Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Mededelingen

Humax iHDR5050-C (HD-PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze High Definition Personal Video Recorder van Humax

Bekijk resultaten enquête: Vind jij deze Bug&Wishlist nuttig?
ja 428 93,04%
nee 14 3,04%
Geen mening 18 3,91%
Aantal stemmers: 460. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 19 september 2009, 12:01
Joop558's schermafbeelding
Joop558 Joop558 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Internet Glasvezel 100/100 KPN all in one standaard
DTV: KPN IPTV HMB2260 glasvezel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harm10 Bekijk bericht
Het was een waarschuwing van hogerhand......
Er was nl. geen bal aan!

En ja kanaal 73 kan ook maar knopje 3 op de afstandsbediening is zoveel makkelijker......
Waarom zou je, op 1, 2 en 3 zitten bij de Humax de HD kanalen en dat beeld is mooier en beter.

Je kan alles zelf in volgorder zetten, zoals je wilt, via de favorieten.

Dit is in mijn ogen geen item voor de bug & wishlist
Oud 19 september 2009, 12:21
TheGrouch's schermafbeelding
TheGrouch TheGrouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Nee, glasvezel 500/500 icm Vigor2132FVn | KPN dualband WiFi AP (3x)
DTV: TV Plus + Film1 icm Humax iHDR-5050c (3x) | Humax iHDR-5200c | Neotion CI+ | Samsung DCB-H380R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joop558 Bekijk bericht
Waarom zou je, op 1, 2 en 3 zitten bij de Humax de HD kanalen en dat beeld is mooier en beter.
Joop558, misschien moet je even een stukje terug lezen.
Het ging er om dat op Ned3 HD veel artefacten waren die hij op analoge tv niet zag. Dat gaf de 'wens' om altijd beeld op de coaxuitgang te hebben tbv analoge tv.
Vandaar mijn vraag/opmerking of Ned1 SD dan niet 'logischer' was, omdat je dan niet perse een coax tussen de humax en de tv hoeft te hebben.

Citaat:
Dit is in mijn ogen geen item voor de bug & wishlist
Inmiddels begint het idd behoorlijk off-topic te worden
Oud 20 september 2009, 13:45
pietrucci's schermafbeelding
pietrucci pietrucci is offline
Member

Standaard Nieuw functies in opvolger

Beetje vreemde reacties van Humax (anoniempje) dat nieuwe functies en wishes worden meegenomen naar een opvolger van de 5050C.
Dit apparaat is toch redelijk recent en nu worden onze wensen dus niet gehonoreerd in onze 5050C maar in een opvolger. M.a.w. bedankt voor jullie opmerkingen en testen, als je wil dat wij jullie wensen honoreren koop je maar een nieuw apparaat! Wij willen niet meer investeren in een apparaat dat nu nog volop in de handel is.
Ik voel mij wel serieus genomen. Met de nadruk op genómen...
Oud 20 september 2009, 13:51
BertvanHorck's schermafbeelding
BertvanHorck BertvanHorck is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Samsung HD
DTV: Pioneer 5000 ex
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pietrucci Bekijk bericht
Beetje vreemde reacties van Humax (anoniempje) dat nieuwe functies en wishes worden meegenomen naar een opvolger van de 5050C.
Dit apparaat is toch redelijk recent en nu worden onze wensen dus niet gehonoreerd in onze 5050C maar in een opvolger. M.a.w. bedankt voor jullie opmerkingen en testen, als je wil dat wij jullie wensen honoreren koop je maar een nieuw apparaat! Wij willen niet meer investeren in een apparaat dat nu nog volop in de handel is.
Anoniem is van Ziggo en dus niet van Humax en geeft alleen het bericht door.

Jammer inderdaad dat Humax geen wishes opneemt in een volgende release, wel slim van ze......

Het idee om een wishlist samen te stellen was niet op verzoek van Ziggo of Humax maar kwam direct van dit forum
Oud 20 september 2009, 14:48
Sjaool's schermafbeelding
Sjaool Sjaool is nu online
Senior Member

Ziggo Internet: Connect en Play Complete / Technicolor TC7210 / WNDR3700 v1
DTV: Horizon Mediabox / Humax iHDR-5200C / Humax iHDR-5050C / Samsung UE32F5500
Standaard

De belangrijkste wish wordt wel meegenomen en dat is het opnemen van de TSR.
Oud 20 september 2009, 17:03
ton250's schermafbeelding
ton250 ton250 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: All in 1 plus, Ubee EVW320B, Buffalo DD-WRT
DTV: Humax iHDR5050-C, Samsung DCB-H360R
Standaard

Citaat:
Waarom voel je je genomen. Je koopt een apparaat met bepaalde functies. Nu ga je klagen dat je er geen functies - zonder extra te betalen - bij krijgt. Doe je dat ook bij je televisie, wasmachine, vaatwasser, etc.?
Humax dient wel de bugs op te lossen. De extra's die je wel krijgt, zijn meegenomen.

Ton.
Oud 20 september 2009, 17:12
TheGrouch's schermafbeelding
TheGrouch TheGrouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Nee, glasvezel 500/500 icm Vigor2132FVn | KPN dualband WiFi AP (3x)
DTV: TV Plus + Film1 icm Humax iHDR-5050c (3x) | Humax iHDR-5200c | Neotion CI+ | Samsung DCB-H380R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaool Bekijk bericht
De belangrijkste wish wordt wel meegenomen en dat is het opnemen van de TSR.
Ik vind dit niet echt de belangrijkste wish.
Ik bedenk van te voren wel wat ik op wil nemen
Oud 20 september 2009, 19:24
Sjaool's schermafbeelding
Sjaool Sjaool is nu online
Senior Member

Ziggo Internet: Connect en Play Complete / Technicolor TC7210 / WNDR3700 v1
DTV: Horizon Mediabox / Humax iHDR-5200C / Humax iHDR-5050C / Samsung UE32F5500
Standaard

Ach ja, belangrijk of niet het is wel handig.
Er zijn natuurlijk nog wel andere leuke wishes zoals sneller wissen.
Oud 20 september 2009, 20:27
Fietsbel's schermafbeelding
Fietsbel Fietsbel is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Z1 / Ubee EVW3210
DTV: Humax iHDR-5200c
Standaard

Citaat:
Humax is hier ook niet alleen in, WD flikt hetzelfde met hun mediaspeler, ook heel veel reacties vanuit de community over wat er verbeterd kan worden en denk je dat ze er wat mee doen, niet dus ze brengen gewoon een nieuw model uit, zodat de consument weer in de buidel "moet" tasten.

De verwachte levensduur bij allerlei apparaten wordt momenteel door veel fabrikanten flink teruggeschroefd op deze manier. De consument moet alles maar slikken...

Ik mag hopen dat Humax de bug lijst wel grotendeels aanpakt, maar dat moeten we ook nog maar zien gebeuren.

Tevens zou het verwijderen van bestanden sowieso sneller moeten kunnen en die optie zou ook altijd aanwezig moeten zijn ook al neemt het apparaat op dat moment op.

Ik heb de 5050C ook nog steeds niet gekocht en zal dit ook niet eerder doen totdat de mislukte opnames bug er uitgehaald is.
Oud 21 september 2009, 14:20
pietrucci's schermafbeelding
pietrucci pietrucci is offline
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ton250 Bekijk bericht
Waarom voel je je genomen. Je koopt een apparaat met bepaalde functies. Nu ga je klagen dat je er geen functies - zonder extra te betalen - bij krijgt. Doe je dat ook bij je televisie, wasmachine, vaatwasser, etc.?
Humax dient wel de bugs op te lossen. De extra's die je wel krijgt, zijn meegenomen.

Ton.
Doe normaal! Het is absoluut heel normaal dat een fabrikant van electronica nieuwe firmware uitbrengt en daarbij luistert naar de klant en nieuwe functionaliteit toevoegt. Zeker bij een nieuw en kostbaar apparaat mag je deze service absoluut verwachten.
En ja, dat krijg je ook bij televisies. Heeft helemaal niks met wasmachines te maken.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten