R
Rey
Enkele maanden geleden, na een hevige onweersbui, zat onze hele wijk zonder TV, internet en telefonie. Na herstelwerkzaamheden werkte alles weer. Echter, sindsdien vallen mijn internet en telefoonverbinding regelmatig volledig weg. Soms gebeurt het 1x per dag, andere dagen om het half uur of soms nog erger. Als ik de stekker er uit haal begint alles weer te werken. Contact met @home/Ziggo leidt tot niet veel verbetering. De eerste keer dat ik een melding deed begrepen ze het allemaal en zou er een monteur komen. Toen die maar niet kwam en ik maar weer eens contact op nam, werd gezegd dat ik maar eens een nieuw stuk coax kabel moest proberen. Toen dat, uiteraard, niet de oplossing bleek te zijn stuurde men mij een verhuisdoos met daarin een nieuwe wand contactdoos en een verdeeldoos. Ook dat is niet de oplossing, meldingen op de site van @home of telefonisch blijven leiden tot het letterlijke van het kastje naar de muur sturen. Het probleem blijft echter bestaan. Ik neem maar niet eens meer de moeite om contact op te nemen en denk er over om naar een andere provider te gaan. Mijn kabel modem is een: WebSTAR EPX2203. Ik heb voorheen nooit een probleem gehad. Herkent iemand deze problemen? En beter nog, weet iemand een oplossing?