Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Mededelingen

Philips Nieuws, vragen en opmerkingen over Philips CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 29 oktober 2009, 16:47
pvg's schermafbeelding
pvg pvg is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maruyama Bekijk bericht
Heb net de nieuwste software geinstalleerd opm 37pfl8684 (8404). Nog steeds geen teletext op alle zenders. Vind ik niet zo erg. Maarrre ik heb opeens geen osd meer voor de zenders er staat soms wel 'undefined' dat is echt waardeloos
Heb precies hetzelfde,na de firmware update vaak 'undefined' in beeld en vaak ook helemaal geen zenderinfo linksboven. Heb er bij mij (32pfl9604) wel een work-around voor gevonden.

Wanneer je het videokanaal selecteerd (0) en daarna weer naar een zender gaat is de info weer terug.

Gewoon een bugje als je het mij vraagt zal er bij de volgende firmwareupdate hopelijk wel uit zijn.
Oud 29 oktober 2009, 19:42
Tony69's schermafbeelding
Tony69 Tony69 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles in 1 Motorola
DTV: Samsung
Standaard 8404

Bij mij werkt hij perfect op 8404 geen probleem gehad.
Alleen tx op 1 maar voor de rest goed beeld zapt snel echt top
Oud 30 oktober 2009, 09:54
Henk2304's schermafbeelding
Henk2304 Henk2304 is offline
Senior Member

DTV: Samsung LE32C350 met Ziggo CI+ CAM (Smit); Samsung SMT-C7140; Samsung UE46C6000 met KPN iTV
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tony69 Bekijk bericht
Bij mij werkt hij perfect op 8404 geen probleem gehad.
Alleen tx op 1 maar voor de rest goed beeld zapt snel echt top
Bijna helemaal mijn ervaring (één keer TV helemaal moeten uitzetten, spanning eraf, maar daarna geen problemen meer).
Ik volg het draadje over het testen van de "nieuwe firmware" voor de 9000-serie en dan ben ik een beetje bang voor wat ik zou kunnen gaan verliezen aan mogelijkheden die ik met de huidige firmware wel heb, alleen maar om op alle zenders txt terug te krijgen. Maar bij de laatste officiële firmware (die van eind sep) waren er min of meer vergelijkbare verschillen in mogelijkheden tussen de 9000 en de 8000 (oa. Now/Next dat op de 8000 wel en op de 9000 blijkbaar niet verschijnt), dus wellicht valt het mee. Ik heb in ieder geval nog geen haast.
Oud 31 oktober 2009, 13:48
neorej's schermafbeelding
neorej neorej is offline
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk2304 Bekijk bericht
Bijna helemaal mijn ervaring (één keer TV helemaal moeten uitzetten, spanning eraf, maar daarna geen problemen meer).
Ik volg het draadje over het testen van de "nieuwe firmware" voor de 9000-serie en dan ben ik een beetje bang voor wat ik zou kunnen gaan verliezen aan mogelijkheden die ik met de huidige firmware wel heb, alleen maar om op alle zenders txt terug te krijgen. Maar bij de laatste officiële firmware (die van eind sep) waren er min of meer vergelijkbare verschillen in mogelijkheden tussen de 9000 en de 8000 (oa. Now/Next dat op de 8000 wel en op de 9000 blijkbaar niet verschijnt), dus wellicht valt het mee. Ik heb in ieder geval nog geen haast.
ik weet ook nog niet zeker of ik de nieuwe firmware op mijn 8404 zet, als ik moet kiezen tussen de "now and next balk" of teletext op alle kanalen. ik heb aan teletext op ned 1 genoeg, alleen de gids op alle kanalen zou wel makkelijk zijn. al zou alleen film1 er bij zitten zou ik al tevreden zijn

voor de rest werk de tv prima.

oja, als ik de tv aan de zijkant uit zet, zie ik de ene keer wel het philips logo en de andere keer weer niet.

groet jeroen
Oud 31 oktober 2009, 16:15
jacob53's schermafbeelding
jacob53 jacob53 is offline
Junior Member

Standaard

dat komt bij mij ook voor bij het uit zetten van de tv moet zoms meerderer keeren druken voor dat hij uit gaat dan ook geen logo in beeld bij de eerste keer drukken als hij dan uit wel een logo in beeld 32pfl 9604
Oud 31 oktober 2009, 16:48
mapel's schermafbeelding
mapel mapel is offline
Member

Ziggo Internet: Basis
DTV: cam+
Standaard

..vind eigenlijk het "blokjes-effect" bij de 8404 een veel groter probleem dan het gemis van teletext.Vraag mij alleen af op wiens bordje dit te schuiven is:
-Philips
-Ziggo
-Smit cam
Oud 31 oktober 2009, 16:57
JW-NHS's schermafbeelding
JW-NHS JW-NHS is offline
Senior Member

DTV: 22 en 26PFL5604H FW.078 met resp. Neotion en SMiT
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mapel Bekijk bericht
..vind eigenlijk het "blokjes-effect" bij de 8404 een veel groter probleem dan het gemis van teletext.Vraag mij alleen af op wiens bordje dit te schuiven is:
-Philips
-Ziggo
-Smit cam
Wat is dat? Ik heb daar tot nu toe nog niet over gelezen, behalve bij mensen met een slechte verbinding.

Of is er soms toch wat gesneuveld bij de pogingen om de pinnetjes weer goed te krijgen: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/sho...604#post210604

Groet,
JW
Oud 31 oktober 2009, 16:59
nlrb's schermafbeelding
nlrb nlrb is offline
Senior Member

DTV: 32pfl9604/37pfl8404 met Neotion CAM
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JW-NHS Bekijk bericht
Wat is dat? Ik heb daar tot nu toe nog niet over gelezen, behalve bij mensen met een slechte verbinding.
Of is er soms toch wat gesneuveld bij de pogingen om de pinnetjes weer goed te krijgen: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/sho...604#post210604
Nee, heeft niets met slecht signaal te maken. Dit is een bug in de firmware die is opgelost in de laatste (test)versie.
Oud 31 oktober 2009, 17:55
JW-NHS's schermafbeelding
JW-NHS JW-NHS is offline
Senior Member

DTV: 22 en 26PFL5604H FW.078 met resp. Neotion en SMiT
Standaard

Aha, dat had ik niet meegekregen.
Is nu dus verholpen, en dat zal in de .66 versie ook wel zo zijn, hopelijk

Het wordt nu spannend voor me, binnenkort zou de 26PFL5604H dan bij mij wel eens de plek kunnen gaan innemen van de inmiddels bejaarde BlauPunkt CRT

Groet,
JW

Laatst gewijzigd door JW-NHS; 31 oktober 2009 om 19:14
Oud 31 oktober 2009, 21:05
mapel's schermafbeelding
mapel mapel is offline
Member

Ziggo Internet: Basis
DTV: cam+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nlrb Bekijk bericht
Nee, heeft niets met slecht signaal te maken. Dit is een bug in de firmware die is opgelost in de laatste (test)versie.
Bedoel je dan de laatste testversie van de 9000 welke sommige mensen hier ter beschikking hebben want mijn 8404 draait sinds ingebruikname met 000.026.058.005 welke ongeveer de derde week van September gereleased is.Daarom hoop ik na een update inderdaad van het blokjes-probleem af te zijn.

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten