Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Mededelingen

Humax iHDR5050-C (HD-PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze High Definition Personal Video Recorder van Humax

Bekijk resultaten enquête: Vind jij deze Bug&Wishlist nuttig?
ja 428 93,04%
nee 14 3,04%
Geen mening 18 3,91%
Aantal stemmers: 460. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 11 mei 2009, 21:28
Hillpet's schermafbeelding
Hillpet Hillpet is offline
Member

DTV: Humax 5050c, PCH-C-200, Siemens Gigaset 750c
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaool Bekijk bericht
Even een vraag.
Hebben meer mensen het meegemaakt dat de Humax geen chapterthumbnails aanmaakt als de opname in een map en niet in de root van de Humax staat?

Ik weet dat Humax de thumbnails pas aanmaakt als hij uitgezet is geweest en dat helpt dus ook niet.
Bij mij duurt het soms wel even voordat de thumbnails worden aangemaakt, maar tot op heden komen ze altijd wel tevoorschijn na een nachtje in standby.
Heb je geen parental control op de film staan ? Dan kan ik mij voorstellen dat de thumbnails niet worden getoond.

-Peter-
Oud 11 mei 2009, 21:34
Sjaool's schermafbeelding
Sjaool Sjaool is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect en Play Complete / Technicolor TC7210 / WNDR3700 v1
DTV: Horizon Mediabox / Humax iHDR-5200C / Humax iHDR-5050C / Samsung UE32F5500
Standaard

^Ik zal het eens in de gaten houden. Het waren dan ook wel vrij lange films (2/3 uur) dus het zou kunnen dat hij daar even de tijd voor nodig heeft.
Oud 12 mei 2009, 00:41
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Speky Bekijk bericht
Scrollen.....alstublieft niet!!! Eenmaal scrollen is prima maar dan niet doorgaan met scrollen, laten we het mooi rustig op het display houden.
Lees AUB mijn post nogmaals. Idd 1x scrollen, daarna statisch. Zo staat het er. Anders wordt je gek van het heen en weer geloop op het scherm.
De Samsung P850R heeft continu scroll. Dat is erg irritant.
Oud 12 mei 2009, 19:24
nineinch's schermafbeelding
nineinch nineinch is offline
Junior Member

Standaard Bug bij hernoemen opname in map

Ik weet niet of dit al eerder is gemeld maar als ik een opname in een map ga hernoemen dan wordt deze opname weer terug geplaats in de root.
Oud 14 mei 2009, 17:24
iamjwk's schermafbeelding
iamjwk iamjwk is offline
Junior Member

Lightbulb Wens: handmatige klok instelling

Tja zit bij lokale provider in Veendam (kabelnet veendam) en blijf verstoken van juiste tijd in kabelnetsignaal (moet nu steeds 2 uur van tijd in papieren gids aftrekken). EPG werkt hier praktisch niet. Als ik ze aanschrijf krijg ik standaard verhaal dat apparaat nog niet ondersteund wordt door hun en dus dat ze niks voor me kunnen doen (zo kun je met klanten omgaan als je een monopolie positie hebt).

Kortom optie om handmatig de klok te kunnen instellen zou mij enorm helpen (ook al ligt de schuld hier niet bij humax).
Oud 15 mei 2009, 21:44
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iamjwk Bekijk bericht
Tja zit bij lokale provider in Veendam (kabelnet veendam) en blijf verstoken van juiste tijd in kabelnetsignaal (moet nu steeds 2 uur van tijd in papieren gids aftrekken). EPG werkt hier praktisch niet. Als ik ze aanschrijf krijg ik standaard verhaal dat apparaat nog niet ondersteund wordt door hun en dus dat ze niks voor me kunnen doen (zo kun je met klanten omgaan als je een monopolie positie hebt).

Kortom optie om handmatig de klok te kunnen instellen zou mij enorm helpen (ook al ligt de schuld hier niet bij humax).

Dit heeft te maken met een verkeerde instelling bij je aanbieder. Zij kunnen de tijd met een kleine handeling eenvoudig aanpassen. Deze PVR is v.w.b. de tijdinstelling gelijk aan de andere ontvangers. Dit heeft niets met ondersteuning op dit specifieke apparaat te maken.
Oud 15 mei 2009, 22:42
fmokveld's schermafbeelding
fmokveld fmokveld is offline
Member

Ziggo Internet: Totaal digitaal abonnement
DTV: Humax IHDR 5050c
Standaard zoekfunctie

Ik weet niet of deze bug al gemeld is, kan er niets over vinden. Ik wil zoeken op x-men maar de zoekfunctie heeft geen '-' in de te selecteren characters. Ik kan die in elk geval na herhaaldelijk zoeken niet vinden.

Floris
Oud 17 mei 2009, 19:54
Bierbeer's schermafbeelding
Bierbeer Bierbeer is offline
Member

Standaard

Bug:

twee programma's programmeren om te kijken op hetzelfde tijdstip geeft geen conflict tot het gevolg. Dit moet uiteraard wel want je kan niet twee programma's tegelijk kijken. Geef dan bij het conflict de optie om het op te nemen b.v.
Wat je te zien krijgt in je beeld (tekst is ongeveer in de strekking van) op het betreffende tijdstip:

wilt u deze timer bekijken
wilt u deze timer bekijken

twee keer onder elkaar zodat je niet weet naar welk programma je nou eigenlijk kan gaan. Theoretisch zoals ik als eerst aangaf moet je niet die optie krijgen om twee programma's tegelijk te gaan kijken. Maar stel je hebt 1 programma waar je naar wilt kijken dan moet hier wel de info van het programma staan en niet een standaard bericht wilt u deze timer bekijken.

Ook gaf hij bij twee programma's kijken op hetzelfde tijdstip en 1 opnemen ook geen conflict aan. Ook deze bug ligt in lijn van bovenstaand
Oud 18 mei 2009, 00:48
Roelski's schermafbeelding
Roelski Roelski is offline
Junior Member

DTV: Humax5050 | Samsung LE40B650
Standaard Bug: audio vertraging

Ik weet niet of deze bug al eerder genoemd is in dit forum, maar bij de beginpagina staat hij niet genoemd: de audio vertraging wordt niet opnieuw ingesteld als je van live naar vertraagd kijken gaat, de humax aanzet of naar opgeslagen media gaat.
Ga je naar het menu voor audio vertraging, dan staat de instelling nog wel aangegeven, en wordt dan pas ook weer toegepast. Als workaround is het dus voldoende om even naar dit menu te gaan.

Dan nog een wish: kan de audio vertraging apart ingesteld worden voor HD en SD signalen, of voor Dolby en non dolby. Ik moet nog uitzoeken bij welke wijziging mijn tv/versterker extra vertraging nodig heeft, maar ik kan me voorstellen dat elke combinatie een andere vertraging geeft in de versterker en tv. Heb al een paar keer moeten wijzigen, alleen was dit telkens van SD naar HD en gelijk ook van stereo naar Dolby, dus ik weet niet welk van de twee de schuldige is.
Oud 18 mei 2009, 14:02
andreklap's schermafbeelding
andreklap andreklap is offline
Junior Member

Standaard Wish : Laat Guide ~10 zoektermen bewaren

Mijn oude analoge recorder had in zijn Guide+ de optie om een tiental zoektermen te bewaren en die in 1x op te zoeken.
Dus met 1 klik van de afstandsbediening had ik een overzicht met alle vaste programma's die wij willen opnemen (Pokemon, naast Rockpalast, naast CSI). Die woorden hoef ik dus niet iedere keer dat ik wil programmeren opnieuw in te typen en dat scheelt héél veel tijd.
En je vergeet ze ook niet meer, dus ik krijgt m'n zoon niet meer over me heen waarom Pokemon niet is opgenomen.

Kan op de Humax iets dergelijks ingebouwd worden ?
Wanneer je het één keer ervaren hebt, wil je het niet meer missen.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten