Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo-Gebruikers.nl - Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
Oud 4 juni 2008, 20:45
dcorbet's schermafbeelding
dcorbet dcorbet is offline
Junior Member

Ziggo Internet: TV+Radio+Telefonie+Internet
Standaard Aanmelden en activatie bij Ziggo

Op 20 mei Telefonie en Internet besteld bij CASEMA/ZIGGO.
Volgens afspraak kwam op 28 mei kwam de monteur langs om het modem te installeren.
Pas op 3 juni kwam de bevestiging brief van de bestelling terug van Ziggo met activatie code en wachtwoord.
In de brief staat tevens dat de monteur de benodigde software zou moeten installeren....
Hij heeft er voor gezorgd dat er wel ge-internet kan worden, maar software is er niet geinstalleerd en uit het gesprek (dat hij voerde met techneut aan de andere zijde om het modem aan de praat te krijgen) was het duidelijk dat de software niet gereed was en eruit zou knallen bij het genereren van E-mail adressen.
Er werd aangegeven dit via de ZIGGO-WEB-site ooit zou moeten, maar dat dit er nog niet was.
Ik heb van ZIGGO zelf nu ook begrepen dat het door de fusie nog niet mogelijk is om een email adres aan te maken en om de POP en SMTP servers goed om te zetten.
Dit komt doordat de oude applicaties bevroren zijn ivm het activeren van de nieuwe applicatie
Echter deze is op dit moment nog niet klaar en kan er dan ook geen goede activatie plaatsvinden.
Het is ook nog niet duidelijk wanneer deze live zal gaan.
Nu handhaaf ik nog mijn XS4ALL account totdat dit mogelijk is
Oud 5 juni 2008, 17:07
essel032's schermafbeelding
essel032 essel032 is offline
Member

Ziggo Internet: Ziggo-Alles in 1 Plus
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dcorbet Bekijk bericht
Op 20 mei Telefonie en Internet besteld bij CASEMA/ZIGGO.
Volgens afspraak kwam op 28 mei kwam de monteur langs om het modem te installeren.
Pas op 3 juni kwam de bevestiging brief van de bestelling terug van Ziggo met activatie code en wachtwoord.
In de brief staat tevens dat de monteur de benodigde software zou moeten installeren....
Hij heeft er voor gezorgd dat er wel ge-internet kan worden, maar software is er niet geinstalleerd en uit het gesprek (dat hij voerde met techneut aan de andere zijde om het modem aan de praat te krijgen) was het duidelijk dat de software niet gereed was en eruit zou knallen bij het genereren van E-mail adressen.
Er werd aangegeven dit via de ZIGGO-WEB-site ooit zou moeten, maar dat dit er nog niet was.
Ik heb van ZIGGO zelf nu ook begrepen dat het door de fusie nog niet mogelijk is om een email adres aan te maken en om de POP en SMTP servers goed om te zetten.
Dit komt doordat de oude applicaties bevroren zijn ivm het activeren van de nieuwe applicatie
Echter deze is op dit moment nog niet klaar en kan er dan ook geen goede activatie plaatsvinden.
Het is ook nog niet duidelijk wanneer deze live zal gaan.
Nu handhaaf ik nog mijn XS4ALL account totdat dit mogelijk is

Ik ben al 6 weken bezig met internet van Multikabel, de eerste twee aanmeldingen waren al verloren gegaan. Ondertussen had Plnet/KPN me drie weken te vroeg afgesloten en nu heb ik alles in huis en niets doet het, is bekend bij ziggo, ze reageren alleenu niet meer.

Ik heb 4 juni, een dag nadat de monteur is geweest de codes binnen gekregen. De monteur heeft de spullen, 3 juni, nieuw neergezet en was weer weg met de mededeling dat hij niets kon doen. Had geen codes. Ook mijn tv kastje voor digitaal tv kijken is er niet bij. Ik ben al in Alkmaar geweest, ze zouden me gister terug bellen voor een nieuwe afspraak monteur. Ik probeer nu zelf alles te activeren, heb immers geen telefoon en internet maar nee, ik krijg mijn zelf gekozen ww er niet door. Ik heb al zoveel malen gebeld dat ik mijn vakantie toeslag al aan vodafone kwijt ben zo langzamerhand. Mailen naar Ziggo helpt niet, je hoort gewoon niks.
Ik word er simpel van.
gr
anneke
Oud 5 juni 2008, 19:37
caveboy's schermafbeelding
caveboy caveboy is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Powerbundel
Stuur een bericht via MSN naar caveboy
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door essel032 Bekijk bericht
Ik ben al 6 weken bezig met internet van Multikabel, de eerste twee aanmeldingen waren al verloren gegaan. Ondertussen had Plnet/KPN me drie weken te vroeg afgesloten en nu heb ik alles in huis en niets doet het, is bekend bij ziggo, ze reageren alleenu niet meer.

Ik heb 4 juni, een dag nadat de monteur is geweest de codes binnen gekregen. De monteur heeft de spullen, 3 juni, nieuw neergezet en was weer weg met de mededeling dat hij niets kon doen. Had geen codes. Ook mijn tv kastje voor digitaal tv kijken is er niet bij. Ik ben al in Alkmaar geweest, ze zouden me gister terug bellen voor een nieuwe afspraak monteur. Ik probeer nu zelf alles te activeren, heb immers geen telefoon en internet maar nee, ik krijg mijn zelf gekozen ww er niet door. Ik heb al zoveel malen gebeld dat ik mijn vakantie toeslag al aan vodafone kwijt ben zo langzamerhand. Mailen naar Ziggo helpt niet, je hoort gewoon niks.
Ik word er simpel van.
gr
anneke
Anneke je bent echt niet de enige:

Zelf de begindatum weet ik niet meer maar was ongeveer 4 weken voor de naamsverandering naar Ziggo. Ik had Multikabel gebeld en uitgelegd ik heb ADSL VOIP en wil graag naar kabel internet maar dan ook televise en telefoon erbij. Oftwel hun powerbundel all in one. Geen probleem ik moest alleen schriftelijk aanmelden omdat ze voor het opzeggen van mijn VOIP een extra notitie nodig hadden met handtekening. Dit was geen probleem de volgende dag kreeg ik alle benodigde papieren van Multikabel en de dag erop had ik alles met extra notitie verstuurd.
Ik had de monteur erbij gekozen omdat deze gratis was en tevens de hard disk recorder.

Na 2 weken had ik nog niks gehoord ik neem contact op en ze hadden niks ontvangen. Naja weer hetzelfdde verhaal gedaan en weer opgestuurd de dag erop.

Toen kreeg ik inene post van dat het inene Ziggo ging heten. Naja als ik mijn abbonement maar heb dacht ik. Maar ik kreeg weer geen respons van (inmiddels Ziggo). Weer contact opgenomen en men kon weer niks vinden aan aanmeldingen. Gelukkig kon het nu bij wijze van uitzondering zo via de telefoon en ik vroeg of de hard disk recorder die bij Multikabel was ook voor mij nog kon. Geen probleem werd erbij vermeld. Ik zou binnen een week respons krijgen via de post.

1,5 week later ik maar weer bellen. Nee meneer we vinden niks in ons systeem. Na lang zoeken vond hij 2x mijn schriftelijke aanmelding! Op 29 mei zou de monteur met alles langskomen tussen 17.00 - 22.00.

29 mei - Caveboy kijkt naar de klok... en ziet dat de minuten uren worden... Op het laatst gaat hij maar naar bed omdat er om 23.30 nogsteeds niemand was gekomen.

De volgende dag gebeld en Ziggo snapt niet dat er niet iemand was gekomen ze doen een onderzoek tevens staat er een niuewe afspraak op 3 juni tussen 8.00 - 12.00 maar kreeg erbij de melding dat soms een klant kan uitlopen en als er om 13.00 niemand was gekomen dan moest ik bellen.

3 juni - Caveboy is vol goede hoop weer aan het wachten. De minuten worden weer uren en om 13.00 is het weer Ziggo beltijd. Meneer we weten het ook niet u moet nog maar even een tijdje wachten. Welja ik heb toch vrij moeten nemen he. Die dag is Ziggo ook niet gekomen.
Wat wel grappig is rond kwart voor 3 kreeg ik de post. een een brief van Ziggo.

De brief is gedateerd van 19 mei! In de brief staan mijn inloggegevens en ook dat er op 29 mei een monteur langskomt tussen 17.00 - 22.00.

Vervolgens in de avond heb ik opgebeld en er is een nieuwe afspraak gemaakt ditmaal met de prioryteit "spoed" zei de medewerkster. Spoed.. ja dat klinkt best ok dacht ik. 5 juni was de afspraak. In de brief stond ook dat ik betalen moest voor een Samsung hd onvanger van 299 euro. Dat vond ik vreemd ik had toch echt een hard disk recorder besteld. Ik bellen kreeg ik te horen ja meneer dat kan waarschijnlijk niet meer omdat die 100 euro duurder zijn maar we gaan het uitzoeken want de fout licht bij ons zoals ik het zie. Dat hoopte ik maar. Ik zou de dag erop uiterlijk teruggebeld worden.

5 juni - Caveboy krijgt telefoon van Ziggo. De afspraak kan niet doorgaan want de monteurs werken nooit in de avond. O fijn dacht ik mijn eerdere afspraak was toch ook in de avond? Staat notabene in de brief etc...
Om kort verhaal kort te houden nieuwe afspraak op 10 juni.

Ik heb nog geen spullen maar wel me inloggegevens. Op de brief staat dat het ingaat op 29 mei maar dat wordt nu al later zei Ziggo. We krijgen zobiezo 1 maand gratis abbo. Maar dat intresseert me eigenlijk niet. Ik krijg dan namelijk iets van Ziggo waar ik niks mee kan doen omdat ik de spullen enzo niet heb.
Oud 5 juni 2008, 20:18
Member

Standaard re. caveboy

Het is echt een drama als ik dit zo lees, waar ben je aan begonnen denk je dan.
Bellen doe ik niet meer, naar het kantoor in Alkmaar rijden heeft ook geen zin, ik ga maar een aangetekende brief sturen. Wat moet je anders nog doen. Het hele overstappen van het ene drama naar het andere drama kost alleen maar handen vol geld en ergernis. Ik ben benieuwd hoe het bij je afloopt. De harddiskrecorder behoor je toch te krijgen, onder die voorwaarden is het contract toch geleverd?

De monteur die bij mij kwam op 3 juni was in 10 min klaar met modem neerzetten, kabeltje eraan , tv neerzetten en hoppa weg was hij met de mededeling dat hij niets kon doen voor me, daar sta je dan, machteloos en moedeloos. De brief met al mijn gegevens kreeg ik ook een dag later met daarin dat de monteur alles naar behoren werkend!!!! zou opleveren, jaja.

Hoe meer er fout gaat hoe meer de helpdesk gebeld moet worden a 10 cnt per minuut, hoe meer de mobiele telefoonboeren gaan verdienen, alles kan in toch Nederland.
Gelukkig dat ik kan internetten via mijndochter.
Sjaggo word je van Ziggo

Jij ook sterkte.
Oud 5 juni 2008, 20:26
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door essel032 Bekijk bericht
Het is echt een drama als ik dit zo lees, waar ben je aan begonnen denk je dan.
Bellen doe ik niet meer, naar het kantoor in Alkmaar rijden heeft ook geen zin, ik ga maar een aangetekende brief sturen. Wat moet je anders nog doen. Het hele overstappen van het ene drama naar het andere drama kost alleen maar handen vol geld en ergernis. Ik ben benieuwd hoe het bij je afloopt. De harddiskrecorder behoor je toch te krijgen, onder die voorwaarden is het contract toch geleverd?

De monteur die bij mij kwam op 3 juni was in 10 min klaar met modem neerzetten, kabeltje eraan , tv neerzetten en hoppa weg was hij met de mededeling dat hij niets kon doen voor me, daar sta je dan, machteloos en moedeloos. De brief met al mijn gegevens kreeg ik ook een dag later met daarin dat de monteur alles naar behoren werkend!!!! zou opleveren, jaja.

Hoe meer er fout gaat hoe meer de helpdesk gebeld moet worden a 10 cnt per minuut, hoe meer de mobiele telefoonboeren gaan verdienen, alles kan in toch Nederland.
Gelukkig dat ik kan internetten via mijndochter.
Sjaggo word je van Ziggo

Jij ook sterkte.
Aangetekend heb ik wel eens gedaan bij Speedlinq (huidige provider) maakte daar geen donder uit. Dus dat maakt vermoed ik niks uit. Ben benieuwd hoe het afloopt bij jou.

Als er bij mij dinsdag geen monteur komt dan is het dag Ziggo waarschijnlijk.
Oud 5 juni 2008, 20:43
Member

Standaard re caveboy

Daar heb je misschien wel gelijk in. Ik ben in staat om die hele nieuwe handel, telefoon, modem, router, kabeltjes, niets werkend , op te pakken en weer in te leveren, dag Ziggo, ook van mij. Ik heb de werkbon van die monteur niet getekend en ben ook reuze benieuwd of ze nu abb. geld van mijn rekening gaan halen. Of dat ik nog uberhaupt iets zal horen over de beloofde afspraak me nog te bellen of er wel of niet een monteur gaat komen maandag.
We wachten af.
Oud 5 juni 2008, 22:04
ener's schermafbeelding
ener ener is offline
Junior Member

Standaard

ik ben al sinds eind maart bezig met MultiKabel en vanaf 16mei met Ziggo.

ik heb ook een brief op 3juni ontvangen van Casema die gedateerd is op 15mei waarin op staat dat monteur op 23mei jl. langs zou komen. Is allang geweest. Echter met de activatiecode mijn modem nog niet kunnen activeren.

Wel mail gestuurd op 26mei en op 4 juni antwoord gekregen dat monteur opnieuw langskomt. Waarom snap ik niet. Modem kan ikzelf ook wel activeren mits ik de juiste codes heb.

In dezelfde brief staat dat het 3-1 abbo pas in gaat als wanneer de installatie succesvol voltooid is. Dan pas gaat de teller lopen en niet eerder. In deze brieg ook andere activatiecodes ontvangen dan voorheen. Vd week ff uitproberen.

En ja ik heb ook nog geen decoder ontvangen.

Attn Caveboy: die brief van 3juni met datum 19mei spreekt men daar ook uit naam van Casema?
Oud 5 juni 2008, 22:08
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ener Bekijk bericht
ik ben al sinds eind maart bezig met MultiKabel en vanaf 16mei met Ziggo.

ik heb ook een brief op 3juni ontvangen van Casema die gedateerd is op 15mei waarin op staat dat monteur op 23mei jl. langs zou komen. Is allang geweest. Echter met de activatiecode mijn modem nog niet kunnen activeren.

Wel mail gestuurd op 26mei en op 4 juni antwoord gekregen dat monteur opnieuw langskomt. Waarom snap ik niet. Modem kan ikzelf ook wel activeren mits ik de juiste codes heb.

In dezelfde brief staat dat het 3-1 abbo pas in gaat als wanneer de installatie succesvol voltooid is. Dan pas gaat de teller lopen en niet eerder. In deze brieg ook andere activatiecodes ontvangen dan voorheen. Vd week ff uitproberen.

En ja ik heb ook nog geen decoder ontvangen.

Attn Caveboy: die brief van 3juni met datum 19mei spreekt men daar ook uit naam van Casema?
Nee en ja... Er zat een retour envelop van Casema bij maar dat deel van de brief ging weer vanuit Multikabel. Een andere brief (erbij) was weer Ziggo.. Ik vind het allemaal erg warrig.
Oud 5 juni 2008, 22:10
Member

Standaard re

Dat is hetzelfde verhaal als hier denk ik. Nu afwachten. Op mails wordt bij mij tot op heden niet gereageerd. Ik denk ook dat het probleem in de codes zit, ik ben een quicknet gebruiker en dat moet nog omgezet worden naar Ziggo las ik in de brief. Ik gun ze nog een week maar dan is het hier afgelopen met Ziggo.
Ik ben een keer gebeld, twee weken geleden en daar werd gezegd: Met Casema, dus is Ziggo nu Casema geworden?
Het is mistig daar en of ze er zelf nog uit gaan komen????????
Groetjes Anneke
Oud 5 juni 2008, 22:17
Junior Member

Standaard

Beetje off-topic..
Weet misschien een van jullie nog het type en merk van de hard disk recorder van Multikabel actie? Kan deze niet zo snel vinden..

On-topic..

Als ik het goed begrijp kan Ener mits de codes goed zijn al gebruik maken van Ziggo

Essel032 kan als het goed is komende maandag (9 juni) als de monteur komt gebruik maken van Ziggo.

Caveboy kan als de monteur komt en alles mee zit (moet ik dus wel extreem veel geluk hebben als ik het hier zo lees) op dinsdag (10 juni) gebruik maken van Ziggo.

Wel grappig ken inmiddels wel het telefoon nummer uit me hoofd en hun keuze menu.. Dat zou niet horen eigenlijk

We wachten af
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo-Gebruikers.nl - Algemeen > Ziggo Algemeen

Favorieten/bladwijzers

Labels
aanmelden, activatie

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten