Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Mededelingen

Philips Nieuws, vragen en opmerkingen over Philips CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 8 november 2009, 09:36
jacobse's schermafbeelding
jacobse jacobse is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles in 1 plus
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spamsmurf Bekijk bericht
Enig idee wanneer deze beschikbaar is voor de 22PFL5614?
Nee,weet ik niet, zie nu op de site van Philips dat alleen de modellen uit 9000 serie een update hebben (Versie: 000.026.066.000, Zip-bestand, 44.29 MB, 2009-11-04)
Oud 8 november 2009, 11:46
Henk2304's schermafbeelding
Henk2304 Henk2304 is offline
Senior Member

DTV: Samsung LE32C350 met Ziggo CI+ CAM (Smit); Samsung SMT-C7140; Samsung UE46C6000 met KPN iTV
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JW-NHS Bekijk bericht
Ned1HD doet het altijd, bij mijn weten ook zonder smartcard in de CAM.

Groet,
JW
Ned 1 SD, Ned 1 HD en een paar regionale zenders (en natuurlijk de analoge zenders van het basispakket) doen 't altijd, zelfs zonder CAM. Dus 't lijkt er inderdaad op dat de preview is afgelopen (duurde bij mij precies drie weken, en in die tijd had ik mijn smartcard al geactiveerd. Na die drie weken dus alleen nog maar 't basispakket, ik was in de preview-periode niet onder de indruk gekomen van de rest van de zenders, en het digitale basispakket is toch al uitgebreider dat 't analoge wat ik tot dan toe altijd had).
Oud 8 november 2009, 11:48
Senior Member

DTV: Samsung LE32C350 met Ziggo CI+ CAM (Smit); Samsung SMT-C7140; Samsung UE46C6000 met KPN iTV
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jacobse Bekijk bericht
Nee,weet ik niet, zie nu op de site van Philips dat alleen de modellen uit 9000 serie een update hebben (Versie: 000.026.066.000, Zip-bestand, 44.29 MB, 2009-11-04)
Ananiem meldt in het derde draadje over de test voor de 9000-serie dat hij verwacht dat dat morgen (maandag) zal zijn.
Oud 9 november 2009, 14:59
joukesjoukje's schermafbeelding
joukesjoukje joukesjoukje is offline
Junior Member

Standaard

we hebben een nieuwe philips tv gekocht type 8404 en kan daar nu ook een ci+ cam kaart in? ik heb weinig verstand van zoiets, du zo eenvoudig uitleg graag, bij voorbaat mijn dank.we hebben een abonnement van ziggo.
Oud 9 november 2009, 15:34
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joukesjoukje Bekijk bericht
we hebben een nieuwe philips tv gekocht type 8404 en kan daar nu ook een ci+ cam kaart in? ik heb weinig verstand van zoiets, du zo eenvoudig uitleg graag, bij voorbaat mijn dank.we hebben een abonnement van ziggo.
Ja, dat kan. Ik heb ook een 8404 en heb daar sinds ruim een maand een CI+ CAM in. Dat werkt goed, afgezien van de op dit forum al genoemde onvolkomenheden (o.a. geen TXT op gecodeerde kanalen). Zorg ervoor dat je de nieuwste firmware downloadt van de Philips-website (nu versie ..058.005, die gebruik ik ook maar een nieuwe versie (.66) wordt ieder moment verwacht en die schijnt de meeste onvolkomenheden op te lossen) en breng die aan volgens de installatieinstructies op de website.
Lees bij het installeren van de CAM zorgvuldig de gebruiksaanwijzing van Ziggo door (en waar nodig die van Philips natuurlijk). In de Ziggo-gebruiksaanwijzing staat bij mij een fout, niet in de tekst maar in de figuur die aangeeft hoe de CAM, en meer specifiek hoe de smartcard in de CAM, geplaatst moet worden. De tekst is bij mij wel goed, 't plaatje niet. Even op letten dus! Denk erom dat je de coax-aansluiting van de TV op "kabel" zet en niet op "antenne", voordat je de zenders gaat zoeken en dat je vervolgens, nog voordat je de CAM in het toestel plaatst, eerst alle zenders zoekt/installeert. De codes waar het toestel tijdens de zenderinstallatie om vraagt zijn regiogebonden en staan in de Ziggo-gebruiksaanwijzing.
Succes.
Oud 9 november 2009, 16:08
EvdK's schermafbeelding
EvdK EvdK is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles in één plus, Motorola SBV5121E
DTV: 40PFL8664h/CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk2304 Bekijk bericht
In de Ziggo-gebruiksaanwijzing staat bij mij een fout, niet in de tekst maar in de figuur die aangeeft hoe de CAM, en meer specifiek hoe de smartcard in de CAM, geplaatst moet worden. De tekst is bij mij wel goed, 't plaatje niet.
In de online versie van de handleiding is dit inmiddels aangepast. Zie Blz 11 in:
http://blob.ziggo.nl/dynamic/NL_HOME/PDF-UPLOAD/Gebruikers-Handleiding-DigitaleTV.pdf
Oud 9 november 2009, 20:47
SchenkOnline's schermafbeelding
SchenkOnline SchenkOnline is offline
Member

Ziggo Internet: Ziggo Alles-in-1 Plus
DTV: Neotion CI+ CAM
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joukesjoukje Bekijk bericht
Kijk <hier> eens - een complete installatie handleiding voor CI+ speciaal van toepassing op Philips tv's. Heeft mij iig goed geholpen met mijn 8404
Oud 13 november 2009, 13:44
Wendy's schermafbeelding
Wendy Wendy is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus/Motorola
DTV: LG HRX570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Armageddonx7 Bekijk bericht
Hoi Wendy,

De CI+ steekt 4,5cm uit de kast maar de tv is weer drie cm breder dan de card uitsteekt. Maar het is niet de zien als je tv kijkt. Ook merk ik geen verstoring van de Ambilight.
Bij een kijkhoek van meer dan 45graden komt er schaduw van de card in de ambilight. Dan verliest het scherm ook aan kleur.

Mijn kijkpositie is ongeveer 3,5meter recht voor het scherm. Wil ik de card of schaduw in de Ambilight zien moet ik ongeveer 2 meter naar links.

Groetjes,
Marco.
Bedankt voor je informatie.
Groetjes, Wendy
Oud 13 november 2009, 14:00
Senior Member

Standaard

Zag zojuist voor mijn TV een nieuwe versie van de "User Manual" (Nl-versie) op de ondersteunigspagina op de Philipssite. Dat is dus een PDF-versie van de on-line help op de TV, die als het goed is meekomt met de firmware. Van de firmware zelf is nog steeds geen nieuwe versie beschikbaar. Zouden de toch weer optredende problemen bij de 9000-serie (rebootende/ploffende TV's) er de oorzaak van zijn dat de oorspronkelijk geplande uitgiftedatum (vorige week sprak Anoniem nog de verwachting uit dat dat afgelopen maandag zou zijn) verschoven is? Ik blijf positief en probeer uit het vrijgeven van een PDF-versie van het on-line handboek af te leiden dat de nieuwe firmware er nu toch ieder moment kan zijn, maar wellicht is de wens de vader van de gedachte ...
Oud 13 november 2009, 14:30
SchenkOnline's schermafbeelding
SchenkOnline SchenkOnline is offline
Member

Ziggo Internet: Ziggo Alles-in-1 Plus
DTV: Neotion CI+ CAM
Standaard

Wellicht dat we eerdaags het officiele nieuws krijgen. Hier wordt er ook al over gerept.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten