Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Analoge TV en Radio > Nieuws, Vragen/Opmerkingen en Algemene informatie

Mededelingen

Nieuws, Vragen/Opmerkingen en Algemene informatie Nieuwtjes, vragen, ervaringen en opmerkingen over Ziggo Analoge Radio en TV ? Plaats dit dan hier...

Discussie gesloten
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12 december 2008, 09:50
Bertrand's schermafbeelding
Bertrand Bertrand is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 12 december 2008
Locatie: hardenberg
Berichten: 2
Standaard postcode check

Hallo,

Wij hebben TV via ziggo(@home) echter postcode check vindt ons adres niet, nu wil ik overstappen op digitale TV

Dit reeds bij de helpdesk aangegeven echter kon ze mij niet verder helpen,
via aansluitingen.nl blijkt toch dat we in ziggo verzorgings gebied zitten.

Zelf dachten we altijd dat we tv kosten via essent betaalden dit blijkt echter niet zo te zijn.

Wie weet tot welke periode terug ziggo abbonements geld kan terugvorderen?

en hoe ziggo ik mij kan aanmelden bij ziggo, de helpdesk wist het namelijk niet.

groet,

B.
  #2  
Oud 12 december 2008, 11:45
31Stier's schermafbeelding
31Stier 31Stier is offline
Member
 
Geregistreerd: 21 augustus 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 70
Standaard adres gegevens

Stuur mij even in een PM je naam en adres gegevens en ik zal kijken wat ik doen.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Analoge TV en Radio > Nieuws, Vragen/Opmerkingen en Algemene informatie


Favorieten/bladwijzers

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:03.


© 2013 - Ziggo-Gebruikers.nl