• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Downloaden via nieuwsgroepen werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi!

Ik heb het ook sinds gisteren.
482 Authentication Rejected. terwijl ik onlangs niets heb veranderd heb, werk al een tijd goed staan met [email protected]
werkt in 1 keer niet meer.
helphelp.:cry:
Heb nog voldoende quotum.(gecheckt)

Gr. Corné

Zou inmiddels opgelost moeten zijn.

Bye,
Raymond.
 
Hi!

Ik had het ook, maar in het foutbericht van mijn newsreader stond dat ik mijn e-mail als username moest invullen, deze stond nog op mijn oude username. Dit is voor email al geldig, en blijkbaar voor newsgroepen nu ook.

Correct, eigenlijk voor alle ISP services, ook voor e-mail.

Recentelijk is het op de news server ook echt uitgezet dat je daar met je oude Multikabel mavikexx variant kon inloggen.

In de error melding is inderdaad als extra tip opgeomen dat je met je e-mail adres moet inloggen...

Bye,
Raymond.
 
nieuwsgroepen werkt nu redelijk.
soms rond 9 uur 's avonds download ik tussen 1489 en 2200 KB/s :P (vind ik niet erg :oyeah:)

maar heb nu last van een ander probleem, ik download wat met bijv. 30 parts.
dan zegt ie bij een of 7 Article Not Found :S
 
maar heb nu last van een ander probleem, ik download wat met bijv. 30 parts.
dan zegt ie bij een of 7 Article Not Found :S
En heb je de instellingen in je client staan zoals hier beschreven (artikel #4 en #6) ??

Kan natuurlijk ook dat er gewoon een paar deeltjes nog niet zijn aangekomen omdat de post te nieuw is (kan een paar uur duren) of omdat ze incompleet zijn verzonden. Maar daarvoor heb je toch par-bestanden om dat te corrigeren ??
 
En heb je de instellingen in je client staan zoals hier beschreven (artikel #4 en #6) ??

Kan natuurlijk ook dat er gewoon een paar deeltjes nog niet zijn aangekomen omdat de post te nieuw is (kan een paar uur duren) of omdat ze incompleet zijn verzonden. Maar daarvoor heb je toch par-bestanden om dat te corrigeren ??

jop, dat staat al zo ingesteld.
post is 9 dagen oud...

edit: PAR2 files wil ie niet downloaden :S
 
jop, dat staat al zo ingesteld.
post is 9 dagen oud...

edit: PAR2 files wil ie niet downloaden :S

Heb je een link naar een nzb bestand ? Dan kan ik ook eens kijken.

Als je andere posts probeer heb je dan hetzelfde, of is het toevallig 1 post?
 
De posts komen hier wel binnen, ook de genoemde delen, maar ze zijn behoorlijk incomplete...

Van de week twee posts uit dezelfde periode binnengehaald, die waren vrijwel compleet.
 
Hi!

De posts komen hier wel binnen, ook de genoemde delen, maar ze zijn behoorlijk incomplete...

Van de week twee posts uit dezelfde periode binnengehaald, die waren vrijwel compleet.

Kan altijd, verzendende server waar ze gepost worden kan ook een probleem gehad hebben. De retentie is 30 dagen maar het is geen garantie dat alles compleet is. Daar zijn veel meer factoren die een rol spelen.

Bye,
Raymond.
 
Articel not found

Ik heb echter hetzelfde probleem, heb internet alles in 1 extra, download met max 480kbs??

en krijg heel vaak articel not found! ook komt de helft van de downloads slecht binnen!

Ik had hier voorheen nooit last van altijd met 1000/1400 kbs downen.


Voorbeeld NZB
Hierbij kan ik de eerste 9 bestanden articel not found

https://www.binsearch.info/?q=Moviereleases.175.DVD&max=25&adv_age=7&server=

wat zou dit toch kunnen wezen?

alvast bedankt voor jullie hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan