Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Mededelingen

Humax iHDR5050-C (HD-PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze High Definition Personal Video Recorder van Humax

Bekijk resultaten enquête: Vind jij deze Bug&Wishlist nuttig?
ja 428 93,04%
nee 14 3,04%
Geen mening 18 3,91%
Aantal stemmers: 460. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 7 maart 2009, 12:19
UltraSub's schermafbeelding
UltraSub UltraSub is offline
Member

Ziggo Internet: AiE Extra
DTV: 2x Humax HDR-5050
Standaard

Over het deleten.. Man man man, wat is dat traag!
Bennie Jolink zou zeggen: "kan dat nou niet anders!?"
Oud 7 maart 2009, 23:09
Rhodanos's schermafbeelding
Rhodanos Rhodanos is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra, Ubee EVM3200, Netgear WNDR3700
DTV: Humax iHDR 5050-C
Standaard

Als je via de gele knop de HD-lijst selecteert kun je naar een hd-kanaal gaan. Wil je dan overschakelen op bijvoorbeeld Nederland 1. door op de afstandsbediening 1 in te tikken, lukt dat niet. Je moet eerst via de rode knop de algemene zenderlijst oproepen en door daarin Nederland 1 te selecteren kun je daar naar toe. Daarna kun je gewoon via de afstandsbediening weer naar andere kanalen toe. Lijkt me een bug te zijn.
Oud 7 maart 2009, 23:33
Ardana's schermafbeelding
Ardana Ardana is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Ai1+ via Ubee EVW3200
DTV: Humax iHDR5200c
Standaard

Naam wijzigen lijst favorieten.
Het is mogelijk om de naam van een lijst favorieten aan te passen, b.v. 'Favoriet 1' := 'TV' 'Favoriet 2' := 'Radio 1 t/m 5'
In het scherm kan middels een toetsenbord of de optie SMS de tekst ingevoerd worden. Als nu een deel van de tekst ingevoerd in, b.v. 'Radio 1 t' en je wilt de '/' invoeren, dan kun je de taal wijzigen om een toetsenbord te krijgen waar de '/' inzit. Als de taal gewijzigd word wordt echter de reeds ingevoerde tekst verwijderd zodat je opnieuw kunt beginnen.

Lijkt me een bug.

Even los van 't feit of 't zinvol is om een lijst met 5 radiozenders te hebben, 't is een voorbeeld.
BOFH excuse #92:

Stale file handle (next time use Tupperware(tm)!)

Oud 7 maart 2009, 23:49
TheGrouch's schermafbeelding
TheGrouch TheGrouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Nee, glasvezel 500/500 icm Vigor2132FVn | KPN dualband WiFi AP (3x)
DTV: TV Plus + Film1 icm Humax iHDR-5050c (3x) | Humax iHDR-5200c | Neotion CI+ | Samsung DCB-H380R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rhodanos Bekijk bericht
Als je via de gele knop de HD-lijst selecteert kun je naar een hd-kanaal gaan. Wil je dan overschakelen op bijvoorbeeld Nederland 1. door op de afstandsbediening 1 in te tikken, lukt dat niet. Je moet eerst via de rode knop de algemene zenderlijst oproepen en door daarin Nederland 1 te selecteren kun je daar naar toe. Daarna kun je gewoon via de afstandsbediening weer naar andere kanalen toe. Lijkt me een bug te zijn.
Dit is geen bug. Je hebt immers de Lijst HD gekozen. Dat is de lijst met HD-zenders. Ned 1 is (nog) geen HD zender.

Ter info: bij de cisco 8455dvb ga je met 1 naar de 1e HD zender, dus discovery HD, maar ook niet naar ned 1

Laatst gewijzigd door TheGrouch; 8 maart 2009 om 00:04
Oud 8 maart 2009, 00:15
Rhodanos's schermafbeelding
Rhodanos Rhodanos is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra, Ubee EVM3200, Netgear WNDR3700
DTV: Humax iHDR 5050-C
Standaard

Ik zie het wel degelijk als een bug. Ik selecteer via de hd-lijst een hd-kanaal. Kijk daarnaar. Maar kan dan niet een niet hd-kanaal via de afstandsbediening selecteren. Ik moet dus eerste een een algemene zenderlijst activeren wil ik een niet hd-zender selecteren.
Oud 8 maart 2009, 00:31
BertvanHorck's schermafbeelding
BertvanHorck BertvanHorck is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Samsung HD
DTV: Pioneer 5000 ex
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rhodanos Bekijk bericht
Ik zie het wel degelijk als een bug. Ik selecteer via de hd-lijst een hd-kanaal. Kijk daarnaar. Maar kan dan niet een niet hd-kanaal via de afstandsbediening selecteren. Ik moet dus eerste een een algemene zenderlijst activeren wil ik een niet hd-zender selecteren.
Ik ben het met Rhodanos eens.

Als je op een HD zender staat moet je eerst naar een andere zender (niet HD) om dar verder mee te kunnen.

Zelf gebruik ik de HD lijst niet, maar staan de HD kanalen (ook) in mijn favoriten lijst
Oud 8 maart 2009, 09:01
Senior Member

Ziggo Internet: Nee, glasvezel 500/500 icm Vigor2132FVn | KPN dualband WiFi AP (3x)
DTV: TV Plus + Film1 icm Humax iHDR-5050c (3x) | Humax iHDR-5200c | Neotion CI+ | Samsung DCB-H380R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BertvanHorck Bekijk bericht
Zelf gebruik ik de HD lijst niet, maar staan de HD kanalen (ook) in mijn favoriten lijst
Even een vraag: Kun jij direkt naar zenders zappen die niet in jouw favorietenlijst staan?
Dus met nummerkeuze?
Oud 8 maart 2009, 09:06
BertvanHorck's schermafbeelding
BertvanHorck BertvanHorck is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Samsung HD
DTV: Pioneer 5000 ex
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheGrouch Bekijk bericht
Even een vraag: Kun jij direkt naar zenders zappen die niet in jouw favorietenlijst staan?
Dus met nummerkeuze?
Nee. maar ik zet in mijn favorieten lijst alle zenders incl HD zenders die ik regelmatig kijk, zo loop ik om het probleem heen.
Datzelfde effect heb je bij de historische lijst
Oud 8 maart 2009, 09:10
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BertvanHorck Bekijk bericht
Nee. maar ik zet in mijn favorieten lijst alle zenders incl HD zenders die ik regelmatig kijk, zo loop ik om het probleem heen.
Datzelfde effect heb je bij de historische lijst
Maar dan heb je toch hetzelfde effect met jouw favorietenlijst als met de hd-lijst (wat eigenlijk ook een favo-lijst is).
Dus dat je niet direkt vanaf je favorietenlijst naar een niet-favo-zender kunt is ook een bug?
Oud 8 maart 2009, 09:18
Mr_Parker's schermafbeelding
Mr_Parker Mr_Parker is offline
Senior Member

DTV: Humax HD-PVR / Samsung HD
Standaard

Precies mijn gedachte, de HD lijst is een soort van favo lijst. Zodra je die lijst selecteert blijf je dus in die lijst hangen tot je een andere lijst selecteert.

Het lijkt mij dat Humax dit precies zo bedoelt heeft en dat het dus geen bug is.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten