• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe zender Schlager TV?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ze willen bv. dat je digitaal gaat maar waarom betalen we voor analoog nog dan zoveel?:?:

Deze mening deel ik niet met je. Die ~16 euro per maand is misschien niet het goedkoopste wat je kan krijgen, maar ik vind het niet veel en ook niet teveel. Er moet tenslotte een heel netwerk van onderhouden worden.

En als je digitaal meerekent, dan betaal je ~16 euro voor zowel een analoog signaal als een digitaal signaal. En qua kwaliteit ken ik op tv gebied geen concurrent van de kabel (Ziggo/UPC etc) die iets dergelijks kunnen leveren, er zijn echter wel goedkopere alternatieven, zoals bijvoorbeeld Digitenne van KPN of Canal Digitaal via de schotel, maar deze doen qua kwaliteit allemaal onder voor de kabel.
 
ze willen bv. dat je digitaal gaat maar waarom betalen we voor analoog nog dan zoveel?:?:
Omdat het digtale pakket (60 TV-zenders) is inbegrepen in die 15,90 die je betaald voor analoog. (m.i.v. 2009, 30 zenders)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan