Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Mededelingen

Philips Nieuws, vragen en opmerkingen over Philips CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 21 september 2009, 14:47
graafas's schermafbeelding
graafas graafas is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles-in-1 Extra
DTV: Ci+ Cam Smit
Standaard

Dit geldt ook voor mij, ik heb inderdaad ook bewust de smartcard 1 keer verkeerdom in de cam-module gestopt. Daarna omgedraaid. Geen resultaat.
Blijft steeds hangen op 20%
Oud 21 september 2009, 14:50
eborsten@casema.nl's schermafbeelding
eborsten@casema.nl eborsten@casema.nl is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Z1 motorolla
DTV: pvr 5050
Standaard

U heeft aangegeven dat u een Ziggo cammodule heeft geplaats in uw Tv maar dat dit niet werkt. U heeft de laatste software al geupdate maar dit bracht geen soelaas.

Uw televisie is wel geschikt voor CI+ maar de module die nu is uitgekomen is niet geschikt voor onze televisies.
Op dit moment zijn Philips en ZIGGO testen aan het uitvoeren om de combinatie perfect samen te laten werken, dit is de reden dat ZIGGO nog niet officieel heeft aangegeven dat de CI+ module met Philips TV's werkt.
Zodra er een module beschikbaar is zal dit kenbaar worden gemaakt op de site van Ziggo.

Momenteel kunnen wij nog geen informatie geven over wanneer de juiste module beschikbaar komt

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u echter naar aanleiding van het bovenstaande nog vragen hebben, neemt u dan alstublieft contact met ons op. U kunt ons tevens bereiken via telefoonnummer 0800-0230076 (gratis) van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 18.00. Vermeldt u daarbij het volgende referentienummer:50-399741208.

Philips is geinteresseerd in uw mening. Nadat uw dossier is afgesloten ontvangt u een korte enquete waarin naar uw ervaring met Philips wordt gevraagd. Uw mening helpt ons om onze service nog verder te verbeteren. Alvast hartelijk dank voor uw deelname.

Met vriendelijke groet,

(...)
Philips Nederland

(...) Mod-edit: Geen namen van medewerkers noemen. Zie de forumregels.

Laatst gewijzigd door mod-5; 21 september 2009 om 16:57 Reden: Naam medewerker verwijderd.
Oud 21 september 2009, 14:53
Tommie33's schermafbeelding
Tommie33 Tommie33 is offline
Senior Member

Standaard

Misschien dat Anoniem hier reactie op kan geven?
Komt er een APARTE module voor de Philips tv?
Je hebt eerder gezegd van niet, maar nu komt Philips daar weer mee (meerdere kanalen van Philips spreken hier nu over).
Oud 21 september 2009, 15:07
TNG's schermafbeelding
TNG TNG is offline
Member

DTV: Philips 42pfl9664H + Smit CAM
Standaard

Dit gaat toch nergens meer over? Iedereen bij zowel Ziggo als Philips zegt iets anders!

Ik ga er op dit moment vanuit dat Anoniem beter op de hoogte is dan zowel de klantenservice van Ziggo als Philips. Dus ik neem aan dat er gewoon een nieuwe Software versie komt waar het allemaal mee gaat werken...
Oud 21 september 2009, 15:16
Agent327's schermafbeelding
Agent327 Agent327 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: humax I5050
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door graafas Bekijk bericht
Dit geldt ook voor mij, ik heb inderdaad ook bewust de smartcard 1 keer verkeerdom in de cam-module gestopt. Daarna omgedraaid. Geen resultaat.
Blijft steeds hangen op 20%

Als de authenticatie niet loopt denk ik dat je de cam er verkeerd in hebt zitten. Of niet ver genoeg of verkeerd om. Trouwens niet vergeten de keuze op "kabel" te zetten. Antenne gaat hij niet doen: dan zoekt hij volgens mij naar Digitenne........
Oud 21 september 2009, 15:22
maruyama's schermafbeelding
maruyama maruyama is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eborsten@casema.nl Bekijk bericht
U heeft aangegeven dat u een Ziggo cammodule heeft geplaats in uw Tv maar dat dit niet werkt. U heeft de laatste software al geupdate maar dit bracht geen soelaas.

Uw televisie is wel geschikt voor CI+ maar de module die nu is uitgekomen is niet geschikt voor onze televisies.
Op dit moment zijn Philips en ZIGGO testen aan het uitvoeren om de combinatie perfect samen te laten werken, dit is de reden dat ZIGGO nog niet officieel heeft aangegeven dat de CI+ module met Philips TV's werkt.
Zodra er een module beschikbaar is zal dit kenbaar worden gemaakt op de site van Ziggo.

Momenteel kunnen wij nog geen informatie geven over wanneer de juiste module beschikbaar komt

Met vriendelijke groet,

(...)
Philips Nederland
Dit lijkt me b*lls**t, (...)

Mod-edit: Geen namen van medewerkers noemen.

Laatst gewijzigd door mod-5; 21 september 2009 om 16:56 Reden: Naam medewerker verwijderd.
Oud 21 september 2009, 15:25
keysersoze0909's schermafbeelding
keysersoze0909 keysersoze0909 is offline
Junior Member

Standaard

mijn situatie
32pfl8404/12h met laatste firmware dd 17-8-09 met NIET werkende smit ci+ cammodule.

Dat het niet werkt is jammer. Wat echt tranentrekkend is, dat philips mij 2 weken geleden heeft aangegeven dat het zeker zou werken. Nu stelt dezelfde helpdesk dat het inderdaad niet werkt. Ik gaf aan dat ik wel kosten heb gemaakt voor een nieuwe cam module (die niet terugkan (disclaimer)) en kosten heb voor een niet te zien digitaal pakket. het antwoord van philips;

SORRY

Ik ga niet meer mee met alle beweringen van (ziggo danwel) philips want je kunt er blijkbaar niet op rekenen.

PS iemand nog vrienden bij tnt want dan kan ik mijn ingeleverde digitennepakket weer terugkrijgen
Oud 21 september 2009, 15:25
double0dennis's schermafbeelding
double0dennis double0dennis is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Internet Z2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie33 Bekijk bericht
Misschien dat Anoniem hier reactie op kan geven?
Komt er een APARTE module voor de Philips tv?
Je hebt eerder gezegd van niet, maar nu komt Philips daar weer mee (meerdere kanalen van Philips spreken hier nu over).
Ik zie nergens staan dat er een speciale module voor Philips zou komen. De reactie van Philips iets hoger in dit draadje zegt in ieder geval niet dat er een aparte module komt. Er wordt hooguit de suggestie gewekt dat de problemen van dit moment aan de bestaande modules zouden liggen. Ik ben in ieder geval wel benieuwd wat die andere kanalen van Philips dan precies zeggen.
Oud 21 september 2009, 15:33
Agent327's schermafbeelding
Agent327 Agent327 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: humax I5050
Standaard

Als ik het forum een beetje lees zie ik dat met name de 8404 problemen heeft? Volgens mij de 9604 niet of in ieder geval minder....

Ik had trouwens de Smit module. Echt geen probleem....
Wel de laatste softwareupdate van Internet / Philips er op gezet....

Niet opgeven: soms even helemaal op nieuw beginnen.

Trouwens: Philips... jullie hebben toch ook getest? Toch?
Oud 21 september 2009, 16:11
nlrb's schermafbeelding
nlrb nlrb is offline
Senior Member

DTV: 32pfl9604/37pfl8404 met Neotion CAM
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door keysersoze0909 Bekijk bericht
mijn situatie
32pfl8404/12h met laatste firmware dd 17-8-09 met NIET werkende smit ci+ cammodule.

Dat het niet werkt is jammer. Wat echt tranentrekkend is, dat philips mij 2 weken geleden heeft aangegeven dat het zeker zou werken. Nu stelt dezelfde helpdesk dat het inderdaad niet werkt. Ik gaf aan dat ik wel kosten heb gemaakt voor een nieuwe cam module (die niet terugkan (disclaimer)) en kosten heb voor een niet te zien digitaal pakket. het antwoord van philips;

SORRY

...
Ik stel voor dat je een klacht indient bij:

Philips Consumentenbelangen
Postbus 102
5600 AC Eindhoven

Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten