• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Datalimiet bereikt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi!

inmiddels weer terug in de "oude" situatie, dat mijn downloadlimiet bereikt is.
Zowel het staafje (Ziggo.nl) staat op max van 50Gb als Grabit die aangeeft dat ik niets meer kan downloaden.
Ik gebruik news.casema.nl limiet is 50Gb (tot 22 april). Ik heb verder niets meer gehoord van Ziggo en de aangemelde storing.

:giveup:

En je download niets? Hoeveel heb je volgens jou dan gedownload? Tel je daarbij de headers mee en de overhead? En binary is encoded, en dus groter. Een DVD downloaden van ~ 4.5 gig zal op je quote ~ 5.2-5.5 gig zijn.

Je verteld alleen steeds dat je quota op is maar dat zegt me niet zo veel. Er zijn altijd users over quota....

Bye,
Raymond.
 
Hi!

ik schat in dat ik nu circa 32 Gb gedowndload heb.

Ik heb het net nagekeken, is 50 :-)

Installeer even iets van een download teller zelf en vergeet niet zoals ik net vertelde dat overhead is op binary's. Dus als jij ~ 35-40 Gb op disk hebt staan kan dat prima 50 gig zijn met de overhead er bij opgeteld.

Bye,
Raymond.
 
het is heel dynamisch. gisteren stond ik op een verbruik van 90 Gb ik zou dus 40 GB teveel verbruikt hebben. vanmorgen stond de teller weer netjes op 50GB. Dit is mijn maximum per maand.
Dit alles dus in het staafje op de site van ziggo.

al met al kan ik nog steeds geen gebruik maken van ziggo (voorheen casema) voor het downloaden uit nieuwsgroepen.
 
Hi!

het is heel dynamisch. gisteren stond ik op een verbruik van 90 Gb ik zou dus 40 GB teveel verbruikt hebben. vanmorgen stond de teller weer netjes op 50GB. Dit is mijn maximum per maand.
Dit alles dus in het staafje op de site van ziggo.

al met al kan ik nog steeds geen gebruik maken van ziggo (voorheen casema) voor het downloaden uit nieuwsgroepen.

Toch lees ik diverse tegenstijdigheden in je posts. Dat het grafisch afwijkt geloof ik wel maar waar het me om gaat is dat technisch je gewoon kan newsen, ja nu is je quota op dus zul je moeten wachten. Net als iedere andere user waar het quota van op is zegmaar.

Het is niet dat het niet werkt bij jou, je kan gewoon downloaden ect ect.
Maar je doet steeds voorkomen alsof je helemaal geen news kunt gebruiken.

Als ik naar je download gedrag kijk over de afgelopen periodes zie ik je gewoon downloaden en ben je nu inderdaad over je 50 gig quota heen.

Je bent over je quota heen en zult dus moeten wachten tot je reset datum.

Maak van die portal page maar een screenshot. En zet die ergens neer als je wilt.

Bye,
Raymond.
 
en maar wachten op de 22ste van de maand. Van Ziggo niets meer vernomen. Ikben blij met mijn payserver, maar vind eigenlijk dat Ziggo deze zou moeten betalen, omdat ik erop gerekend had, dat Ziggo haar dienstverlening zou leveren, ook m.b.t. het aanbieden van nieuwsgroepen.
 
Hi!

en maar wachten op de 22ste van de maand. Van Ziggo niets meer vernomen. Ikben blij met mijn payserver, maar vind eigenlijk dat Ziggo deze zou moeten betalen, omdat ik erop gerekend had, dat Ziggo haar dienstverlening zou leveren, ook m.b.t. het aanbieden van nieuwsgroepen.

Ik stel voor dat je of de dingen doet die gevraagd worden, posten van een screen shotje oid, of gewoon stopt met je postings, want we komen geen stap verder zo.

Raar idee?

Bye,
Raymond.
 
12-04 is er een reset gedaan, vanaf 12-04 tot heden 5 gig gedownload, de teller bij Ziggo staat alweer op 100 maar kan nog wel downloaden via de nieuwsgroepen. Blijft toch treurig dat ze dit niet in orde hebben bij Ziggo.
 
vanmorgen blij verrast dat de nieuwe periode van 1 maand aangebroken is, zodat ik weer gebgruik kan maken van downloaden via nieuwsgroepen met een datalimiet van 50 Gb.
Ook het staafje van ziggo was blanco en stond op nul. Nadat ik een download opgestart had, stond het staafje direct op een verbruik van 40Gb. nadat de download van 4,5 Gb afgerond was, stond het staafje van Ziggo op 50 GB en daarmee is mijn datalimiet inmiddels bereikt. Wat nu ?
 
Als je nog steeds kunt downloaden ........ niks :oyeah:

Heb al 3 weken volgens de site mijn limiet bereik, maar mijn downloads lopen nog steeds zonder problemen. Het is dus een cosmetisch probleem, maar wel raar dat ze bij ziggo dat nog niet gefixed hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan