Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Mededelingen

Philips Nieuws, vragen en opmerkingen over Philips CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 11 oktober 2009, 20:40
pkwadraat's schermafbeelding
pkwadraat pkwadraat is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
DTV: Samsung SMT-C7140, Ci+ Cam.
Standaard

Heb deze week de Philips 32PFL7404H gekocht met een Ziggo DVB-C module. Smartcard door Ziggo laten activeren, gewoon kopie van de smartcard die ik beneden in me Cisco decoder heb zitten. Boeltje geinstalleerd en authenticatie ging meteen goed. Helemaal top, alleen merkte ik van de week dat soms de module in me Phlips het af en toe vertikt zenders weer te geven met de melding "gecodeerd programma" tv uit, module eruit, tv aan. tv weer uit, module er weer in, tv weer aan, auth gaat goed en het werkt weer. Dit gebeurt meestal als de tv een tijdje in stand-by heeft gestaan. Vroeg me af of meer mensen dit probleem hebben met een Philips?

Tevens vertelde de leverancier van de tv en module dat zij officieel bericht van Philips hebben gehad dat ze de combo met de module niet ondersteunen of zoiets en dat als het werkt je in feite mazzel hebt???
Oud 11 oktober 2009, 23:17
Elecman's schermafbeelding
Elecman Elecman is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pkwadraat Bekijk bericht
Heb deze week de Philips 32PFL7404H gekocht met een Ziggo DVB-C module. Smartcard door Ziggo laten activeren, gewoon kopie van de smartcard die ik beneden in me Cisco decoder heb zitten. Boeltje geinstalleerd en authenticatie ging meteen goed. Helemaal top, alleen merkte ik van de week dat soms de module in me Phlips het af en toe vertikt zenders weer te geven met de melding "gecodeerd programma" tv uit, module eruit, tv aan. tv weer uit, module er weer in, tv weer aan, auth gaat goed en het werkt weer. Dit gebeurt meestal als de tv een tijdje in stand-by heeft gestaan. Vroeg me af of meer mensen dit probleem hebben met een Philips?
Heb je ook even gewacht nadat je de mededeling "gecodeerd programma" krijgt? Blijkbaar voert de CAM module de authenticatie opnieuw uit ook na standby en is de authenticatie nog net niet af als de TV al op het kanaal probeert af te stemmen.
Ik zie het af en toe ook, maar een paar seconden later krijg ik gewoon beeld op die gecodeerde kanalen.
Oud 12 oktober 2009, 07:58
Tinuzje's schermafbeelding
Tinuzje Tinuzje is offline
Junior Member

Standaard

Ik krijg soms ook gecodeerd programma.
Soms is het na een paar tellen weer weg, anders zet ik de tv even uit en dan weer aan.
Helemaal je Cam eruit halen is niet nodig.
Lijkt me ook niet goed om steeds te doen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fletcher Bekijk bericht
Mijn digitale decoder zit nu in mijn TV (ingebouwde Irdetor kabelontvanger) en als ik mijn opnameapparaat aansluit op mijn TV dan kan ik niets meer opnemen

Nu staat mijn HDD recorder boven met digitale decoder en neem ik mijn programma's daar op
Je zou je kabel via je decoder en je HDD kunnen doorlussen naar je TV en dan HDD via HDMI verbinden aan je TV.
Je neemt dan digitaal op via je decoder en kijkt tv via je CAM
Maar als dit voor jou werkt ook goed
Oud 14 oktober 2009, 07:17
pkwadraat's schermafbeelding
pkwadraat pkwadraat is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
DTV: Samsung SMT-C7140, Ci+ Cam.
Standaard

Heb al een keer een kwartier gewacht en toen nog niks, maarrrrr heb de laatste firmware van Philips erop gezet en het probleem is verholpen (best practice he lol)
http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/d...12_fur_nld.pdf
Oud 16 oktober 2009, 16:36
pvg's schermafbeelding
pvg pvg is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maruyama Bekijk bericht
Heb net de nieuwste software geinstalleerd opm 37pfl8684 (8404). Nog steeds geen teletext op alle zenders. Vind ik niet zo erg. Maarrre ik heb opeens geen osd meer voor de zenders er staat soms wel 'undefined' dat is echt waardeloos
Heb zelf de 32pfl9604 en ook ik heb na de update hetzelfde probleem. OSD geeft vaak helemaal niets weer en anders inderdaad undefined.

Waardeloos inderdaad maar neem aan dat deze bug er met de volgende update wel weer uit is.
Oud 16 oktober 2009, 21:28
Ossbourne's schermafbeelding
Ossbourne Ossbourne is offline
Member

DTV: 40PFL9704 / Neotion CAM
Standaard

Voor iedereen die een 40PFL9704 besteld heeft, uitlevering is gestart! Zojuist uitgepakt. Nu nog installeren. Helaas nog geen CAM Module in m'n bezit ....
Oud 17 oktober 2009, 11:12
Tjesis's schermafbeelding
Tjesis Tjesis is offline
Junior Member

Standaard Ondertiteling

Ik heb gisteren ook de Philips 32PFL8404H gekocht en dankzij dit forum (vooral mbt installeren laaste firmware en hoe plaatsen smartcard etc) had ik de CI+ module + Ziggo Digitaal in no-time up and running.

Alle digitale zenders doen het. Superstrak beeld, Ned 1, 2, 3 in HD. Geweldig.
Inderdaad alleen teletekst op Ned1 maar dat zal binnenkort wel opgelost worden met een firmware update.

Heb nog een andere vraag, wellicht weet iemand dat. Het valt me op dat ik bij b.v. Discovery, NatGeo en dat soort zenders geen ondertiteling heb. Ik kan redelijk engels, maar toch. Zou toch graag NL subtitels willen hebben bij dit soort zenders.

Hebben meer mensen dit probleem?

Laatst gewijzigd door Tjesis; 17 oktober 2009 om 12:11
Oud 17 oktober 2009, 12:10
Tjesis's schermafbeelding
Tjesis Tjesis is offline
Junior Member

Standaard

Te snel geweest. Antwoord al gevonden. Bekend probleem blijkbaar.

http://ziggo-gebruikers.nl/forum/sho...&postcount=107
Oud 19 oktober 2009, 19:20
neorej's schermafbeelding
neorej neorej is offline
Member

Standaard

na gisteravond een film te hebben gekeken op film1 druk ik op ned 1 en ik wilde daarna naar ned 2 zappen en kwam toen op video1 en daarna kwamen de analoge zenders? als ik op 1 drukte of 2 dan ging het wel goed maar als ik van 1 naar 2 wilde zappen dan kwam het weer op video1 en weer de analoge zenders daar achter? ik heb een andere ab gepakt en die had het zelfde probleem, toen heb de stekker er voor een paar seconde uitgehaald, nog steeds het zelfde probleem? toen heb ik de zenders opnieuw geïnstalleerd en toen was alles gelukkig weer normaal.
vrijdag komt er een monteur van philips (voor de 2de keer)ik zal er meteen melding van maken.
monteur komt voor een ander probleem trouwens, het beeld is niet scherp bij het afspelen van bepaalde dvd's.
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows CE; IEMobile 7.11) Vodafone/1.0/HTC_Diamond/1.97.172.4
Oud 19 oktober 2009, 22:01
Vadinho's schermafbeelding
Vadinho Vadinho is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vadinho Bekijk bericht
wanneer kunnen we de certificering verwachten? (32pfl8404H)
Kan iemand hier misschien een antwoord op geven?
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten