, 17:51
SayMr2Me's schermafbeelding
SayMr2Me SayMr2Me is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-een Plus, Ubee
DTV: Humax Humax iHDR-5050c HD decoder PVR---> 40 w4500
Standaard

Citaat:
heb ff mijn post aangepast "kan het nou niet zo ingesteld worden dat als je de knop sprong vooruit (dus niet het knopje versneld afspelen) of sprong terug ingedrukt blijft houden dat hij dan door blijft springen (met de door mij ingestelde sprongen van 30sec.) tot ik het knopje los laat?"

ik bedoel dus dat als je het knopje sprong vooruit ingedrukt blijven houden dat de pvr dan ook blijft doorspoelen/springen (en niet 1 sprongetje voor elke druk op de knop) net zoals je bijvoorbeeld een nummer doorspoeld op een cd-speler het desbetreffende knopje vast blijven houden tot je op het punt bent aangekomen waar je wilt zijn.

vooruit is bij mij 30sec en terug 15sec (als ik de waarde van vooruit lager ga zetten betekend dit dat ik alleen maar meer keer op het desbetreffende knopje moet drukken en dat is nou net iets wat ik niet wil)
Done, ik hem hem wat ruim omschreven omdat ieder een eigen mening heeft maar de link staat erbij
Oud 25 juni 2009, 21:55
Sjaool's schermafbeelding
Sjaool Sjaool is nu online
Senior Member

Ziggo Internet: Connect en Play Complete / Technicolor TC7210 / WNDR3700 v1
DTV: Horizon Mediabox / Humax iHDR-5200C / Humax iHDR-5050C / Samsung UE32F5500
Standaard

Citaat:
Als je eenmaal op snel vooruit of achteruit gedrukt hebt dan kun je daarna met de grote ronde chromen knop versneld door het programma zappen door de knop links of rechts ingedrukt te houden.
Dit gaat razend snel en is misschien ietsje onnauwkeuriger maar het werkt wel.
Oud 25 juni 2009, 22:33
jeroenkw's schermafbeelding
jeroenkw jeroenkw is offline
Junior Member

DTV: Humax 5200c (voorheen 5050c)
Standaard

Bugs:

Ik lees bovenin bericht:

Hetzelfde geld voor de ingestelde audiovertraging, hiervoor moet men na het opnieuw inschakelen eerst weer door het menu

Ik heb dit als ik van zender verander. Dan loopt het geluid bij sommige zenders/opnamen al weer er naast.

Wishlist:

1e. Als je bv pauseert en weer verder gaat krijg je die mooie balk onderin waar je bent in de opname. Het zou mooi zijn als de tijd die deze balk op het scherm blijft instelbaar is. Hij blijft wel erg lang op het scherm.

2e. Het zou mooi zijn als er een step functie komt. Hierdoor kan je stap voor stap door een opname heen.

Groeten,

Jeroen
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten