• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo nieuws digitale tv

Status
Niet open voor verdere reacties.
Family7 niet alleen een belabberde zender maar ook belabberde beeldkwaliteit.
 
Kwaliteit is inderdaad slecht. zelfs met mijn nieuwe hd-ontvanger kan ik er niet veel van maken. En het thema spreekt mij niet echt aan.
 
Verder is Al-Jazeera Arabisch komen te vervallen. En verder zie ik geen uitbreidingen van de digitale pakketten. Geen Scifi Channel, geen 13e Street en geen HDTV uitbreiding.
 
mensen ik heb het probleem dat ik nog geen beeld heb bij family 7 ?
heeft iemand anders dit probleem ook ?

hij geeft een foutmelding aan.
bij mijn etalage kanaal is hij wel zichtbaar maar op kanaal 27 niet.
beeld zeer slecht. ziggo zou Slam TV moeten toevoegen naar mijn keuze en een belgië zender VTM
 
Alle ophef dus weer over niets.... De "uitbreidingen"(eerder sigaren uit eigen doos na het weghalen van CBeebies, CBBC en ActionNOW) zijn echt belabberd.

Al eerder zijn de zenders MTV2, Skynews, 13th Street, SciFi etc genoemd.. waar blijven deze zenders ????

Tot nu toe heeft Ziggo veel zenders weggehaald (naast de genoemde zenders ook diverse PO-digitaalzenders!) maar er komt niets terug.

Komt er nu ook een abo-verlaging? Of komen er nu eindelijk ook eens goede zenders terug ???
 
Hier is OutTV wel te bekijken met het Digitaal Totaalpakket en volgens de ziggo site zit de zender ook in het Film & Entertainment pakket.

Lijkt mij weer een geval zoals met Sport1HD. Deze zender is niet in het voormalig Casema gebied te ontvangen. Terwijl andere Ziggo abonnees deze zender wel kunnen ontvangen. :no:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan