• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

problemen alphacrypt sony u4000 loopt vast bij zappen

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jetagain

ik heb een sony u4000 en alphacrypt 3.16 nu loopt de tv steeds vast bij het frequent zappen of via de guide wijzigen van zenders. het probleem treed niet steeds op maar af en toe 1x per dag welliswaar geeft de tv een zwart beeld of loopt vast oplossing is om de tv uit en aan te zetten en dan heb ik weer beeld
denk erover om het allemaal maar terug te brengen en toch een setop box aan te schaffen
 
Ik heb een 37U4000 met alphacrypt module en het zappen en de guide functioneren na behoren. Volgens mij heb ik versie 3.17 , maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Het wil wel eens voorkomen dat bij het aanzetten van de TV dat ik niet gelijk de digitale zenders kan zien, maar na ff heen en weer zappen is dat ook weer klaaro.

Bij de eerste keer zenders zoeken met de alphacrypt kreeg ik maar 70 services (geen rtl8/net5/enz). Heb daarna mijn netwerkID gewijzigd van Groningen (9700) en naar Winschoten (9600) en toen had ik er dik 250.

Heb het idee dat het beeld en de snelheid van het zappen stukken beter is met een Alphacryptje, dan met een extra energie snoepende set-up-box.
 
wij hebben een 40u 4000 op een ander forum staan dezelfde problemen beschreven, ik heb de tv rechtstreeks zonder versterker,dvd speler enz enz aangesloten en de problemen lijken nu iets minder geworden maar ik ben nog aan het uittesten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan