Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Mededelingen

Humax iHDR5050-C (HD-PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze High Definition Personal Video Recorder van Humax

Bekijk resultaten enquête: Vind jij deze Bug&Wishlist nuttig?
ja 428 93,04%
nee 14 3,04%
Geen mening 18 3,91%
Aantal stemmers: 460. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 4 juni 2009, 17:50
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harm10 Bekijk bericht
Aangezien gisteren bij mij de preview periode verlopen is, heb ik nog een wish.
Is het mogelijk om de zenders die nu niet meer bekeken kunnen worden buiten de EPG en/of het zender zappen te houden? Wellicht met een optie in de instellingen? Om hiervoor nu een aparte voorkeurslijst te gebruiken?

Als dit niet mogelijk is dan wellicht wel een waarschuwing als je iets programmeert van een zender die je niet meer kunt ontvangen, realiseren?
Ik denk dat in jou geval het makkelijkste is om een favorietenlijst aan te maken.
De andere aangedragen opties zijn niet simpel uivoerbaar.
Oud 4 juni 2009, 17:52
SayMr2Me's schermafbeelding
SayMr2Me SayMr2Me is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-een Plus, Ubee
DTV: Humax Humax iHDR-5050c HD decoder PVR---> 40 w4500
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harm10 Bekijk bericht
Aangezien gisteren bij mij de preview periode verlopen is, heb ik nog een wish.
Is het mogelijk om de zenders die nu niet meer bekeken kunnen worden buiten de EPG en/of het zender zappen te houden? Wellicht met een optie in de instellingen? Om hiervoor nu een aparte voorkeurslijst te gebruiken?

Als dit niet mogelijk is dan wellicht wel een waarschuwing als je iets programmeert van een zender die je niet meer kunt ontvangen, realiseren?
de manier om dit te doen is door een favorietenlijst aan te maken. deze favorietenlijst kun je als standaard instellen voor zowel het zappen als voor de EPG/Guide.
Oud 4 juni 2009, 18:03
Harm10's schermafbeelding
Harm10 Harm10 is offline
Member

DTV: Humax iHDR5050C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SayMr2Me Bekijk bericht
de manier om dit te doen is door een favorietenlijst aan te maken. deze favorietenlijst kun je als standaard instellen voor zowel het zappen als voor de EPG/Guide.
Hmmm, dan ga ik maar weer eens het manual lezen hoe je dat precies moet doen....... bedankt voor de tip!
Oud 4 juni 2009, 19:07
Bierbeer's schermafbeelding
Bierbeer Bierbeer is offline
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door golftouch Bekijk bericht
Dus normaal live kijken gaat wel maar de opnames mislukken?
Wat gaat er fout bij het opnemen?
Jep normaal live pauze etc gaat perfect. Ik zet net mijn decoder aan en ik merk dat ik de E19-4 melding krijg. Hierdoor mislukken alle opnames dus!

Lekker is dat met de preview periode totaal geen last van gehad en nu elke dag sinds deze periode verlopen is?

[edit] geen probleem met de 5050c maar het ligt bij ziggo zelf dus. Even met de helpdesk bellen.......... zucht never ending story met ziggo :@

[edit 2] net een belletje gepleegd en er is een E19 E16 storing in onze regio (haarlemmermeer)
Oud 4 juni 2009, 19:15
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierbeer Bekijk bericht
Jep normaal live pauze etc gaat perfect. Ik zet net mijn decoder aan en ik merk dat ik de E19-4 melding krijg. Hierdoor mislukken alle opnames dus!

Lekker is dat met de preview periode totaal geen last van gehad en nu elke dag sinds deze periode verlopen is?

[edit] geen probleem met de 5050c maar het ligt bij ziggo zelf dus. Even met de helpdesk bellen.......... zucht never ending story met ziggo :@

[edit 2] net een belletje gepleegd en er is een E19 E16 storing in onze regio (haarlemmermeer)
dit probleem is bekend... het helpt als de humax eerder aangaat een soort "opwarmtijd", ow een andere oplossing wellicht... hopelijk word hier gehoor aan gegeven.
Oud 4 juni 2009, 19:26
CineSmurf's schermafbeelding
CineSmurf CineSmurf is offline
Member

Ziggo Internet: alles in één plus
DTV: Samsung 360, Humax 5050
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierbeer Bekijk bericht

Je snapt niet waarom ze de "standaard"zenders ook achter de decoder zetten. Bij mijn ouders (CAIwestland) kan je zonder kaart alle niet-gecodeerde zenders ontvangen: ideaal. Ook televisies met ingebouwde DVB-C doen het dan gewoon zonder dure alphacrypt.

Maar bij mij zijn inderdaad ook al wat opnames mislukt hierdoor. De laatste tijd loopt ie sowieso vaker vast. Ik hoop dat de upgrade snel komt en wat van dit soort "vastloopbugs" weet te herstellen.
Oud 4 juni 2009, 19:33
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CineSmurf Bekijk bericht
Je snapt niet waarom ze de "standaard"zenders ook achter de decoder zetten. Bij mijn ouders (CAIwestland) kan je zonder kaart alle niet-gecodeerde zenders ontvangen: ideaal. Ook televisies met ingebouwde DVB-C doen het dan gewoon zonder dure alphacrypt.

Maar bij mij zijn inderdaad ook al wat opnames mislukt hierdoor. De laatste tijd loopt ie sowieso vaker vast. Ik hoop dat de upgrade snel komt en wat van dit soort "vastloopbugs" weet te herstellen.
volgens de laatste berichten is dit augustus/september... nog even volhouden
Oud 4 juni 2009, 19:40
The_Doman's schermafbeelding
The_Doman The_Doman is nu online
Senior Member

DTV: Humax 5050/5100/5300/DM500/TechnoTrend/Terratec/M750C
Standaard

Citaat:
volgens de laatste berichten is dit augustus/september... nog even volhouden
Belachelijke zaak natuurlijk.
Deze problemen hadden toch bij het "beta-testen" (sic) tevoorschijn moeten komen?
Nu zitten de gebruikers nog maandenlang opgescheept met deze problemen omdat Ziggo weer wat aanpassingen heeft gedaan in het DTV netwerk.
Oud 4 juni 2009, 19:43
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Doman Bekijk bericht
Belachelijke zaak natuurlijk.
Deze problemen hadden toch bij het "beta-testen" (sic) tevoorschijn moeten komen?
Nu zitten de gebruikers nog maandenlang opgescheept met deze problemen omdat Ziggo weer wat aanpassingen heeft gedaan in het DTV netwerk.
echt veel keuze hebben we niet tenminste zolang we niet dure dreamboxeen en dat soort dingen willen kopen. ben al lang blij dat er uberhaupt een oplossing komt, tenminste hier hopen we gezamelijk op natuurlijk
Oud 4 juni 2009, 20:30
Harm10's schermafbeelding
Harm10 Harm10 is offline
Member

DTV: Humax iHDR5050C
Standaard

Citaat:
Ik heb gezocht maar niet gevonden hoe je voor het zappen en EPG een favorietenlijst als standaard kunt instellen. Wel dat je hem kunt selecteren maar dat is telkens een tweetal handelingen extra (en de volgende keer verschijnt deze niet weer).
De gedachte erachter is dat je toch niet geïnteresseerd bent in die kanalen (anders had je wel een abonnement erop) dus waarom ze dan ook tonen?
Maar dan draait alles erom dat de melding (preview verlopen) technisch herkenbaar is anders houdt het helemaal op natuurlijk.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten