Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Mededelingen

Humax iHDR5050-C (HD-PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze High Definition Personal Video Recorder van Humax

Bekijk resultaten enquête: Vind jij deze Bug&Wishlist nuttig?
ja 428 93,04%
nee 14 3,04%
Geen mening 18 3,91%
Aantal stemmers: 460. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 15 maart 2009, 23:57
Rhodanos's schermafbeelding
Rhodanos Rhodanos is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra, Ubee EVM3200, Netgear WNDR3700
DTV: Humax iHDR 5050-C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hengelerweend Bekijk bericht
Als ik deze Bug&Wishlist discussie zo doorlees komen er nogal wat aardig tekortkomingen van deze machine aan het licht.
Ik denk dat ik nog maar even rustig blijf wachten op de iHDR5050-c "Second Edition"

Die conclusie is te kort door de bocht. In de eerdere versie van het eerste bericht werd ook het aantal meldingen van bepaalde bugs genoemd. En dat aantal viel behoorlijk mee. Ik heb eigenlijk met de pvr geen 'bugs'. Wel zie ik graag enkele verbeteringen, maar dat maakt de pvr niet een slechte pvr.
Oud 16 maart 2009, 00:10
Bunker37's schermafbeelding
Bunker37 Bunker37 is offline
Junior Member

Standaard

Twee wensen:

- Harddisk kunnen mappen (network share) ipv ftp zodat iedere PC in het netwerk de Humax harddisk kan zien en files kan afspelen zonder eerst mbv ftp een file te kopieren.

- Telnet optie toevoegen met een commando set om de Humax te kunnen bedienen. Dit zorgt ervoor dat de Humax aangestuurd kan worden door een domotica systeem waarbij de gegevens commando's een reply / status geven. Hetzelfde is te bereiken via IR sturing, maar dat geeft geen feedback.
Oud 16 maart 2009, 07:26
Hengelerweend's schermafbeelding
Hengelerweend Hengelerweend is offline
Inactieve account

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rhodanos Bekijk bericht
Die conclusie is te kort door de bocht. In de eerdere versie van het eerste bericht werd ook het aantal meldingen van bepaalde bugs genoemd. En dat aantal viel behoorlijk mee. Ik heb eigenlijk met de pvr geen 'bugs'. Wel zie ik graag enkele verbeteringen, maar dat maakt de pvr niet een slechte pvr.
Lezen !! Ik zeg helemaal niet dat die slecht is en had het helemaal niet over bugs maar over tekortkomingen , ik bedoelde alleen maar ik wacht wel even tot er een update komt van Humax/Ziggo en die versie noem ik dan gekscherend "second edition" . Ik hoef niet "haantje de voorste" te zijn als er een nieuwe PVR op de markt komt.
Oud 16 maart 2009, 09:17
watcher's schermafbeelding
watcher watcher is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hengelerweend Bekijk bericht
Lezen !! Ik zeg helemaal niet dat die slecht is en had het helemaal niet over bugs maar over tekortkomingen , ik bedoelde alleen maar ik wacht wel even tot er een update komt van Humax/Ziggo en die versie noem ik dan gekscherend "second edition" . Ik hoef niet "haantje de voorste" te zijn als er een nieuwe PVR op de markt komt.
Allemaal best. Maar zo'n opmerking draagt helemaal niets bij aan dit topic over bugs en wensen...
Oud 16 maart 2009, 10:49
rebel777's schermafbeelding
rebel777 rebel777 is offline
Member

Ziggo Internet: Filmnet, Misdaadnet
DTV: Huamx 5050
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Soef Bekijk bericht
Na zo’n 10 films te hebben opgenomen, wist ik niet de precieze inhoud van de film meer. Knop media, rode tab geeft de lijst met films weer. Staande op een bepaalde film de -i – knop gebruikt. Ik kreeg toen het informatiescherm met informatie van een andere film. Bij wat verder testen kwamen er ook informatieblokken op het scherm van reeds verwijderde films. Is dit bij anderen reproduceerbaar of is het een exemplarische fout (hoop stilletjes van niet)?

Vriendelijk groet Soef
Ook bij mij hiero, teller kan verhoogd worden

Bug: gisteren apparaat in stand-bye gezet, nam 2 timer programma's NIET op. Raar, want dat was geen probleem in eerdere situaties. Tevens wilde de Humax niet meer opstarten via de aan/uit knop op de AB. Stroom eraf en er weer op om het mankement te verhelpen. Tevens had het apparaat de FTP instellingen uit zichzelf veranderd, moest het weer opnieuw instellen.

Nou ja, als je de Siemens M750 gewend bent dan klinkt de kwalificatie bug als een belediging aan de Humax folks
Oud 16 maart 2009, 18:28
Hengelerweend's schermafbeelding
Hengelerweend Hengelerweend is offline
Inactieve account

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door watcher Bekijk bericht
Allemaal best. Maar zo'n opmerking draagt helemaal niets bij aan dit topic over bugs en wensen...
Dit draagt zeker wel iets bij aan dit topic.
Want niet alleen bezitters van deze nieuwe PVR hebben belang bij een goed werkend apparaat, maar ook de potentiële kopers waar ik er een van ben.
Men moet het hier ook niet onder stoelen en banken gaan schuiven dat dit apparaat gezien de vele "bug en wens" bijdragen in dit topic uiteraard nog lang niet helemaal perfect functioneert.
Oud 16 maart 2009, 19:14
svmnb's schermafbeelding
svmnb svmnb is offline
Member

DTV: Humax PVR
Standaard

Wish:
Ondersteuning voor NTFS zodat op externe harddisks files >4Gb kunnen worden weggeschreven zonder dat ext2/3 filesystem nodig is.
Oud 16 maart 2009, 19:40
kalehenkie's schermafbeelding
kalehenkie kalehenkie is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra Netgear 3700
Standaard

Bug:

Klokje verdwijnt in de epg als je de tijd handmatig verlengt.
Oud 16 maart 2009, 20:35
SayMr2Me's schermafbeelding
SayMr2Me SayMr2Me is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-een Plus, Ubee
DTV: Humax Humax iHDR-5050c HD decoder PVR---> 40 w4500
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bunker37 Bekijk bericht
Twee wensen:

- Telnet optie toevoegen met een commando set om de Humax te kunnen bedienen. Dit zorgt ervoor dat de Humax aangestuurd kan worden door een domotica systeem waarbij de gegevens commando's een reply / status geven. Hetzelfde is te bereiken via IR sturing, maar dat geeft geen feedback.
ben zelfpersoonlijk van mening dat dit wel wat over-the-top is voor een systeem als dit. Domotica, ofwel een systeem wat een heel huis kan besturen ...

ben ik de enige die dit vind?
Oud 16 maart 2009, 21:51
willemsj's schermafbeelding
willemsj willemsj is nu online
Senior Member

DTV: Humax 5200C, Humax 5300 en Xtrend 7500
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SayMr2Me Bekijk bericht
ben ik de enige die dit vind?
Zeker niet.
=========
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten