Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 3 juni 2008, 23:59
edstoop's schermafbeelding
edstoop edstoop is offline
Junior Member

Standaard Ziggo klachten

Maar even op een rijtje gezet:
- kan niet inloggen op website
- onderlinge gesprekken staan op nota
- Sport1 behoort sinds 1,5 week niet meer tot mijn abonnement
- helpdesk niet te bereiken
- mailforms blijven onbeantwoord

Ik heb een vh. Powerabonnement plus Sport1. Er zijn bedrijven waaraan ik maandelijks veel minder betaal maar waar ik warmere gevoelens bij krijg.
Oud 4 juni 2008, 00:02
BenJ's schermafbeelding
BenJ BenJ is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Ai1 Plus - Arris702
DTV: Panasonic TU-DC40RD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edstoop Bekijk bericht

Ik heb een vh. Powerabonnement plus Sport1. Er zijn bedrijven waaraan ik maandelijks veel minder betaal maar waar ik warmere gevoelens bij krijg.
Ik wil niet rot doen, maar kon je echt geen discussie vinden waar je dit ei kwijt kon?
Oud 4 juni 2008, 00:32
Command's schermafbeelding
Command Command is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra
Unhappy

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BenJ Bekijk bericht
Ik wil niet rot doen, maar kon je echt geen discussie vinden waar je dit ei kwijt kon?

Ik vind dat je voor zulke onderwerpen niet genoeg discussie 's kan en mag openen zo lang dat het niet goed is vind ik dat je zulke dingen steeds aanspreekbaar moet maken.

Het zelfde is als je het duurste pakken neemt van Ziggo dan krijg je pas van af juni pas de beloofden snelheid van het Uploaden natuurlijk is het nu juni alleen als mensen al in mei hun abonnement hebben over gezet zijn dus mooi genaaid voor een paar dagen tot aan weken. En dan kan je natuurlijk zeggen oow is toch maar paar dagen tot aan Max paar weken dus waar doe je moeilijk over nou stel dat 10.000 mensen dat gedaan hebben dan kan het aardig oplopen hoewel het toen die tijd nergens op de site werd vermeld over vermeld toen je het pakket bestelden van de telefoon of internet.
Oud 4 juni 2008, 00:38
BenJ's schermafbeelding
BenJ BenJ is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Command Bekijk bericht
Ik vind dat je voor zulke onderwerpen niet genoeg discussie 's kan en mag openen zo lang dat het niet goed is vind ik dat je zulke dingen steeds aanspreekbaar moet maken.

Het zelfde is als je het duurste pakken neemt van Ziggo dan krijg je pas van af juni pas de beloofden snelheid van het Uploaden natuurlijk is het nu juni alleen als mensen al in mei hun abonnement hebben over gezet zijn dus mooi genaaid voor een paar dagen tot aan weken. En dan kan je natuurlijk zeggen oow is toch maar paar dagen tot aan Max paar weken dus waar doe je moeilijk over nou stel dat 10.000 mensen dat gedaan hebben dan kan het aardig oplopen hoewel het toen die tijd nergens op de site werd vermeld over vermeld toen je het pakket bestelden van de telefoon of internet.
Ik zeg het voor je eigen bestwil. Ik ben bang dat je mede lezers er minder blij mee zijn. Als overal maar telkens weer hetzelfde verhaal opduikt. Bijna alles is hier al over gezegd. Dus een nieuwe discussie starten ?
Oud 4 juni 2008, 10:56
edstoop's schermafbeelding
edstoop edstoop is offline
Junior Member

Standaard ?

Wordt dit forum gesponserd door Ziggo? Lees allerlei verhalen over geef ze de tijd, alles is er over gezegd enz. Het is een bedrijf waar sommigen onder ons vele tientallen euro's per maand aan betalen. Er zijn ook contractuele afspraken met dit bedrijf. Dan mag je wat verwachten. Zeker als je qua inkomen afhankelijk ben van de door Ziggo geleverde diensten.

Als Ziggo een aantal systemen naast elkaar had laten draaien en de samenvoeging iets minder snel had gedaan waren al deze klachten niet ontstaan. Als er voor dit soort klachten geen ruimte is op dit forum lijkt het mij een goed idee om het op te heffen want dan gaat het nergens over.
Ik ben klaar met dit forum want hier zitten duidelijk mensen met 2 petten op.
Oud 4 juni 2008, 11:16
BenJ's schermafbeelding
BenJ BenJ is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Wordt dit forum gesponserd door Ziggo? Lees allerlei verhalen over geef ze de tijd, alles is er over gezegd enz. Het is een bedrijf waar sommigen onder ons vele tientallen euro's per maand aan betalen. Er zijn ook contractuele afspraken met dit bedrijf. Dan mag je wat verwachten. Zeker als je qua inkomen afhankelijk ben van de door Ziggo geleverde diensten.

Als Ziggo een aantal systemen naast elkaar had laten draaien en de samenvoeging iets minder snel had gedaan waren al deze klachten niet ontstaan. Als er voor dit soort klachten geen ruimte is op dit forum lijkt het mij een goed idee om het op te heffen want dan gaat het nergens over.
Ik ben klaar met dit forum want hier zitten duidelijk mensen met 2 petten op.
Het enige wat ik vraag is om niet het hele forum te overspoelen met klachten.
Oud 4 juni 2008, 11:26
twigger's schermafbeelding
twigger twigger is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Max, Ubee Modem
DTV: Samsung UE40F6510 3D, Horizon Box, Quantis CI+1.3
Standaard

er zijn nu eenmaal veel klachten blijkbaar, en niet alle klachten zijn hetzelfde dus kunnen ze ook niet in één topic geplaatst worden want dan word het ook een warboel.

groet,
Twigger
Oud 4 juni 2008, 12:14
Terra's schermafbeelding
Terra Terra is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:

Klachten kan je beter melden middels een aangetekende brief aan Ziggo zelf. Zij zijn de aangesproken instantie voor het afhandelen hiervan.

Mocht je er met Ziggo niet uitkomen tot een oplossing van jouw klachten kan je altijd nog naar de Stichting Geschillencommissie voor Consumenten.

Ik vind dat je klachten hier niet kan deponeren en iedereen betichten met samenzweringen met Ziggo. Anderzijds kan je hier volgens mij wel advies krijgen hoe je klachten kan melden.

Dit is echt een probleem tussen jouw en de aanbieder (Ziggo) waarmee je de overéénkomst hebt afgesloten. En daar staat dit forum buiten.
Oud 4 juni 2008, 13:18
Belmij's schermafbeelding
Belmij Belmij is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Z3 Ubee zonder WIFI
DTV: Samsung TV UE40F6740 met Smit CI+V1.3/1x Humax 5200C/1x Humax 5400C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Terra Bekijk bericht
Klachten kan je beter melden middels een aangetekende brief aan Ziggo zelf. Zij zijn de aangesproken instantie voor het afhandelen hiervan.

Mocht je er met Ziggo niet uitkomen tot een oplossing van jouw klachten kan je altijd nog naar de Stichting Geschillencommissie voor Consumenten.

Ik vind dat je klachten hier niet kan deponeren en iedereen betichten met samenzweringen met Ziggo. Anderzijds kan je hier volgens mij wel advies krijgen hoe je klachten kan melden.

Dit is echt een probleem tussen jouw en de aanbieder (Ziggo) waarmee je de overéénkomst hebt afgesloten. En daar staat dit forum buiten.
Ik wil even constateren dat er geen overeenkomst is afgesloten met Ziggo.
Oud 4 juni 2008, 13:26
gkvk's schermafbeelding
gkvk gkvk is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Plus
DTV: Humax 5200- Astra 19/23/28 FTA
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Belmij Bekijk bericht
Ik wil even constateren dat er geen overeenkomst is afgesloten met Ziggo.
Jawel , met een fusie gaan alle rechten en plichten ook mee en dus ook die van voorheen @home,multikabel en casema.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten