• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

FTP problemen

  • Onderwerp starter ceessie!
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
C

ceessie!

Sinds 2 dagen lukt het me niet meer om via FTP commander naar mijn website te gaan.
Gebruikersnaam geeft aan dat deze okay is ( zowel de nieuwe als de oude van multikabel) maar het wachtwoord lijkt niet te kloppen. Nieuw wachtwoord aangemaakt maar ook dit geeft geeft oplossing. Overigens merk ik dat bij het inloggen bij " mijn Ziggo" het nieuwe wachtwoord moet worden gebruikt en bij de mailserver mijn oude wachtwoord, de koppelingen zijn dus nog niet goed doorgevoerd.
Helpdesk is niet bereikbaar, bijzonder irritant maar zo te lezen niet afwijkend met andere ervaringen:evil:.
Heeft iemand enig idee welk wachtwoord er wordt gebruikt of zijn de homepages van multikabel niet meer te benadaren via ftp??
 
Sinds 2 dagen lukt het me niet meer om via FTP commander naar mijn website te gaan.
Gebruikersnaam geeft aan dat deze okay is ( zowel de nieuwe als de oude van multikabel) maar het wachtwoord lijkt niet te kloppen. Nieuw wachtwoord aangemaakt maar ook dit geeft geeft oplossing. Overigens merk ik dat bij het inloggen bij " mijn ziggo" het nieuwe wachtwoord moet worden gebruikt en bij de mailserver mijn oude wachtwoord, de koppelingen zijn dus nog niet goed doorgevoerd.
Helpdesk is niet bereikbaar, bijzonder irritant maar zo te lezen niet afwijkend met andere ervaringen:evil:.
Heeft iemand enig idee welk wachtwoord er wordt gebruikt of zijn de homepages van multikabel niet meer te benadaren via ftp??

Je zou moeten kunnen inloggen op de ftp-server met als inlognaam het e-mail adres van je hoofdaccount + bijpassende wachtwoord. (oud Multikabel / Casema gebruikers ... ).

Als dat niet werkt, geef me dan even een p.m. met je gebruikersnaam, dan kijk ik even met je mee ...

mvg,
Chris
 
Beste Chris, bedankt.
met het invoeren van het gehele e-mail adres en het "öude wachtwoord" lukte het wel. Raar dat dat is verandert want vroeger was dit alleen je gebruikersnaam.
Ik merkte wel dat alles weg was ( had mij webspace gedeactiveerd en daarna weer geactiveerd in de hoop meer info te krijgen, maar blijkbaar wis je daar ook alles mee en kom de standaard indexpagina tevoorschijn.
 
Beste Chris, bedankt.
met het invoeren van het gehele e-mail adres en het "öude wachtwoord" lukte het wel. Raar dat dat is verandert want vroeger was dit alleen je gebruikersnaam.
Ik merkte wel dat alles weg was ( had mij webspace gedeactiveerd en daarna weer geactiveerd in de hoop meer info te krijgen, maar blijkbaar wis je daar ook alles mee en kom de standaard indexpagina tevoorschijn.

Als het goed is, heb je hierover vorige maand een of meerdere e-mails ontvangen? Voor alle diensten geld dat de 'oude' Multikabel gebruikersnaam uitgefaseerd wordt tbv harmonisatie.
 
Klopt, maar de nieuwe gebruikersnaam was je naam die voor het @ van de e-mail staat. dus [email protected] gaf een gebruikersnaam van naam.
 
Klopt, maar de nieuwe gebruikersnaam was je naam die voor het @ van de e-mail staat. dus [email protected] gaf een gebruikersnaam van naam.

Hi !

---
Homepage
Gebruik uw e-mailadres en bijbehorend wachtwoord om uw eigen website te uploaden.
---

Stond er in als 't goed is :) ... maar iig mooi dat het nu weer werkt !
 
Even de mail gechekked:)

Alleen een bericht over een klantnummer om een ziggo account aan te maken en later een bericht over spamfilter en nummerblokkering. Mogelijk dat de mail in de spambox terecht is gekomen??.
In elk geval kan ik weer verder, bedankt voor de snelle en goede reactie en een goed week-end verder
 
Even de mail gechekked:)

Alleen een bericht over een klantnummer om een ziggo account aan te maken en later een bericht over spamfilter en nummerblokkering. Mogelijk dat de mail in de spambox terecht is gekomen??.
In elk geval kan ik weer verder, bedankt voor de snelle en goede reactie en een goed week-end verder
De mail was al veel eerder, ergens in april waarin uitgelegd werd dat je niet je oude usernaam (jujubu30 of zoiets) meer kon gebruiken maar je emailadres moest gebruiken.

Verwarrend is inderdaad dat je op sommige dingen op de ziggo-website met alleen het deel voor het @-teken moet inloggen, het gaat dan om zaken zoals adresgegevens of abonnementen. Maar alles wat met ISP-diensten (mail/news/ftp etc) te maken heeft moet je met je hele emailadres doen.
 
De mail was al veel eerder, ergens in april waarin uitgelegd werd dat je niet je oude usernaam (jujubu30 of zoiets) meer kon gebruiken maar je emailadres moest gebruiken.

Verwarrend is inderdaad dat je op sommige dingen op de ziggo-website met alleen het deel voor het @-teken moet inloggen, het gaat dan om zaken zoals adresgegevens of abonnementen. Maar alles wat met ISP-diensten (mail/news/ftp etc) te maken heeft moet je met je hele emailadres doen.

Jammer dat dat inderdaad niet via de servicedesk te communiceren is. Helaas vandaag probeer ik weer in te loggen, nu netjes met e-mailadres en wachtwoord, en waar het zondag wel lukte, lukt het nu weer niet.
 
Jammer dat dat inderdaad niet via de servicedesk te communiceren is. Helaas vandaag probeer ik weer in te loggen, nu netjes met e-mailadres en wachtwoord, en waar het zondag wel lukte, lukt het nu weer niet.

En nu weer wel ( half uur later). Verwarrend allemaal, geen verbinding krijgen kan ik mee leven (tot een bepaalde tijd) maar aangeven dat het inloggen niet goed gaat, geeft voor mij aan dat ik iets fout doe. Blijkbaar moet ik meer geduld hebben en meerdere pogingen wagen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan