Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Overige merken ontvangers > Siemens Gigaset M750 C IR (PVR)

Mededelingen

Siemens Gigaset M750 C IR (PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze Siemens twintuner PVR

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 8 december 2008, 16:27
maduropa's schermafbeelding
maduropa maduropa is offline
Junior Member

Ziggo Internet: XS4All ADSL
DTV: Siemens M750 C
Standaard

Waar heb je die M750 nog kunnen kopen? ik dacht dat ze niet meer gemaakt werden.

Ik kan nu weer opnemen, maar doorspoelen is nu inderdaad veeeeel te zwaar geworden voor de box.
Voor diegene die het niet weten, je kunt ook in minuten skippen, dit werkt nog wel redelijk stabiel.
Zet de opname op pause, druk b.v. op 7 (gemiddeld reclame-blok) en vervolgens forward of reverse en je skipt de zeven minuten,
Oud 8 december 2008, 16:30
Richardvdvelde's schermafbeelding
Richardvdvelde Richardvdvelde is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maduropa Bekijk bericht
Waar heb je die M750 nog kunnen kopen? ik dacht dat ze niet meer gemaakt werden.

Ik kan nu weer opnemen, maar doorspoelen is nu inderdaad veeeeel te zwaar geworden voor de box.
Voor diegene die het niet weten, je kunt ook in minuten skippen, dit werkt nog wel redelijk stabiel.
Zet de opname op pause, druk b.v. op 7 (gemiddeld reclame-blok) en vervolgens forward of reverse en je skipt de zeven minuten,
ah bedankt voor de tip zeg! dit wist ik nog niet.. alleen nu nog kunnen opnemen...
Oud 8 december 2008, 17:51
gertk's schermafbeelding
gertk gertk is offline
Junior Member

DTV: M750C
Standaard Kitaro houdt zich wijselijk stil ?

Tot nu toe taal nog teken van Ziggo en/of kitaro omtrent het gecodeerd opnemen....
Oud 8 december 2008, 18:17
ewk's schermafbeelding
ewk ewk is offline
Junior Member

Ziggo Internet: TV
DTV: Siemens M750C IR Humax 5050c
Standaard Nog geen goed bericht

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertk Bekijk bericht
Tot nu toe taal nog teken van Ziggo en/of kitaro omtrent het gecodeerd opnemen....
Het is nog niet opgelost en onbekend wanneer wel...........
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/sho...&postcount=174
Oud 8 december 2008, 18:23
rebel777's schermafbeelding
rebel777 rebel777 is offline
Member

Ziggo Internet: Filmnet, Misdaadnet
DTV: Huamx 5050
Standaard

Zojuist Retribution opgenomen van film1-action, opname totally scrambled, niet om aan te zien, maar van de HD afgeknikkerd, gaat lekker zo.

Ed
Oud 8 december 2008, 19:02
FranK@'s schermafbeelding
FranK@ FranK@ is offline
Member

DTV: Siemens Gigaset M750 CIR
Standaard

Vandaag 1 geweigerde opname en 2 opnames met zwart beeld...
Tis nu dus een volle week storing.. ik hoop dat het nu toch echt snel opgelost gaat worden..
Oud 8 december 2008, 20:30
Anton88's schermafbeelding
Anton88 Anton88 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: nvt
DTV: Siemens m750 c ir
Standaard E101-29

Helaas hier in Veghel ook opname en timeshift problemen.
Oud 8 december 2008, 21:11
Sindar's schermafbeelding
Sindar Sindar is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 interactief, ziggo Ubee wifi modem Cat6 bekabeling
DTV: Cisco 4885DVB HD PVR die niet werkt in combinatie met een Philips Cineos Flat TV 37PFL9632D
Standaard

In de Sico thread had ik gelezen dat er vandaag een software update voor de PVR zowel siemens als Cisco kwam. Hiermee zou alles opgelost zijn. Moest nog wel getest worden.
Later in de Thread zie ik dat de update toch niet vandaag komt en men weet ook niet wanneer deze wel komt.
Al lezend in de verschillende thread krijg ik de indruk dat Ziggo het echt niet aan kan. Hele mooie reclame op TV en Radio waarbij ze zich heel klantvriendelijk opstellen. Praktijk is anders. Ben wel onder de indruk van de Ziggo medewerkers die op dit forum ons gebruikers zoveel mogelijk bij staan en ondersteunen. Helaas heeft het bedrijf Ziggo niet deze instelling.

Mijn opname gaan nu goed zolang ik niet doorspoel. De tip om minuten te skippen ga ik nog uitproberen.
Timeshift werkt voor geen meter meer.
Kom er nog goed van af ik kan in iedergeval nadat ik mijn cardnummer gemaild heb weer opnemen en afkijken.
Oud 8 december 2008, 21:13
timmers's schermafbeelding
timmers timmers is offline
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sindar Bekijk bericht
In de Sico thread had ik gelezen dat er vandaag een software update voor de PVR zowel siemens als Cisco kwam. Hiermee zou alles opgelost zijn. Moest nog wel getest worden.
Later in de Thread zie ik dat de update toch niet vandaag komt en men weet ook niet wanneer deze wel komt.
Al lezend in de verschillende thread krijg ik de indruk dat Ziggo het echt niet aan kan. Hele mooie reclame op TV en Radio waarbij ze zich heel klantvriendelijk opstellen. Praktijk is anders. Ben wel onder de indruk van de Ziggo medewerkers die op dit forum ons gebruikers zoveel mogelijk bij staan en ondersteunen. Helaas heeft het bedrijf Ziggo niet deze instelling.

Mijn opname gaan nu goed zolang ik niet doorspoel. De tip om minuten te skippen ga ik nog uitproberen.
Timeshift werkt voor geen meter meer.
Kom er nog goed van af ik kan in iedergeval nadat ik mijn cardnummer gemaild heb weer opnemen en afkijken.
ik heb ook gemailed, maar niets werkt, behalve kijken dan
Oud 8 december 2008, 21:16
FranK@'s schermafbeelding
FranK@ FranK@ is offline
Member

DTV: Siemens Gigaset M750 CIR
Standaard

Ook ik had gemaild en het heeft 1 dag normaal gewerkt, nu neemt ie of niet op, en als ie wel opneemt zie ik alleen zwart beeld. En heb ik bij iedere zap in het basispakket die irritantie E102-29 melding
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Overige merken ontvangers > Siemens Gigaset M750 C IR (PVR)

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten