• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Idee? doorschakelservice bij niet werkende telefonie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Esy ®

Forum Gebruiker
Berichten
885
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Als ik in het forum de berichten mbt telefoniestoringen lees krijg ik het wel eens Spaans benauwd bij het idee om wekenlang onbereikbaar te zijn met mijn bedrijfstelefoon.

Zou het voor Ziggo geen optie zijn om een doorschakelservice aan te bieden?
Dus bij een telefoonstoring de helpdesk bellen (mobiel voor de grappenmakers) zodat deze je nummer omzet naar je mobiele nummer.

Ik weet niet of het technisch mogelijk is maar het lijkt mij een geweldig geruststellend gevoel indien het zou bestaan.
 
Zou het voor Ziggo geen optie zijn om een doorschakelservice aan te bieden?
Dus bij een telefoonstoring de helpdesk bellen (mobiel voor de grappenmakers) zodat deze je nummer omzet naar je mobiele nummer..

Dat doen ze ook.
Heb er zelf 17 dagen gebuik van kunnen/moeten maken, daar het modem stuk was.

Ik weet niet of het technisch mogelijk is maar het lijkt mij een geweldig geruststellend gevoel indien het zou bestaan.

Dus technische is het mogelijk.
 
Dat doen ze ook.
Heb er zelf 17 dagen gebuik van kunnen/moeten maken, daar het modem stuk was.
Dus technische is het mogelijk.

En dat ging direct gewoon soepel of moesten de radertjes eerst een week draaien?
Jammer dat dit weer een gemiste kans is qua communicatie gezien de vele telefoonklachten. :sad:
In ieder geval een veilig gevoel bij storingen.

Ik vraag mij alleen af of dit ook geldt voor oud Multikabel gebied. Ik zie dat jij bij @Home vandaan komt.
Zou een van de technische mensen van Ziggo dit kunnen bevestigen?
 
En dat ging direct gewoon soepel of moesten de radertjes eerst een week draaien?

Na 3 dagen en 3 keer bellen en aandringen doormij dat het modem niet goed werkt (spontane resets) werd het bij de helpdesk duidelijk dat het modem stuk was en de optie voor doorschakeling kreeg ik gelijk aangeboden.
 
Ik vraag mij alleen af of dit ook geldt voor oud Multikabel gebied. Ik zie dat jij bij @Home vandaan komt.
Zou een van de technische mensen van Ziggo dit kunnen bevestigen?
Als het modem offline is, is het naar mijn weten niet mogelijk om de telefoon door te schakelen naar bijvoorbeeld je mobiel (In het voormalige Multikabel gebied).

Wellicht kan Saywhat hier een definitief antwoord op geven.
 
Als ik in het forum de berichten mbt telefoniestoringen lees krijg ik het wel eens Spaans benauwd bij het idee om wekenlang onbereikbaar te zijn met mijn bedrijfstelefoon.

Zou het voor Ziggo geen optie zijn om een doorschakelservice aan te bieden?
Dus bij een telefoonstoring de helpdesk bellen (mobiel voor de grappenmakers) zodat deze je nummer omzet naar je mobiele nummer.

Ik weet niet of het technisch mogelijk is maar het lijkt mij een geweldig geruststellend gevoel indien het zou bestaan.

---
Dit heb ik nu ruim 3 weken geleden afgesproken met Ziggo, maar dit is tot op heden niet geregeld. De TD zou dit moeten doen en zou 2 werkdagen duren.... Ik heb hier zelfs een ticket# voor. Ze beloven veel, maar doen niet. Dus...
Groet, Johan
 
Het is mogelijk door in onze telefooncentrale handmatig het nummer te zetten. Bij voormalig-Casema klanten kan iedere call-agent die telefonie-calls op pakt dit.

Bel 0900-1884, kies optie 4 en daarna 3 en je komt bij een dergelijke persoon uit :)

Edit: let er wel op dat je dan zelf op draait voor de kosten voor het doorschakelen naar je mobiel!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan